Ұлыбритания
Сабақтың тақырыбы: Ұлыбритания
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Ұлыбритания туралы білім беру;
Дамытушылық: Өздігінен ізденіп, білім алу арқылы, ой - өрісін кеңейту;
Тәрбиелілік: Сауатты болуға, өз ойын ашық жеткізе алуға, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу және де экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың әдісі: Топқа бөлу, іздену, миға шабуыл, картографиялық дуэль
Пәнаралық байланысы. Экономика, орыс тілі, ағылшын тілі.
Көрнекілігі: Германия туралы презентация.
Сабақ барысы:
1) Ұйымдастыру. Топқа бөлу, топтардың атқаратын қызметі туралы баяндау
2) Жаңа сабақ:
Мұғалім сөзі:
3) Топтар:
Басқарма тобы: Франция Италия, Германия
1- апсырма. Үш тапсырма беріледі үш топқа, басқарма тобы қадағалайды.
А) Орысша мәтін беріледі, қазақшаға аудару.
Экологиясы. Проблема защиты окружающей среды в Великобритании Защита окружающей среды - международное дело огромной важности, и Великобритания уделяет этому большое внимание. В Британии около 500 000 зданий, которые охраняются государством, и 7000 закрытых зон, представляющих архитектурный и исторический интерес. Правительство поощряет работу добровольцев по сохранению национального наследия. С 1960 г. общий выброс дыма в атмосферу снизился на 85%. Большинство бензоколонок в Великобритании продает бензин без примеси свинца. Правительство контролирует выброс газов, которые разрушают озоновый слой. Они также способствуют парниковому эффекту, что ведет к глобальному потеплению и поднятию уровня моря. Британия подчеркивает необходимость изучения науки об изменениях климата. Зеленые пояса - это области, где земля должна оставаться свободной от городских застроек. Государство придает большое значение их защите. Национальные парки составляют 9% общей площади Англии и Уэльса. В Шотландии общество по очистке рек контролирует загрязнение воды. В Великобритании заботятся об окружающей среде ради самих себя и будущих поколений.
Ә) Қазақша мәтін беріледі, сөздері жоқ жерге сөз қойып, оны орысшаға, ағылшыншаға аудару.
Табиғаты және табиғат ресурстары.
Ұлыбританияда тұманды... жиі байқалады. Ұлыбритания жері мол сулы..., көрікті...... бай. Ұлыбритания жерінің 9%- ын ғана ормандар алып жатыр. Кезінде қалың өскен ормандардың орнына соңғы кезде егілген.... алып жатыр. Ұлыбританияның шаруашылығының дамуына оның жеріндегі.... ресурстары әсер етеді. Йоркшир мен Оңтүстік Уэльсте... өндіреді. Солтүстік теңіз қайраңында... мен..... өндіріледі. Елдің оңтүстік - шығысы мен оңтүстігінде ойпатты......, ал солтүстік және солтүстік батысында..... аудандар алып жатыр.
weather – ауа райы, river - өзен, lake - көл, park - саябақ, nature - табиғат, natural resources, coal - көмір, oil - мұнай, gas - газ, plain - жазық, mountain - тау.
Б) Оқулықпен жұмыс. Талдау «Халқы»
Сергіту сәті. Еуропа елдерін атап, астаналарын табу.
Миға шабуыл.
Ол Папуа - Гвинеяда – 850, Индонезияда – 670, Нигерияда – 410, Үндістанда – 380, Камерун – 270, Ұлыбританияда - 6 көбісі біреуін өзіндік ерекшеліктерімен қолданады. Ал сіздер күнделікті өмірде оның екеуін қолданасыздар. Бұл не?
Күнделікті жұмыста оның 5 мм - ден 15 - 20 см ұзындықтағы дөңгелек түрін пайдаланамыз. Ерте кезде ол 4 бұрышты, ал соңғы кездерде бесбұрыштысын да ұсынып жүр. Ол не?
Бұл басқа ашылған ұлы құралдар сияқты алғашында ойыншық болды. Италияндық Джойя 13 ғасырда алғаш рет оны бөліктерге бөлінген дөңгелек шар тәріздес етіп жасаған. Итальянша “өлшеу” деген мағынаны білдіреді.
Бұл ойындарың Ұлыбританияға қандай қатысы бар?
Картографиялық дуэль.
Кескін картаға нысандарын түсіру.
Бекіту. Басқарма тобының сөзі. Олар қоятын сұрақтар.
Бағалау.
Үй тапсырмасы. Параграфты оқу, мәтінде кездескен қалаларды кескін картаға түсіру.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Ұлыбритания туралы білім беру;
Дамытушылық: Өздігінен ізденіп, білім алу арқылы, ой - өрісін кеңейту;
Тәрбиелілік: Сауатты болуға, өз ойын ашық жеткізе алуға, бірін-бірі тыңдауға тәрбиелеу және де экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың әдісі: Топқа бөлу, іздену, миға шабуыл, картографиялық дуэль
Пәнаралық байланысы. Экономика, орыс тілі, ағылшын тілі.
Көрнекілігі: Германия туралы презентация.
Сабақ барысы:
1) Ұйымдастыру. Топқа бөлу, топтардың атқаратын қызметі туралы баяндау
2) Жаңа сабақ:
Мұғалім сөзі:
3) Топтар:
Басқарма тобы: Франция Италия, Германия
1- апсырма. Үш тапсырма беріледі үш топқа, басқарма тобы қадағалайды.
А) Орысша мәтін беріледі, қазақшаға аудару.
Экологиясы. Проблема защиты окружающей среды в Великобритании Защита окружающей среды - международное дело огромной важности, и Великобритания уделяет этому большое внимание. В Британии около 500 000 зданий, которые охраняются государством, и 7000 закрытых зон, представляющих архитектурный и исторический интерес. Правительство поощряет работу добровольцев по сохранению национального наследия. С 1960 г. общий выброс дыма в атмосферу снизился на 85%. Большинство бензоколонок в Великобритании продает бензин без примеси свинца. Правительство контролирует выброс газов, которые разрушают озоновый слой. Они также способствуют парниковому эффекту, что ведет к глобальному потеплению и поднятию уровня моря. Британия подчеркивает необходимость изучения науки об изменениях климата. Зеленые пояса - это области, где земля должна оставаться свободной от городских застроек. Государство придает большое значение их защите. Национальные парки составляют 9% общей площади Англии и Уэльса. В Шотландии общество по очистке рек контролирует загрязнение воды. В Великобритании заботятся об окружающей среде ради самих себя и будущих поколений.
Ә) Қазақша мәтін беріледі, сөздері жоқ жерге сөз қойып, оны орысшаға, ағылшыншаға аудару.
Табиғаты және табиғат ресурстары.
Ұлыбританияда тұманды... жиі байқалады. Ұлыбритания жері мол сулы..., көрікті...... бай. Ұлыбритания жерінің 9%- ын ғана ормандар алып жатыр. Кезінде қалың өскен ормандардың орнына соңғы кезде егілген.... алып жатыр. Ұлыбританияның шаруашылығының дамуына оның жеріндегі.... ресурстары әсер етеді. Йоркшир мен Оңтүстік Уэльсте... өндіреді. Солтүстік теңіз қайраңында... мен..... өндіріледі. Елдің оңтүстік - шығысы мен оңтүстігінде ойпатты......, ал солтүстік және солтүстік батысында..... аудандар алып жатыр.
weather – ауа райы, river - өзен, lake - көл, park - саябақ, nature - табиғат, natural resources, coal - көмір, oil - мұнай, gas - газ, plain - жазық, mountain - тау.
Б) Оқулықпен жұмыс. Талдау «Халқы»
Сергіту сәті. Еуропа елдерін атап, астаналарын табу.
Миға шабуыл.
Ол Папуа - Гвинеяда – 850, Индонезияда – 670, Нигерияда – 410, Үндістанда – 380, Камерун – 270, Ұлыбританияда - 6 көбісі біреуін өзіндік ерекшеліктерімен қолданады. Ал сіздер күнделікті өмірде оның екеуін қолданасыздар. Бұл не?
Күнделікті жұмыста оның 5 мм - ден 15 - 20 см ұзындықтағы дөңгелек түрін пайдаланамыз. Ерте кезде ол 4 бұрышты, ал соңғы кездерде бесбұрыштысын да ұсынып жүр. Ол не?
Бұл басқа ашылған ұлы құралдар сияқты алғашында ойыншық болды. Италияндық Джойя 13 ғасырда алғаш рет оны бөліктерге бөлінген дөңгелек шар тәріздес етіп жасаған. Итальянша “өлшеу” деген мағынаны білдіреді.
Бұл ойындарың Ұлыбританияға қандай қатысы бар?
Картографиялық дуэль.
Кескін картаға нысандарын түсіру.
Бекіту. Басқарма тобының сөзі. Олар қоятын сұрақтар.
Бағалау.
Үй тапсырмасы. Параграфты оқу, мәтінде кездескен қалаларды кескін картаға түсіру.
Жаңалықтар
Қазақстандағы негізгі экологиялық проблемалар
Оқушыларға негізгі экологиялық проблемалардың түрлері, таралу аймақтары, таралу себептері жайлы түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру.
Ұлыбритания
Ұлыбританияның экономикалық - географиялық сипаты, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білім беру. Ұлыбританияның ЭГЖ - ң басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары
Германия Федеративті республикасының шаруашылығы
Германияның өнеркәсібі, ауыл шаруашылығы, көлік жүйесі, экономикалық байланыстары туралы білім беру; Өздігінен ізденіп, білім алу арқылы, ой-өрісін кеңейту.
Ұлыбритания, Франция, Германия
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, "Қаракөл орта мектеп - бақшасы" КММ география пәні мұғалімі Темербаев Ерлан
Географиялық алаң
Бұл өсімдікті орта ғасырларда ежелгі гректер жыланның шаққан жеріне бірден бір ем ретінде қолданған. Сондықтан оны "жылан өсімдігі" деп атаған. Ал ежелгі Мысырда оны пирамида құрылысы кезінде мыңдаған құлдарға күн сайын беріп тұрған.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.