Өзендер
География пәні бойынша сабақ жоспары 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: §44 Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары артады
- Топтық жұмыста іс - әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ – жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.
Барысы: Ұйымдастыру:
«Ой сергіту» (2 топқа ортақ сұрақтар беру, сұрақ саны – 6)
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Көл дегеніміз не?
3. Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі, арал аралық)
4. Бұғаз деп нені атайды?
5. Қазақстандағы қандай көлдерді білесіңдер?
6. Шығанақ дегеніміз не?
Жаңа сабақ: «Қар үйіндісі» Топтық жұмыс
Кластер құру 2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру
Екі ірі өзенге сипаттама беру
2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу
1. Өзен атауы;
2. Қандай материкте орналасқан;
3. Бастау (өзеннің басы);
4. Сағасы (құятын жері);
5. Ағыс бағыты;
6. Саласы (оң және сол);
7. Қоректенуі;
Қорытынды: Синквейн «5 жолды өлең»
Бағалау: Балалар бағалау парақшалары арқылы өз - өздерін бағалайды
Үйге тапсырма: «Су - тіршілік көзі» эссе жазу
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс - ештеме түсінбедім, сары түс - орташа түсіндім,
Жасыл түс - жақсы түсіндім
БҚО, Жаңақала ауданы,
Қызылоба ауылы
Кажигумаров Нурболат
Сабақтың тақырыбы: §44 Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары артады
- Топтық жұмыста іс - әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ – жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.
Барысы: Ұйымдастыру:
«Ой сергіту» (2 топқа ортақ сұрақтар беру, сұрақ саны – 6)
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Көл дегеніміз не?
3. Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі, арал аралық)
4. Бұғаз деп нені атайды?
5. Қазақстандағы қандай көлдерді білесіңдер?
6. Шығанақ дегеніміз не?
Жаңа сабақ: «Қар үйіндісі» Топтық жұмыс
Кластер құру 2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру
Екі ірі өзенге сипаттама беру
2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу
1. Өзен атауы;
2. Қандай материкте орналасқан;
3. Бастау (өзеннің басы);
4. Сағасы (құятын жері);
5. Ағыс бағыты;
6. Саласы (оң және сол);
7. Қоректенуі;
Қорытынды: Синквейн «5 жолды өлең»
Бағалау: Балалар бағалау парақшалары арқылы өз - өздерін бағалайды
Үйге тапсырма: «Су - тіршілік көзі» эссе жазу
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс - ештеме түсінбедім, сары түс - орташа түсіндім,
Жасыл түс - жақсы түсіндім
БҚО, Жаңақала ауданы,
Қызылоба ауылы
Кажигумаров Нурболат
Жаңалықтар
Гидросфера тарауынан өткенді қайталау
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Өзендер (күнделікті сабақ жоспары)
Географиялық карталарға мән беріп қарасаңдар, материктердің үстінде жіп сияқты жан - жаққа созылып жақан көкшіл бояуларды көресіңдер. Бұлар жай сызылып қойылған бояулар емес, өзендер. Өзен дегеніміз - табиғи жолмен жасалған арна арқылы ағатын су.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.