Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Оңтүстік Қазақстан ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы

31 қазан 2014, Жұма
Категориясы: География
Сабақтың тақырыбы: Оңтүстік Қазақстан ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Сабақтың білімділік мақсаты: Оңтүстік Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ, табиғат ресурстары, халқы, көлік кешені туралы қосымша деректерді, картаны, оқулық мәтінін пайдалана отырып, оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Оқулықтағы сурет, сызба - схема атласты, кестелерді пайдаланып, қосымша деректермен тест орындау арқылы өз бетімен ізденуге, оқушы ойын, сөйлеу қабілеттерін, пәнге қызығушылығын, әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауды әрі қарай дамыту.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды отансүйгіштікке, ынтымақтастыққа, экономикалық ауданның өзіне тән ерекшелігін, табиғатының әсемділігін көруге оны қорғауға, аялай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, карта, сызба, кестелер(қосымша материалдар), арнайы дайындалған слайдтар.
Сабақтың типі: Жаңа білімді өзекті ету
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, тірек - сызбасын пайдалану, сұрақ - жауап, баяндау, топтық жұмыс.

Сабақтың пән аралық байланысы: Химия, Экология, Тарих

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын сұрау
А) “Миға шабуыл”стратегиясы тест
Ә) “Ой шақыру ”стратегиясы
деңгейлік тапсырмалар
III. Өткен сабақты бекіту
IY. Жаңа сабақ
Y. Жаңа сабақты бекіту
А) «Көп ізденсең, көп білерсің»(шығармашылық із
Ә) Деңгейлік тапсырмалар
Б)“Ізденген жетер мұратқа”тест
YI. Үйге тапсырма
YII. Рефлекция
YIII. Бағалау

Оқушылар нені білуі керек:
1. Оңтүстік экономикалық аймақтың мамандану салаларын;
2. Оңтүстік экономикалық аймақтағы минералды - шикізат ресурстарын;
3. Оңтүстік экономикалық аймақтың Қазақстан аумақтары арасындағы өндірістік байланыстарын дамытудағы рөлін;
4. Оңтүстік экономикалық аймақтың қазіргі даму проблемаларын;
Оқушылар нені меңгеруі керек:
1. Пайдалы қазба кен орындарын картадан көрсету;
2. Оңтүстік экономикалық аймақтың Қазақстан экономикасындағы орны мен рөлін;
3. Картадан басқа экономикалық аймақтармен байланыстырып жатқан теміржол, автомобиль жолдарын, орман және ауыл шаруашылығының өнеркәсіп кәсіпорындарының орналасуын көрсете білуі;

I. Ұйымдастыру кезеңі
А) оқушылармен сәлемдесу
Ә) оқушыларды түгелдеу
Б) оқушылардың назарын сабаққа аудару

II. Үй тапсырмасы:
А) «Миға шабуыл» стратегиялық тест
1. Түсті металлургия салаларынан қайсысы жақсы дамыған?
А) Боксит
Б) Алтын
В) Вольфрам
2. Негізгі маманданған шаруашылық саласы?
А) Күріш
Б) Жаздық бидай
В) Күнбағыс
3. Ақмолаға “Астана”атауы қашан берілді?
А) 1992 жыл
Б) 1997 жыл
В) 1998 жыл
4. «Республиканың солтүстік қақпасы» деп қай қаланы атады?
А) Қостанай
Б) Павлодар
В) Петропавл
5. Қазіргі уақытта Солтүстік Қазақстанда қанша қала бар?
А) 45 қала
Б) 24 қала
В) 32 қала
6. Трактор зауты орналасқан қала?
А) Павлодар
Б) Қостанай
В) Көкшетау
7. Солтүстік Қазақстанмен шектесетін мемлекет?
А) Қытай
Б) Ресей
В) Монғолия
Дұрыс жауаптары:

1. А
2. Б
3. В
4. В
5. Б
6. А
7. Б

Ә) Деңгейлік тапсырмалар:
«Ой шақыру» стратегиясы арқылы

А. Ривин мен В. Дьяченконың технологиясын пайдалану арқылы интерактивті тақтада Қазақстанның кескін картасы көрсетілген, соған оқушылар тапсырманы орындайды.
1. Қазақстанның экономикалық аудандарын кескін картаға орналастыр:

Деңгейлік тапсырма:
2. Кескін картаға Солтүстік Қазақстанның құрамына кіретін облыстарды, олардағы халық саны мен жер көлемін белгіле

Деңгейлік тапсырма:
3. Көлемі бойынша экономикалық аудандарды топтастыр?
1
2
3
4
5
Жауаптары:
1. Батыс Қазақстан 736 мың шаршы шақырым
2. Оңтүстік Қазақстан 711 мың шаршы шақырым
3. Солт Қазақстан 565 мың шаршы шақырым
4. Орталық Қазақстан 428 мың шаршы шақырым
5. Шығыс Қазақстан 283 мың шаршы шақырым
III. Өткен сабақты бекіту

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 558
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Беларусь Республикасы
Беларусь Республикасы
Беларусь Республикасының географиялық орны, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы, шаруашылығы, сыртқы экономикалық байланыстары жөніндегі түсінік беріп, білім негізін қалыптастыру.
Ұлыбритания
Ұлыбритания
Ұлыбританияның экономикалық - географиялық сипаты, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білім беру. Ұлыбританияның ЭГЖ - ң басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары
Батыс Қазақстан экономикалық ауданы
Батыс Қазақстан экономикалық ауданы
Батыс Қазақстан экономикалық ауданының экономикалық - географиялық жағдайы, табиғат ресурстары, халқы туралы білімдерінің негізінде, ауданның өнеркәсібі мен шаруашылығының маманданған салалары туралы түсіндіру.
География пәнінен 9 сыныптарға арналған емтихан билеттері
География пәнінен 9 сыныптарға арналған емтихан билеттері
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №11 жалпы білім беретін орта мектептің география пәні мұғалімі Толегенова Жазира Кенжекуловна
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ, табиғат ресурстары, халқы, ауданның қалаларына сипаттама беру. Ішкі және сыртқы байланыстары, экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдарына тоқталады. Экономикалық қазіргі даму кезеңі,
Италия
Италия
Қызылорда қаласы, №215 орта мектебінің география пәні мұғалімі, магистрант Нұрымбаева Ақмарал Сейлбекқызы Сынып: 11 Сабақ тақырыбы: §10. Италия. Экономикалық – географиялық жағдайы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы. Сыртқы байланыстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×