Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өзендердің гидрологиялық режимі

21 қараша 2024, Бейсенбі
Категориясы: География
БөлімБөлім 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера
Педагогтың аты-жөніКулбаракова  Фариза  Киынгалиевна
Күні 30.11.2022
Сынып:8Қатысушылар саныҚатыспағандар саны 
Сабақтың  тақырыбы 
Өзендердің гидрологиялық режимі 
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.3.4. – Қазақстандық компонетті қосымша қамту негізінде өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді 
Сабақтың  мақсаты 
Барлық оқушылар: Өзендердің гидрологиялық режимін түсіндіреді.                                                                                                             Басым оқушылар: Физикалық карта бойынша Қазақстанның тау және жазық өзендерінің қоректену ерекшеліктерін анықтап, топтастырады.                                                                                                                                                                                                                    Кейбір оқушылар: Қазақстанның жекелеген өзендеріне гидрографиялық диаграмма құрастырады. 
Бағалау критерииі 
  1. Өзеннің қоректенуі және режимі кезеңдерге бөлінуін біледі;
  2. Жер шарындағы ірі өзендердің режимін анықтайды;
  3. Жер шарындағы ірі өзендерді біледі;
Сабақтың кезеңі/ уақытыМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіБағалау Ресурстар 
Сабақтың  басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылық
ты ояту
10 мин.
І.Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Сабаққа дайындығын тексеру. 
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» тәсілі
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.
Нұсқаулық:
Көршіңді оң жақтан құшақта,
Көршіңді сол жақтан құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,
Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы.
ІІ. Өткен тақырыпты қайталау
Қызығушылықты ояту, мақсат қою
«Мен қандаймын?» интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбына қатысты суреттерін көрсету     арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу:
  1. Оқушылар біз тақтадан не көріп тұрмыз?
  2. Бұл суреттерді ортақ не байланыстыруы мүмкін?
  3. Бүгін қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыздар?
Көл, өзен, мұздықтардың суреттерін таңдау арқылы топқа бөлінеді.
           1-топ                          2-топ                              3-топ                                                                                                          
Сабақ тақырыбына қатысты 3 суреттің біреуін таңдау арқылы оқушылар топтарға бөлінеді.
ҚБ, Мадақтау. Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын.
Оқушы  өз жұбын табады
Әдіс арқылы   қайталау 
Сұрақ жауап  орындайды
Қол шапалақДидактикалық материалдар 

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
32
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Геогрфиядан сабақ жоспарлары
Геогрфиядан сабақ жоспарлары
География пәні мұғалімі: Какимжанова Гульниса Байтурсыновна
Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстанның өзендері (күнделікті сабақ жоспары)
Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстанның өзендері (күнделікті сабақ жоспары)
Қазақстанның ішкі суларымен таныстыру. Қазақстанның жер бедерінің әр түрлі болуына климат ерекшелігінің әсері болса осыған байланысты ішкі суы да әркелкі таралғанын айту
Қазақстанның өзендері
Қазақстанның өзендері
Алматы қаласы, «Шаңырақ» шағын ауданы, «Спорттағы дарынды балаларға арналған республикалық мектеп-интернаты» география пәні мұғалімі Муталипова Мейрамгуль Ергалиевна
Өзендер
Өзендер
Өзендер туралы түсінік беру. Өзендердің теңіздерден айырмашылығын айту. Қазақстанның ірі өзендеріне тоқталу. Атласпен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, картамен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Өзендер
Өзендер
Жантөре Мағрипа Қалдыбайқызы №24 лингвистикалық мектеп - гимназиясының география пәні мұғалімі. Ақтөбе қаласы
Өзендер
Өзендер
Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×