Жылу құбылысы (күнделікті сабақ жоспары)
Күнделікті сабақ жоспары, жаратылыстану 5 сынып
Тақырыптар:
11 - сабақ. Жылу құбылысы.
12 - сабақ. Табиғи құбыластардың көп түрлігі
13 - сабақ. Қысым
14 - сабақ. Таза заттар және қосылыстар
15 - сабақ. Физикалық және химиялық құбылыстар.
Тақырыбы: Жылу құбылысы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жылу құбылысы жайлы түсінік беру.
Дамытушылық: Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойларын жеткізе білуіне, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жоспары:
1 кезең - ұйымдастыру.
2 кезең - үй тапсырмасын сұрау.
3 кезең - жаңа тақырыпты меңгерту.
4 кезең - бекіту.
5 кезең - үйге тапсырма беру.
6 кезең - қорытынды, бағалау.
Сабақ барысы:
1) Оқушымен амандасып, оқушының зейінін сабаққа аударады.
2) Үй тапсырмасын сұрақ - жауап арқылы сұрау.
1. Жасанды және табиғи жарық көздерінен қандай жарық құбылыстары пайда болады?
2. Не себепті кейбір денелерден көлеңке түседі?
3. Көзді сақтау үшін не істеу керек?
3) Жылу - энергияның белгілі бір пішіні. Мысалға Күн тек жарық берумен шектелмей, жылуды да бөліп шығарады. Жылу бөлу көрсеткішін оның температурасынан білеміз. Температураны градуспен - арнайы термометр деген құралмен өлшейді. Көптеген заттар жылудың әсерінен қызғанда көлемі ұлғаяды. Жылуды тез өткізетіндерге металдар, аз өткізетіндерге - ағаш, су, ауа, жатады.
4) Тақырыпты бекіту үшін мұғалім келесі сұрақтарды қояды:
1. Қандай денені электрленген деп атайды?
2. Электр тоғы дегеніміз не?
3. Адам өмірінде электр тоғы қандай рөл атқарады?
4. Магнитті құбылыс дегенді қалай түсінесің?
Одан кейін тақтаға сұрақтар жазылады, сол сұрақтарға оқушылар жауап беруі тиіс.
5 §39 оқу мазмұндау. Мәтін соңындағы тапсырмаларға жауап беру
6. Сабаққа қатысқаны бойынша бағалау.
Толық нұсқасын қарау
Тақырыптар:
11 - сабақ. Жылу құбылысы.
12 - сабақ. Табиғи құбыластардың көп түрлігі
13 - сабақ. Қысым
14 - сабақ. Таза заттар және қосылыстар
15 - сабақ. Физикалық және химиялық құбылыстар.
Тақырыбы: Жылу құбылысы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жылу құбылысы жайлы түсінік беру.
Дамытушылық: Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойларын жеткізе білуіне, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың жоспары:
1 кезең - ұйымдастыру.
2 кезең - үй тапсырмасын сұрау.
3 кезең - жаңа тақырыпты меңгерту.
4 кезең - бекіту.
5 кезең - үйге тапсырма беру.
6 кезең - қорытынды, бағалау.
Сабақ барысы:
1) Оқушымен амандасып, оқушының зейінін сабаққа аударады.
2) Үй тапсырмасын сұрақ - жауап арқылы сұрау.
1. Жасанды және табиғи жарық көздерінен қандай жарық құбылыстары пайда болады?
2. Не себепті кейбір денелерден көлеңке түседі?
3. Көзді сақтау үшін не істеу керек?
3) Жылу - энергияның белгілі бір пішіні. Мысалға Күн тек жарық берумен шектелмей, жылуды да бөліп шығарады. Жылу бөлу көрсеткішін оның температурасынан білеміз. Температураны градуспен - арнайы термометр деген құралмен өлшейді. Көптеген заттар жылудың әсерінен қызғанда көлемі ұлғаяды. Жылуды тез өткізетіндерге металдар, аз өткізетіндерге - ағаш, су, ауа, жатады.
4) Тақырыпты бекіту үшін мұғалім келесі сұрақтарды қояды:
1. Қандай денені электрленген деп атайды?
2. Электр тоғы дегеніміз не?
3. Адам өмірінде электр тоғы қандай рөл атқарады?
4. Магнитті құбылыс дегенді қалай түсінесің?
Одан кейін тақтаға сұрақтар жазылады, сол сұрақтарға оқушылар жауап беруі тиіс.
5 §39 оқу мазмұндау. Мәтін соңындағы тапсырмаларға жауап беру
6. Сабаққа қатысқаны бойынша бағалау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Дүниежүзінің Табиғат ресурстары және олардың түрлері
Табиғат ресурстары мен олардың жіктелуі, табиғат ресурстары түрлерінің дүние жүзі бойынша таралуы мен әркелкі орналасу туралы білімдерін беріп, жетілдіру
Өсімдіктердің көп түрлілігі мен маңызы (күнделікті сабақ жоспары)
Жер бетіндегі өсіп тұрған өсімдіктердің барлығын өсімдік жамылғысы немесе флора дейміз. Қазіргі кезде жер бетінде шамамен 0, 5 млн өсімдік түрлері бар.
Механикалық қозғалыс (күнделікті сабақ жоспары)
Адам қозғалыссыз өмір сүре ала ма? Қозғалыс дегеніміз не? Кеңістікте дененің салыстырмалы түрде басқа денеге қарағанда орналасқан жерін өзгертуі. Жалпы айтатын болсақ табиғаттағы кез келген өзгерісті қозғалыс деп түсінеміз.
«Шаруашылыққа сипаттама» бөлімі бойынша қайталау (күнделікті сабақ жоспары)
Географиялық ой - өрісін дамыту. Жалпы оқу іскерліктерін үйрену, жалпы пәнге деген қызығушылығын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту, географиялық ойлауын қалыптастыру.
Жаратылыстанушы ғалымдар
Алғашқы жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектері мен олардың ғылымға енгізген жаңалықтарымен, ол жаңалықтардың қазіргі кездегі рөлін түсіндіру.
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
10-cыныпқа күнделікті сабақ жоспары 68 сағат (жаратылыстану бағыты)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.