Жер беті бейнесінің түрлері
1. Сабақтың тақырыбы: Жер беті бейнесінің түрлері.
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жер туралы қысқаша мәліметтерді оқып - үйрену.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4. Сабақтың нәтижесі:
Білу: Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері туралы біледі.
Түсіну: Жердің пішіні туралы, оның Күн жүйесіндегі орны туралы түсінді.
Қолдану: Жердің тәуліктік қозғалысы мен өзін өзі қозғалуы, ұзындықтары, жер бетіне Күн сәулесінің таралуы табиғат үшін маңызын қолдана біледі.
Талдау: Жер шарындағы жер мен күннің айналу белгілеріне қарап сағаттың белдеулерді ажыратып, талдай біледі.
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7. Ресурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер, суреттер.
Сабақ барысы
Кіріспе 1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды
2. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөледі
Тұсаукесер
1. Үй жұмысын сұрау.
- Табиғат құбылыстары дегеніміз?
- Эссені қорғау.
- Адам мен табиғи құбылыстар арасында қандай байланыстар бар?
- Табиғатқа қол сұғу дегенді қалай түсінесің?
Үй тапсырмасын сұрауда саусақпен бағалауды жүзеге асырамын.
2. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
3. Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды.
Негізгі бөлім
1. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері қозғалыстары тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды.
2. Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды
3. Картамен жұптық жұмыс: карта бойынша экваторлық, полярлық ұзындықтарды анықтау тапсырмалары беріледі.
Қорытынды
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2. Үйге тап - ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей:§3оқу
2) В деңгей: 8 планетаны жаттау. Қазақстан аумағы қандай жылу белдеуінде орналасқанын карта бойынша анықтау.
3) С деңгей: Шеңбер арқылы радиустарды анықтау.
Жер беті бейнесінің түрлері. жүктеу
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жер туралы қысқаша мәліметтерді оқып - үйрену.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4. Сабақтың нәтижесі:
Білу: Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері туралы біледі.
Түсіну: Жердің пішіні туралы, оның Күн жүйесіндегі орны туралы түсінді.
Қолдану: Жердің тәуліктік қозғалысы мен өзін өзі қозғалуы, ұзындықтары, жер бетіне Күн сәулесінің таралуы табиғат үшін маңызын қолдана біледі.
Талдау: Жер шарындағы жер мен күннің айналу белгілеріне қарап сағаттың белдеулерді ажыратып, талдай біледі.
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7. Ресурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер, суреттер.
Сабақ барысы
Кіріспе 1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды
2. Мұғалім оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөледі
Тұсаукесер
1. Үй жұмысын сұрау.
- Табиғат құбылыстары дегеніміз?
- Эссені қорғау.
- Адам мен табиғи құбылыстар арасында қандай байланыстар бар?
- Табиғатқа қол сұғу дегенді қалай түсінесің?
Үй тапсырмасын сұрауда саусақпен бағалауды жүзеге асырамын.
2. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.
3. Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды.
Негізгі бөлім
1. Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді. Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар топқа бөліне отырып Жердің Күн жүйесіндегі орны, пішіні мен мөлшері қозғалыстары тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды.
2. Глоссарий: бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды
3. Картамен жұптық жұмыс: карта бойынша экваторлық, полярлық ұзындықтарды анықтау тапсырмалары беріледі.
Қорытынды
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2. Үйге тап - ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей:§3оқу
2) В деңгей: 8 планетаны жаттау. Қазақстан аумағы қандай жылу белдеуінде орналасқанын карта бойынша анықтау.
3) С деңгей: Шеңбер арқылы радиустарды анықтау.
Жер беті бейнесінің түрлері. жүктеу
Жер беті бейнесінің түрлері географиядан қысқа мерзімді жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ
Жаңалықтар
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер
Оқушылар күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздердің анықтамасын білу керек.
Масштаб, қашықтықты өлшеу
Оқушылар масштабтың маңызы, түрлері жайлы мәліметтерді оқып - үйрену.
Ауыл шаруашылығы және көлік географиясы
Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Ресейдің ауыл шаруашылығы мен көлік географиясының дамыған басты салалары туралы білу. Өсімдік және мал шаруашылығының таралу ерекшеліктерін түсіну.
Египеттегі ғылыми білім негіздері
Египеттегі ғылыми білімдердің қалай қалыптасқаны жайлы мағлұмат бере отырып, оқушылардың сыни ойлауын дамыту
Дүние жүзі халқының саны және ұдайы өсуі. Демографиялық саясат
Дүние жүзі халқының саны, оның өзгеру динамикасы, халық саны бойынша «Алғашқы ондық» елдерін анықтау, салыстыру, ұдайы өсуін 1, 2 типіне жататын елдерді жіктеуге, демографиялық саясат түрлерін ажырата білуге үйрету.
ХҮІІІ ғ Қазақстан мәдениеті
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Қарғалы ауылы, №241 Қ. Әбдіқадыров атындағы орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Құдиярова Зада
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.