Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өзендер

28 ақпан 2017, Сейсенбі
Категориясы: География
География пәні бойынша сабақ жоспары 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: §44 Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары артады
- Топтық жұмыста іс - әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ – жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

Барысы: Ұйымдастыру:
«Ой сергіту» (2 топқа ортақ сұрақтар беру, сұрақ саны – 6)
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Көл дегеніміз не?
3. Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі, арал аралық)
4. Бұғаз деп нені атайды?
5. Қазақстандағы қандай көлдерді білесіңдер?
6. Шығанақ дегеніміз не?

Жаңа сабақ: «Қар үйіндісі» Топтық жұмыс
Кластер құру 2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру
Екі ірі өзенге сипаттама беру
2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу
1. Өзен атауы;
2. Қандай материкте орналасқан;
3. Бастау (өзеннің басы);
4. Сағасы (құятын жері);
5. Ағыс бағыты;
6. Саласы (оң және сол);
7. Қоректенуі;

Қорытынды: Синквейн «5 жолды өлең»
Бағалау: Балалар бағалау парақшалары арқылы өз - өздерін бағалайды
Үйге тапсырма: «Су - тіршілік көзі» эссе жазу
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс - ештеме түсінбедім, сары түс - орташа түсіндім,
Жасыл түс - жақсы түсіндім

БҚО, Жаңақала ауданы,
Қызылоба ауылы
Кажигумаров Нурболат
2 176
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Гидросфера тарауынан өткенді қайталау
Гидросфера тарауынан өткенді қайталау
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Өзендер (күнделікті сабақ жоспары)
Өзендер (күнделікті сабақ жоспары)
Географиялық карталарға мән беріп қарасаңдар, материктердің үстінде жіп сияқты жан - жаққа созылып жақан көкшіл бояуларды көресіңдер. Бұлар жай сызылып қойылған бояулар емес, өзендер. Өзен дегеніміз - табиғи жолмен жасалған арна арқылы ағатын су.
Өзендер
Өзендер
Өзендер туралы түсінік беру. Өзендердің теңіздерден айырмашылығын айту. Қазақстанның ірі өзендеріне тоқталу. Атласпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, картамен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Өзендер
Өзендер
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, "Шетпе гимназиясы"ММ География пәні мұғалімі Елеуова Ақбала Алдоңғарқызы
Өзендер
Өзендер
Жантөре Мағрипа Қалдыбайқызы №24 лингвистикалық мектеп - гимназиясының география пәні мұғалімі. Ақтөбе қаласы
Өзендер
Өзендер
Қызылорда облысы, Арал қаласы №71 мектебінің география пәні мұғалімі Балманова Гульмира Советқызы Сыныбы: 5 Тақырыбы: Өзендер Мақсаты: а) білімділік: оқушыларға өзен,өзен жүйесінің бөліктері,олардың орналасу ерекшеліктері мен олардың шаруашылықтағы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×