Қазақстанның су ресурстарына экономикалық баға беру
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
1 – тапсырма. Суреттегі суды пайдалану түрлерін анықтап жаз
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
- Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның су ресурстарына экономикалық баға беру
Бөлімі: | Физикалық география. Гидросфера |
Педагогтің аты-жөні: | Кулбаракова Ф.К |
Күні: | 7.12.2023 |
Сыныбы: | 9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 9.3.3.3 Қазақстанның су ресурстарына экономикалық баға береді |
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||
Сабақтың басы (5мин) | І.Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Сабаққа дайындығын тексеру. ІІ. Топқа бөлу
«Көрші» тәсілі Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. | 1.Өзендер (Ертіс, Жайық, Сырдария, Іле, Жайық) 2.Көлдер (Каспий, Арал, Балқаш, Алакөл, Жайсан) 3.Мұздықтар ( Богатырь, Берел, Кіші Берел, Жаңғырық,Корженевский,) Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау | Өзің - өзі бағалау | Оқулық, атлас картасы,ҚР физикалық картасы | ||||
Сабақтың ортасы (5 мин) Топтық жұмыс 15 минут Жұптық жұмыс 7 минут Жеке жұмыс 3 минут | 1.Қызығушылықты ояту (суреттер арқылы сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын хабарлау) Топтық жұмыс Тапсырма 1.Қазақстанның су ресурстары: Су ресурстары 1.SWOT талдау арқылы су ресурстарына экономикалық тұрғыда баға бер
Жұптық жұмыс: Картамен жұмыс . Қазақстанның кескін картасына еліміздегі ең ірі суқоймалар мен кеме жүзетін өзендер мен көлдерді түсіру ЕБҚ оқушымен жұмыс 2 – тапсырма. Қаз/ң физикалық картасынан Каспий теңізін, Ертіс өзенін, Жайық өзенін тауып, кескін картадан көрсет Жеке жұмыс. Су шығынын есептеу 1 нұсқа. 2015 жылғы ақпарат бойынша Қазақстан жылына 3,6 млн тонна болат өндірген. Жылдық су шығынын есептептеңіз. Бізге берілген, 1 тонна болат өндіруде 300 м3 су жұмсалады. Жауабы: 3,6 млн тонна * 300 м3 =1 млрд. 80 млн м3 2 нұсқа. Қытай жылына 83685 тонна қағаз өндірген.Жылдық су шығынын есептептеңіз. Бізге берілген, 1 тонна қағаз өндіруде 900 м3 су жұмсалады. Жауабы: 83685 * 900 м3 =75 316 500 м3 ЕБҚ оқушымен жұмыс 3 – тапсырма. Су туралы бір мақал жаз. | Дескриптор: Суреттерге қарап тақырыпты анықтайды Жалпы балл 1 Мұғалімнің берген түсініктерін тыңдайды Топ болып жұмыс жасайды Дескриптор: 1.Су ресурстарын жіктейді 2.Су ресурстарының жақсы жағын сипаттайды 3.Су ресурстарының жаман жағын сипаттайды 4.Су ресурстарының мүмкіндіктерін атайды 5.Су ресурстарының қауіп қатерін көрсетеді Жалпы 5 балл Жұп болып жұмыс жасайды Дескриптор: 1.Физикалық картадан көлдер мен өзендерді таба алады; 2.Кескін картаға су қоймалары мен өзендерді түсіре аладыЖалпы балл 4 Жеке жұмыс жасайды Дескриптор: Су шығынын есептей алады. Жалпы балл 2 | . Топтық бағалау, қошемет көрсету Жұптық бағалау Қошемет көрсету Мадақтау Өзін өзі бағалау | Презентация Қазақстанның физикалық картасы | ||||
Сабақтың соңы (5 минут) | Бүгін мен ------ білдім Мен үшін -----жаңалық болды ----- қиындықтар туғызды Мен ------ үйрендім Мен өзіме риза болдым, себебі------ Мен өзімді мақтай аламын, себебі ....... . Бағалау Үйге тапсырма беру Гидросфера бөлімін қайталау | Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. | Қорытынды бағалау | Презентация |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Өзендердің гидрологиялық режимі
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді. Басым оқушылар: Физикалық карта бойынша Қазақстанның тау және жазық өзендерінің қоректену ерекшеліктерін анықтап, топтастырады. Кейбір оқушылар: Қазақстанның жекелеген
Шығыс Қазақстан
Шығыс Қазақстанның экономикалық - географиялық жағдайы туралы білім қалыптастыру, табиғат жағдайлары мен табиғат ресурстарының алуан түрлілігін көрсету, оларға баға беру, дағдыларын бекіту.
Шығыс Қазақстанның экономикалық - географиялық жағдайы
Алматы қаласы, «Шаңырақ» шағын ауданы, «Спорттағы дарынды балаларға арналған республикалық мектеп-интернаты» география пәні мұғалімі Муталипова Мейрамгуль Ергалиевна
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ, табиғат ресурстары, халқы, ауданның қалаларына сипаттама беру. Ішкі және сыртқы байланыстары, экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдарына тоқталады. Экономикалық қазіргі даму кезеңі,
Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы және табиғи ресурстық әлуеті
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю.А. Гагарин атындағы мектептің География пән мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.