Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дүниежүзі халқының діни құрамы

28 қаңтар 2020, Сейсенбі
Категориясы: География

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 

Халықтар географиясы

Мектеп: №177  орта     мектеп

Күні:  20.02.2019жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Даурбаева Сая


Сыныбы: 7 а

Қатысушылар саны: 

қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Дүние жүзі халқының діни құрамы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 

Сабақ мақсаттары 

Дін ұғымын білу. Діндердің негізгі түрлері.

Дүние жүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтау, таралу аймақтарын картадан көрсету. 

Қазіргі замандағы діннің рөлі.

Жетістік критерийлері

Білу және түсіну:

Халықтың нәсілдік, этникалық, діни құрамы ұғымдарын біледі.

Қолдану: 

Діндерді  бөле алады, оларды кестеде топтастыра алады, картадан таралу аймақтарын көрсете алады, жоспар бойынша сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар 

Пән бойынша сөздер мен терминдер: 

Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:

Дүние жүзі халықтары мынадай діндерге ..............................................................................  бөлінеді.

Әлемдік діндерді өздеріне тән ерекшеліктеріне қарай былайша................................................ сипаттай аламын.

Құндылықтарды дарыту 


Д.ж. халықтарының діни көрсеткіштерін анықтауда, әр  діндердің өзіне ғана тән құндылықтарын түсіну дағдысын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар 

Тарих 

АКТ қолдану дағдылары

АҚТ мүмкіндігін пайдалана алады.

Бастапқы білімдер


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

Ресурстар









Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі: 

Психологиялық ахуал тудыру: Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру. 

Жаңа сабаққа көшу. Талдау. Сыныппен жұмыс. Сурет арқылы сабақ тақырыбын болжау.

1 және 2 суреттен не көріп тұрсыздар?

Екі сурет өзара байланыса ала ма? 

Сурет туралы әңгімелеңіздер.


1-сурет                                      2 – сурет

Сабақ тақырыбы қандай болмақ?

Жеке жұмыс. СТО әдістемесі бойынша төмендегі кестенің алғашқы екі бағанын толтырыңыздар.

Не білемін

Не білгім келеді

Не білдім



 -


Маркерлік тақтаны пайдаланыңыз немесе баламасы ретінде PowerPoint презентациясын көрсетіңіз

























Сабақтың ортасы


Жұппен жұмыс.Әлемдік діндердің таралуын талдау.




Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау шкаласы

Т/Ж

Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтауда

Әлемдік діндердің таралуын картадан анықтап кескін картаға түсіре алады;



Сергіту сәті. 

Тапсырма: берілген ғимараттарды дін түрлеріне сәйкестендіріңіздер 


           1 сурет                            2 сурет                         3 сурет  

Топтық жұмыс. 

1-топ. Христиан

2-топ. Ислам

3-топ. Буддизм

Жоспар.

Дін атауы

Шығу тарихы

Тармақтары немесе бағыттары

Таралған аумағы 

Діни мерекелері

Бағалау критерийлері

  

Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау шкаласы

Т/Ж


Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алуда.

Шығу тарихы



Тармақтары немесе бағыттары



Таралған аумағы



Діни мерекелері





әр топ өз жұмыстарын қорғайды.


































Маркерлік тақтаны пайдаланыңыз немесе баламасы ретінде PowerPoint презентациясын көрсетіңіз

Ресурс 




















Сабақтың соңы


СТО әдістемесі бойынша төмендегі кестенің соңғы бағанын толтырыңыздар.

Не білемін

Не білгім келеді

Не білдім





Кері байланыс. 

«Шаршылар» әдісі



Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? 

-Көбірек қолдау көрсету үшін пікірімен келісу. Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларын күрделендіру.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі арқылы бағалаймын. Сабақ барысында  өзара бағалайды, өз-өзін бағалайды. Топтағы жұмысты бағалайды.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Денсаулық сақтау және қауіпсіздік ережелерінің сақталуын тексеру

Денсаулықты және қауіпсіздікті тексеру – Оқушыларға практикалық сабақтар кезінде сыныпта тәртіп сақтау қажеттілігі жөнінде ескерту керек










Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаты/мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені оқыды? Оқыту ахуалы қандай болды? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен? 

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз









Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:




Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:




Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















4 477
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дүниежүзінің діни алуан түрлілігі неден көрінеді?
Дүниежүзінің діни алуан түрлілігі неден көрінеді?
Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды.
Көшпелілердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт - дәстүрі, діни нанымдары туралы біледі. Көшпелі тайпалардың өзіндік ерекшеліктеріне талдау жасай алады.
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы
Еуропаның халқы, тілдік, діни, ұлттық, жастық, жыныстық құрамдары, еңбек ресурсы жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
X – XIII ғғ мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Оқушылардың бойында этностық және діни толеранттылықты тәрбиелеу
Оқушылардың бойында этностық және діни толеранттылықты тәрбиелеу
Автор:Рахметова Батима Қазіргі таңда қоғамның тұрмыс - салты мен дүниетанымының жүйесі ретіндегі діннің рөлі айтарлықтай өсті. Діннің қоғамдық қатынастарға, қоғам санасының діни компонентін қалыптастыруға ықпал ету спектрі күшейіп, кеңейе түсуде.
Халықтың ұлттық және діни құрамы
Халықтың ұлттық және діни құрамы
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің география пәні мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×