Атмосфераның құрамы және құрылысы. Жасыл өсімдіктердің фотосинтез процесіне қатысуы
Пәні: География - биология мазмұны ұқсас тақырыптарды кіріктіре оқыту пәндері
Класы: 6 класс
Сабақтың тақырыбы: Атмосфераның құрамы және құрылысы.
Жасыл өсімдіктердің фотосинтез процесіне қатысуы
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға атмосфераның құрамы және құрылысы туралы және жасыл өсімдіктердің фотосинтез процесіндегі ролі туралы түсінік беру.
2. Тақырып бойынша оқушылардың өз бетімен ізденуіне, ұйымшылдыққа жүйелі жұмыс жасау қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды ауаны және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек - сызбалар, слайдтар, проект тақта, электрондық оқулық, қосымша әдебиеттер.
Сабақтың әдістері: Сұрақ - жауап, баяндау, танымдық тапсырмалар.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақтың пән аралық байланыстары: химия, физика, жаратылыстану, экология.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Кіріктірілген бөлім.
Бағдарлау – мотивациялық кезеңі. Қызығушылығын ояту.
Жердің сыртқы құрылысы
↓
Асмосфера
Гидросфера
Биосфера
“Атмосфера” – грекше “атмос” – бу, “сфера” – шар деген мағынаны білдіреді.
«Биосфера» - грекше «биос» - тіршілік, «сфера»- шар дегенді білдіреді.
Тіршілік ортасы.----------→ Жердің беткі қабаты
↓
Ауада
Суда
ІІІ. Сараланған бөлім. Операциялық - орындаушылық кезең.
География
а) Танымдық тапсырмалар
1.«Атмосфера құрамы» атты сызба жасаңдар.
Атмосфера құрылысы
↓
Оттегі
Көмірқышқылы газы
Азот
Инертті газдар
Биология.
2. Биосфераның құрамдас бөліктері сызбасын пайдаланып, жасыл өсімдіктердің қасиеттерін сипаттаңдар.
Биосфераның құрамдас бөліктері
↓
Адам
Жануарлар
Өсімдіктер
Микроағзалар
Фотосинтез туралы электрондық оқулықтан бейне фильм көрсету.
Фотосинтез - жер бетіндегі жасыл жамылғының күн жарығы энергиясының қатысында органикалық заттарды түзу үрдісі. Фотосинтез: көмірқышқыл газы + су + күн сәулесі = қант + оттегі
жарық түскенде өсімдік жапырағының оттегін бөлуі (сурет)
Фотосинтез процесінің жүруі атмосфераның қай қабатында деп ойлайсыңдар. Олай болса, назарымызды тақтаға аударайық.
А
1. Атмосферанің жоғары қабаты
2. Статосфера
3. Тропосфера
Атмосфера қабаттары туралы электрондық оқулықтан көрсету.
ІҮ. Кіріктірілген бөлім. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
3 - деңгей. Сәйкестендір
Атмосфера ------------ Қатты қабығы
Гидросфера ---------- Жердің өзегі
Ядро -------------------- Ауа қабығы
Биосфера -------------- Шапан
Мантия ---------------- Су қабығы
Литосфера ----------- Тіршілік қабаты
3. Биологиялық диктант
1. Өсімдіктерге қанттың түзілуі жарық, көмірқышқыл газы, судың қатысуымен тек... болады.
2. Фотосинтез үшін энергия көзі -.....
3. жапыраққа жарық түскенде хлоропластар ауадан..... сіңіреді.
4. Жапырақта хлорофилдер түзілу үшін..... керек.
5. Фотосинтез өсімдікте өскін пайда болғаннан бастап гүлшанағы шыққанға дейін..... жүреді.
6. Өсімдіктер..... пайдаланатын көмірқышқыл газының жартысынан көбі топырақтағы микроағзалардың органикалық заттарын...... түзеді.
7. Көмірқышқыл газы мен тамырдан келген су қосылып..... түзеді.
8. Ауаны көмірқышқыл газынан тазартып барлық тірі ағзалар тыныс алатын оттегімен байытатын құбылысты..... дейді.
9. Хлорофиль табиғаты жағынан.....
10....... қант түзілмеді
Жауаптар:
1. Көмірқышқыл газын
2. Қант
3. Хлоропластарда
4. Фотосинтез
5. Көмірқышқыл газысыз
6. Жарық
7. Күрделі эфир
8. Жарық темір тұзы
9. Ыдырауынан
10. Қарқынды
Ү. Ғаламдық экологиялық проблема туралы бейне фильм көрсету.
ҮІ. Үйге тапсырма беру. §27. география. §18. биология
Класы: 6 класс
Сабақтың тақырыбы: Атмосфераның құрамы және құрылысы.
Жасыл өсімдіктердің фотосинтез процесіне қатысуы
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға атмосфераның құрамы және құрылысы туралы және жасыл өсімдіктердің фотосинтез процесіндегі ролі туралы түсінік беру.
2. Тақырып бойынша оқушылардың өз бетімен ізденуіне, ұйымшылдыққа жүйелі жұмыс жасау қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды ауаны және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек - сызбалар, слайдтар, проект тақта, электрондық оқулық, қосымша әдебиеттер.
Сабақтың әдістері: Сұрақ - жауап, баяндау, танымдық тапсырмалар.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақтың пән аралық байланыстары: химия, физика, жаратылыстану, экология.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Кіріктірілген бөлім.
Бағдарлау – мотивациялық кезеңі. Қызығушылығын ояту.
Жердің сыртқы құрылысы
↓
Асмосфера
Гидросфера
Биосфера
“Атмосфера” – грекше “атмос” – бу, “сфера” – шар деген мағынаны білдіреді.
«Биосфера» - грекше «биос» - тіршілік, «сфера»- шар дегенді білдіреді.
Тіршілік ортасы.----------→ Жердің беткі қабаты
↓
Ауада
Суда
ІІІ. Сараланған бөлім. Операциялық - орындаушылық кезең.
География
а) Танымдық тапсырмалар
1.«Атмосфера құрамы» атты сызба жасаңдар.
Атмосфера құрылысы
↓
Оттегі
Көмірқышқылы газы
Азот
Инертті газдар
Биология.
2. Биосфераның құрамдас бөліктері сызбасын пайдаланып, жасыл өсімдіктердің қасиеттерін сипаттаңдар.
Биосфераның құрамдас бөліктері
↓
Адам
Жануарлар
Өсімдіктер
Микроағзалар
Фотосинтез туралы электрондық оқулықтан бейне фильм көрсету.
Фотосинтез - жер бетіндегі жасыл жамылғының күн жарығы энергиясының қатысында органикалық заттарды түзу үрдісі. Фотосинтез: көмірқышқыл газы + су + күн сәулесі = қант + оттегі
жарық түскенде өсімдік жапырағының оттегін бөлуі (сурет)
Фотосинтез процесінің жүруі атмосфераның қай қабатында деп ойлайсыңдар. Олай болса, назарымызды тақтаға аударайық.
А
1. Атмосферанің жоғары қабаты
2. Статосфера
3. Тропосфера
Атмосфера қабаттары туралы электрондық оқулықтан көрсету.
ІҮ. Кіріктірілген бөлім. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
3 - деңгей. Сәйкестендір
Атмосфера ------------ Қатты қабығы
Гидросфера ---------- Жердің өзегі
Ядро -------------------- Ауа қабығы
Биосфера -------------- Шапан
Мантия ---------------- Су қабығы
Литосфера ----------- Тіршілік қабаты
3. Биологиялық диктант
1. Өсімдіктерге қанттың түзілуі жарық, көмірқышқыл газы, судың қатысуымен тек... болады.
2. Фотосинтез үшін энергия көзі -.....
3. жапыраққа жарық түскенде хлоропластар ауадан..... сіңіреді.
4. Жапырақта хлорофилдер түзілу үшін..... керек.
5. Фотосинтез өсімдікте өскін пайда болғаннан бастап гүлшанағы шыққанға дейін..... жүреді.
6. Өсімдіктер..... пайдаланатын көмірқышқыл газының жартысынан көбі топырақтағы микроағзалардың органикалық заттарын...... түзеді.
7. Көмірқышқыл газы мен тамырдан келген су қосылып..... түзеді.
8. Ауаны көмірқышқыл газынан тазартып барлық тірі ағзалар тыныс алатын оттегімен байытатын құбылысты..... дейді.
9. Хлорофиль табиғаты жағынан.....
10....... қант түзілмеді
Жауаптар:
1. Көмірқышқыл газын
2. Қант
3. Хлоропластарда
4. Фотосинтез
5. Көмірқышқыл газысыз
6. Жарық
7. Күрделі эфир
8. Жарық темір тұзы
9. Ыдырауынан
10. Қарқынды
Ү. Ғаламдық экологиялық проблема туралы бейне фильм көрсету.
ҮІ. Үйге тапсырма беру. §27. география. §18. биология
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Атмосфераның құрамы және құрылысы жасыл өсімдіктердің фотосинтез процесіне қатысуы биология география
Жаңалықтар
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу.
Өсімдіктердің тыныс алуы
Өсімдік мүшелерінде жиналған заттардың біраз бөлігі – жасушаларды, мүшелерді құруға, тыныс алуға жұмсалады, тыныс алуда негізгі рөлді органикалық заттар атқарады. Жасушалар оттегін сіңіріп, органикалық заттарды ыдыратып, тотықтырады.
Cабақ – өркеннің негізгі бөлігі және қоректік заттарды өткізу мүшесі.
Өсімдіктер сабағының құрылысы мен қызметі, ішкі құрылысы, сабақтың бойлап және жуандап өсуі, камбийдің рөлі, жылдық сақиналар туралы түсінік беру арқылы өсімдіктердің вегетативті мүшелері жөніндегі білімдерін тереңдету.
Гүлдің құрылысы
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің биология пәнінің мұғалімі Төреханова Жанна
Атмосфераның құрамы және құрылысы
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Жабасақ орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Қасымова Қарғаш
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.