«План және карта» тарауы бойынша қайталау сабағы
Мақсаты:
- Тарауда өткен тақырыптар бойынша оқушыларды өзара жарыстыра отырып, ойларын жинақтай білуге, анықтамаларды сақтау қабілеттерін жетілдіруге үйрету.
- Әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауды әрі қарай дамыту, жүйелеу және қорытындылау.
- Оқушыларды шығармашылыққа, іздемпаздыққа өз ойын жинақтауға баулу.
Сабақ түрі: қайталау.
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, жинақтау.
Сабақ көрнекілігі: Слайд, атлас, таратпалар.
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық: « Қуаныш шеңбері»
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
«План және карта» тарауы бойынша қайталау сабағымыз 6 кезеңнен тұрады. Сіздер сабақ бойы осы тараудан алған білімдеріңізді
мына кезеңдерден көрсете аласыздар, Слайдтан көрсету
Кіріспе сұрақ:
- тарауда қандай жаңа терминдермен таныс болдыңыздар?
1. кезең: «Қызықты сөздер» берілген зымыран сөздердің мағынасын ашу. Азимут Глобус
Масштаб Горизонталь Бергштрих План
2 кезең:
Сәйкесін тап! Тапсырма:
1. тірек сызбамен жұмыс
2. қысқаша мағлұмат
3. кезең: Топографиялық диктант.
- Планның бізге қандай пайдасы бар?
- Пландағы заттарды бір – бірімен ажырату үшін, олардың үстіне жазып қою керек, онда не туындайды?
(жауап: бүкіл сызбаны жазу басып кетер еді, мұны түсініп оқу қиын болады) Сондықтан біз не қолданамыз?
Шартты белгілер –
Ендеше, бұл кезеңде біз шартты белгілерді пайдаланамыз
Топографиялық әңгіме жазамыз.
Әңгіме бойынша шартты белгілерді пайдаланып, сызбаны құрастырыңдар.
Біз әжем екеуміз (қаладан) __________ шығып, (тас жол) ___________ мен жүріп, (өзендегі ағаш көпір ) _________ ден өттік. (Көл мен батпақты) __________ айналып, (аралас орман)____________ ішіндегі орманшының __________ (үйіне) бардық. Әжем сонда қалды. Біз Серік екеуіміз 1 шақырым (шалғындағы соқпақ жол) ___________ мен (жеміс бағына) __________ барып, алма жинадық.
4 кезең: «Карта оқиық»
Мұнда әр оқушы географиялық координаталар бойынша объектілерді тауып, картадан көрсетеді. Объектілер: Балқаш, Астана, Көкшетау, Қарағанды, Атырау, Өскемен.
5 кезең: Сарамандық жұмыс 2 кезеңнен тұрады.
а) кесте толтыру, яғни жарты шарлар физикалық картасын және Қазақстанның физикалық картасын қолдана отырып кесте толтыру.
Нысандар арасы Оқу құрал жабдықтары Масштабы өлшеу нәтижесі
Атырау
Балқаш Қазақстанның физикалық картасынан 1см: 80 км
Жарты шарлар картасынан 1 см: 930 км
Астана
Балқаш Қазақстанның физикалық картасы 1 см: 80 км
Жарты шарлар физикалық картасы 1 см: 930 км
ә) Кескін картамен жұмыс
тапсырма:
1. жасыл түспен меридиандарды белгіле, бастапқы меридианды көк түспен белгіле.
2. экваторды қызыл түспен белгіле.
3. жарты шарлардың атын жаз.
Тексеру сәті: глобустан көрсету.
ТЕСТ
Алғаш рет Жер шарын айналып шыққан саяхатшы:
а) А. Веспучи
ә) Х. Колумб
б) Васко да Гама
в) Ф. Магеллан
г) Ш. Уалиханов
2. Қандай ежелгі грек ғалымы бірінші болып жердің өлшемін шамамен дұрыс анықтады?
А) Эротосфен ә) Птоломей б) Архимед в) Платон г) Аристотель
3. Ең үлкен масштабты көрсет.
а) 1: 50000 в) 1: 12000
ә) 1: 20000 г) 1: 500
б) 1: 25000
4. Көкжиектің қанша негізгі бағытын білесің?
а) 2 ә) 4 б) 5 в) 1 г) 3
5. Теңізшілер көкжиек бағытын қалай атайды?
а) азимут ә) румб б) бұрыш в) якорь г) эхолот
6. Жер шарының қай жерінде барлық бағыттар солтүстікті көрсетеді?
А) экваторда ә) Оңтүстік полюсте б) Солтүстік полюсте
В) кез - келген ендікте г) бастапқы меридианда
7. Паралельдер қандай бағытта созылып жатыр?
А) батыстан шығысқа ә) солтүстіктен оңтүстікке б) солтүстік - батысқа
В) оңтүстік - шығысқа г) кез - келген бағыт
8. Нөлдік меридиан төмендегі қалалардың қайсысы арқылы өтеді?
а) Мәскеу ә) Алматы б) Париж
в) Лондон г) Вашингтон
Өзін - өзі тексеру сәті: 8 - ұпай, бағасы - 57 - ұпай, бағасы - 4
Бағалау:
Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс
- Тарауда өткен тақырыптар бойынша оқушыларды өзара жарыстыра отырып, ойларын жинақтай білуге, анықтамаларды сақтау қабілеттерін жетілдіруге үйрету.
- Әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауды әрі қарай дамыту, жүйелеу және қорытындылау.
- Оқушыларды шығармашылыққа, іздемпаздыққа өз ойын жинақтауға баулу.
Сабақ түрі: қайталау.
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, жинақтау.
Сабақ көрнекілігі: Слайд, атлас, таратпалар.
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық: « Қуаныш шеңбері»
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
«План және карта» тарауы бойынша қайталау сабағымыз 6 кезеңнен тұрады. Сіздер сабақ бойы осы тараудан алған білімдеріңізді
мына кезеңдерден көрсете аласыздар, Слайдтан көрсету
Кіріспе сұрақ:
- тарауда қандай жаңа терминдермен таныс болдыңыздар?
1. кезең: «Қызықты сөздер» берілген зымыран сөздердің мағынасын ашу. Азимут Глобус
Масштаб Горизонталь Бергштрих План
2 кезең:
Сәйкесін тап! Тапсырма:
1. тірек сызбамен жұмыс
2. қысқаша мағлұмат
3. кезең: Топографиялық диктант.
- Планның бізге қандай пайдасы бар?
- Пландағы заттарды бір – бірімен ажырату үшін, олардың үстіне жазып қою керек, онда не туындайды?
(жауап: бүкіл сызбаны жазу басып кетер еді, мұны түсініп оқу қиын болады) Сондықтан біз не қолданамыз?
Шартты белгілер –
Ендеше, бұл кезеңде біз шартты белгілерді пайдаланамыз
Топографиялық әңгіме жазамыз.
Әңгіме бойынша шартты белгілерді пайдаланып, сызбаны құрастырыңдар.
Біз әжем екеуміз (қаладан) __________ шығып, (тас жол) ___________ мен жүріп, (өзендегі ағаш көпір ) _________ ден өттік. (Көл мен батпақты) __________ айналып, (аралас орман)____________ ішіндегі орманшының __________ (үйіне) бардық. Әжем сонда қалды. Біз Серік екеуіміз 1 шақырым (шалғындағы соқпақ жол) ___________ мен (жеміс бағына) __________ барып, алма жинадық.
4 кезең: «Карта оқиық»
Мұнда әр оқушы географиялық координаталар бойынша объектілерді тауып, картадан көрсетеді. Объектілер: Балқаш, Астана, Көкшетау, Қарағанды, Атырау, Өскемен.
5 кезең: Сарамандық жұмыс 2 кезеңнен тұрады.
а) кесте толтыру, яғни жарты шарлар физикалық картасын және Қазақстанның физикалық картасын қолдана отырып кесте толтыру.
Нысандар арасы Оқу құрал жабдықтары Масштабы өлшеу нәтижесі
Атырау
Балқаш Қазақстанның физикалық картасынан 1см: 80 км
Жарты шарлар картасынан 1 см: 930 км
Астана
Балқаш Қазақстанның физикалық картасы 1 см: 80 км
Жарты шарлар физикалық картасы 1 см: 930 км
ә) Кескін картамен жұмыс
тапсырма:
1. жасыл түспен меридиандарды белгіле, бастапқы меридианды көк түспен белгіле.
2. экваторды қызыл түспен белгіле.
3. жарты шарлардың атын жаз.
Тексеру сәті: глобустан көрсету.
ТЕСТ
Алғаш рет Жер шарын айналып шыққан саяхатшы:
а) А. Веспучи
ә) Х. Колумб
б) Васко да Гама
в) Ф. Магеллан
г) Ш. Уалиханов
2. Қандай ежелгі грек ғалымы бірінші болып жердің өлшемін шамамен дұрыс анықтады?
А) Эротосфен ә) Птоломей б) Архимед в) Платон г) Аристотель
3. Ең үлкен масштабты көрсет.
а) 1: 50000 в) 1: 12000
ә) 1: 20000 г) 1: 500
б) 1: 25000
4. Көкжиектің қанша негізгі бағытын білесің?
а) 2 ә) 4 б) 5 в) 1 г) 3
5. Теңізшілер көкжиек бағытын қалай атайды?
а) азимут ә) румб б) бұрыш в) якорь г) эхолот
6. Жер шарының қай жерінде барлық бағыттар солтүстікті көрсетеді?
А) экваторда ә) Оңтүстік полюсте б) Солтүстік полюсте
В) кез - келген ендікте г) бастапқы меридианда
7. Паралельдер қандай бағытта созылып жатыр?
А) батыстан шығысқа ә) солтүстіктен оңтүстікке б) солтүстік - батысқа
В) оңтүстік - шығысқа г) кез - келген бағыт
8. Нөлдік меридиан төмендегі қалалардың қайсысы арқылы өтеді?
а) Мәскеу ә) Алматы б) Париж
в) Лондон г) Вашингтон
Өзін - өзі тексеру сәті: 8 - ұпай, бағасы - 57 - ұпай, бағасы - 4
Бағалау:
Үйге тапсырма: Шығармашылық жұмыс
Жаңалықтар
Карточкалар
1. Азимут дегеніміз не? 2. Бергштрих. Мысал келтір 3. План түсіру әдістері
Гидросфера тарауынан өткенді қайталау
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Гоеграфиядан күнделікті сабақ жоспары. Қайталау. Жер қыртысының қозғалысы. Жел сілкіну
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Танымдық қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Өздігінен жұмыс істеуді үйрету.
План және карта
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің география пәні мұғалімі Алашбаева Баян Әліпбекқызы
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын қорытындылау
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы №61 жалпы білім беретін орта мектебі Химия пәні мұғалімі Уралбаева Қызғалдақ Ризабекқызы
"План және карта" тарауы бойынша қайталау сабағы
Қызылорда облысы, Арал қаласы №71 мектебінің география пәні мұғалімі Балманова Гульмира Советқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.