Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


С дыбысы және әрпі

06 ақпан 2017, Дүйсенбі
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сауат ашу
Тақырыбы: «С» дыбысы және әрпі
Мақсаты: «С» дыбысы және әрпімен таныстыру, буын туралы түсінік беру, сөздерді буынға бөліп үйрету; дауысты дыбыс терминдерін түсіндіру, дамыту; жұмысты таза және ұқыпты аяқтауға тәрбиелеу
Қолданатын көрнекі құралдар: қолайна, дәптермен жұмыс, әріп қималары
Сөздік жұмыс: орақ, өңеш
Билингвальды компонент: сарбаз - солдат, балық аулау – ловить рыбу, сөз – слово, орман – лес, орамал – платок
Оқу қызметінің кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық Бір, екі, үш, жадырайық жинап күш
Тағы кітап алайық, мәнерлеп оны оқып ал.
- Кәне балалар өткен дыбыстарды еске түсіріп, қайталайық. Жарты шеңбер болып өткен дыбыстарды қайталап айтады: а, т, ғ, г, н, ң, р, л
Ұйымдастыру - іздестіру Жұмбақ:
Оң жағымда бес сарбаз,
Сол жағымда бес сарбаз
- Дұрыс айтасыңдар. он саусақ сөзінде ең бірінші «С» дыбысы тұр. кәне «С» деп қайталайық.
- «С» дыбысының дұрыс артикуляциясы мынадай: «С» дыбысын айтқанда ерін дөңгеленіп тілдің ұшы астыңғы тістен алыстап, арт жағы көтеріледі.
- «С» дыбысы дауысты дыбыс. Дауысты дыбыстарды қызыл түспен белгілейміз.
- «С» дыбысын ауада жазып көрейік.
- Енді «С» дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдаршы.
Сергіту сәті
Жалғыз саусақ тіпті де
Ұстай алмас жіпті де
Екі саусақ бірікті
Ине қолға ілікті
Үш саусағым орамды
Жүгіртеді қаламды
Өнерлі екен он саусақ
Қала салсақ, жол салсақ.
(М. Әлімбаев)
Сөздік жұмыс
Өңеш - тамақ жүретін жұтқыншақ
Мақал – мәтел
1. Өнерпаздың он қолы бар.
2. Өнеріне қарай өрнегі
3. Өнерді үйрен де жирен.
Д/О «Телефон»
Ойын шарты: телефон арқылы айтылған сөзді басқа баланың құлағына сыбырлау арқылы жеткізу
Дәптермен жұмыс:
Жеке жұмыс жүргізу: - Он саусақ
«С» дыбысын үш рет қайталайды.
«С» дыбысына сөз ойлап табады.
Қимыл жасады.
Сөздік жұмыс жасалды
Мақал - мәтелді қайталайды

Ойын ойналды
Тапсырманы орындайды.
Рефлексивтік - түзетушілік Балаларға еңбек етуден жалықпау керек екендігін ұғындыру. Еңбектің маңызын түсінеді
Күтілетін нәтиже:
Біледі: суретке қарап сөйлем құрауға, сөздерге дыбыстық талдау жасауға, әріп қималарымен буындар құрауға арналған тапсырмаларды;
Игерді: «с» дыбысының дауысты екенін;
Меңгереді: «с» дыбысынан басталатын сөздерді қатыстырып сөйлем құрау дағдыларын.
2 359
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Л дыбысы мен әрпі
Л дыбысы мен әрпі
Л, л дыбысы мен әрпімен таныстыру. Л дыбысы бар сөздерді ойлап табуға, дауысты – дауыссыз дыбыстарды бір – бірінен ажыратуға, баспа түрде жазуға дағдыландыру. Ойын арқылы тілдерін, ой - өрістерін, сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
О дыбысы және әрпі
О дыбысы және әрпі
О дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табуға, сөйлем құрап айтуға үйрету.
Т дыбысы мен әрпі
Т дыбысы мен әрпі
Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Сауат ашу (48 сағат)
Л дыбысы және әрпі
Л дыбысы және әрпі
Л дыбысы мен әрпімен таныстыру. Өтілген дыбыстарды қайталау. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың ерекшеліктерін еске түсіру. Буын туралы түсініктерін кеңейту, қол қимылын жаттықтыру.
Ж дыбысы мен әрпі
Ж дыбысы мен әрпі
Атырау облысы, Атырау қаласы, №34 лингвистикалық мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Шотаева Ақырыс Қойбағаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×