Күнделікті сабақ жоспарлары
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Күз сыйы
Мақсаты: Мүсіндеу өнерін қолдана отырып, табиғаттағы ағаш бейнесін дұрыс жасауға үйрету.
Міндеті: 1. Күзгі жапырақтың түрлі - түсті гаммасын беруде әр түрлі ермексазды пайдалану.
2. Қызығушылықтарын арттыру.
3. Өздеріне таныс затты мүсіндеуге дағдыландыру
Әдіс – тәсілдері: көрсету, сұрақ – жауап, түсіндіру
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік: хат, ағаштарды бейнелеу ретінің сызбасы, ермексаз, тақтайша, сүлгі, таяқша, үлгі суреттер.
1. Мотивация
1. Шаттық шеңбері»Ғажайып сөздер»айту
Топқа пошташы келіп, хат әкеліп береді. Тәрбиеші хатты ашып, оқып береді.
2. Ізденіс – ұйымдастыру кезеңі
- Балалар барельеф деген не екенін естеріңе түсіріңдерші?
- сызбалармен жұмыс
- осы сызбаларға қарап, ағаштарды мүсіндейміз.
- Алдымен ағаштың діңі мен бұтақтарын қалай мүсіндейтіндеріне тоқталады. Алдымен ермексазды бөліп, мұжық етіп жұмырлаймыз. Діңінің төмен жағында жуандау, жоғары жағын жіңішкелеу, ал бұтақтарын жіңішке қылып сомдаймыз. Алдымен қарандашпен белгілеп аламыз.
- Күзгі жапырақтарды қалай бейнелейміз? Оның түсі қандай?
- жұмысқа тағы не қосуға болады?
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп - кішкентай ағаштар
Үп - үлкен боп өседі
3. Рефлексия
Балалар жұмыстарын жалғастырады.
Балалар жұмысын талдау, бағалау, мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: жыл мезгілдерін біледі.
Игеру керек: ермексаздан ағашты мүсіндеуді;
Меңгеру керек: ағаш құрылымын меңгеруі.
Күнделікті сабақ жоспарлары. жүктеу
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Күз сыйы
Мақсаты: Мүсіндеу өнерін қолдана отырып, табиғаттағы ағаш бейнесін дұрыс жасауға үйрету.
Міндеті: 1. Күзгі жапырақтың түрлі - түсті гаммасын беруде әр түрлі ермексазды пайдалану.
2. Қызығушылықтарын арттыру.
3. Өздеріне таныс затты мүсіндеуге дағдыландыру
Әдіс – тәсілдері: көрсету, сұрақ – жауап, түсіндіру
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік: хат, ағаштарды бейнелеу ретінің сызбасы, ермексаз, тақтайша, сүлгі, таяқша, үлгі суреттер.
1. Мотивация
1. Шаттық шеңбері»Ғажайып сөздер»айту
Топқа пошташы келіп, хат әкеліп береді. Тәрбиеші хатты ашып, оқып береді.
2. Ізденіс – ұйымдастыру кезеңі
- Балалар барельеф деген не екенін естеріңе түсіріңдерші?
- сызбалармен жұмыс
- осы сызбаларға қарап, ағаштарды мүсіндейміз.
- Алдымен ағаштың діңі мен бұтақтарын қалай мүсіндейтіндеріне тоқталады. Алдымен ермексазды бөліп, мұжық етіп жұмырлаймыз. Діңінің төмен жағында жуандау, жоғары жағын жіңішкелеу, ал бұтақтарын жіңішке қылып сомдаймыз. Алдымен қарандашпен белгілеп аламыз.
- Күзгі жапырақтарды қалай бейнелейміз? Оның түсі қандай?
- жұмысқа тағы не қосуға болады?
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп - кішкентай ағаштар
Үп - үлкен боп өседі
3. Рефлексия
Балалар жұмыстарын жалғастырады.
Балалар жұмысын талдау, бағалау, мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: жыл мезгілдерін біледі.
Игеру керек: ермексаздан ағашты мүсіндеуді;
Меңгеру керек: ағаш құрылымын меңгеруі.
Күнделікті сабақ жоспарлары. жүктеу
Жаңалықтар
Алтын балық
Ермексазды есу, шымшып созу және жалпақтау тәсілі арқылы балықты мүсіндеуді үйрету
Екі заттан құрылған натюрморт
Мүсін өнері туралы білімдерін кеңейту. Мүсіндердің жасалу жолдарын, оның заңдылықтарын есте сақтай отырып түсіндіру. Дамытушылық: Оқушыларды логикалық ой – қиялдарға және шығармашылық ізденістерге баулу.
Мысық мүсіні
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №12 бастауыш мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Нуржанова Гулжан Аманжолқызы
Үй салатын бөрене
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №2 «Айгөлек» балабақша тәрбиешісі Әбен Феруза
Мүсіндеу. Доп
Өскемен қаласы, "Балдаурен" шағын орталығының тәрбиешісі Чокубаева Маржан Куанышпековна
Қысқы ағаш
Қарағанды қаласының № 42 «Тілек» балабақша тәрбиеші –педагогы Сакенова Калкен Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.