Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өзендер (күнделікті сабақ жоспары)

09 қазан 2016, Жексенбі
Категориясы: География
Күнделікті сабақ жоспары, жаратылыстану 5 сынып
Тақырыптар:
6 - сабақ. Өзендер.
7 - сабақ. Ауаның ластануы, атмосфераны қорғау.
8 - сабақ. Бақылау жұмысы
9 - сабақ. Жарық бөліп шығару құбылысы.
10 - сабақ. Айналамыздағы дыбыстық құбылыстар.


Тақырыбы: Өзендер.
Мақсаты:
Білімділік: Өзендер туралы түсінік беру. Өзендердің теңіздерден айырмашылығын айту. Қазақстанның ірі өзендеріне тоқталу.
Дамытушылық: Атласпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, картамен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Суды қорғауға, үнемдеуге тәрбиелеу.
Сабақ барысы: 1. Үй жұмысын тексеру.
2. Жаңа материалды меңгерту.
3. Бекіу.
4. Үй тапсырмасын беру.
Үй тапсырмасын сұақ - жауап арқылы тексеру:
1. Теңіз дегеніміз не? Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз?
2. Көл дегенді қалай түсінесің?
3. Адам өмірі үшін көлдер мен теңіздердің қандай маңызы бар?
4. Мұхитта мен теңіз суларының ластануы неге байланысты?
5. Еуразияның жағалауын қандай теңіздердің сулары шайып жатыр?

Жаңа сабақ.
1. Географиялық карталардан өзендердің белгіленуін қарастыру.
2. Өзен дегеніміз не?
3. Бастау.
4. Өзен аңғары.
5. Өзен жайылмасы.
6. Өзеннің саласы.

Географиялық карталарға мән беріп қарасаңдар, материктердің үстінде жіп сияқты жан - жаққа созылып жақан көкшіл бояуларды көресіңдер. Бұлар жай сызылып қойылған бояулар емес, өзендер. Өзен дегеніміз - табиғи жолмен жасалған арна арқылы ағатын су. Өзеннің басталар жерін бастау деп атайды. Өзен басталар жерінен құяр жеріне дейінге аралықты өзен алабы дейді. Өзен аңғары - өзен албындағы, ұдайы ағып жатқан судың әсерінен төмен түскен жер. Көбінесе үлкен өзендерге екі қапталынан кішігірім өзендер келіп құяды. Оларды өзеннің саласы деп атайды. Дүние жүзіндегі ең ұзын өзен – Ніл. Оның ұзындығы 6671 км. Ал ең суы мол өзен – Амазонка. Қазақстандағы ең ұзын өзен - Ертіс.

Бекіту.
Алдымен тақырыпты оқып шығып, атласпен жұмыс жасау. Картадан Ніл, Амазонка, Ертіс, Есіл, Тобыл, Жайық, Сырдария, Іле, Шу өзендерін тауып алып кескін картаға белгілеу.
Сұрақтарға жауап беру:
1. Өзен дегеніміз не?
2. Судың ағыны қалай пайда болады?
3. Өзеннің құрамдас бөліктерін ата?
4. Өзің тұратын ауыл, қала арқылы ағатын өзенге мысал келтір.
Үй тапсырмасы: § 23 оқу, 1 - 3 сұрақтарға жауап беру.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Толық нұсқасын қарау
2 994
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Өзендер
Өзендер
Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Су – тіршілік көзі
Су – тіршілік көзі
Судың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Үнемшілдікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны қорғауға ауаны, суды ластамауға шақыру. Қазақстандағы ірі көлдер мен өзендер туралы әңгімелеу
Өзендер
Өзендер
Өзендер туралы түсінік беру. Өзендердің теңіздерден айырмашылығын айту. Қазақстанның ірі өзендеріне тоқталу. Атласпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, картамен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Өзендер. Көлдер. Тоғандар.  Дүниетану 3-сынып
Өзендер. Көлдер. Тоғандар. Дүниетану 3-сынып
Сабақтың тақырыбы: Өзендер. Көлдер және тоғандар Білімділік: өзендер, көлдер және тоғандар, олардың айырмашылығы, шаруашылықтағы пайдасы туралы түсінік беру, еліміздегі өзендер және көлдермен таныстыру.
Көлдер мен бөгендер
Көлдер мен бөгендер
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Аралқұм стансасы, № 61 орта мектептің география пәні мұғалімі Тлеукабылова Жұлдыз
Мұхиттар мен теңіздердің маңызы. Мұхиттар мен теңіздерді қорғау
Мұхиттар мен теңіздердің маңызы. Мұхиттар мен теңіздерді қорғау
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі география пәнінің мұғалімі Әлмұратова Г. Қ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×