Ауа райы және климат (презентация сабақ)
Өткен тақырыпты қайталау:
Географиялық диктантты «миға шабуыл» әдісі
1. Жер бедерін зерттейтін ғылым -......... деп атайды.
2. Таулардың пайда болуы,........ және жанартаулардың атқылауынан пайда болады.
3. Тау жыныстарының температурасының,......, мұздықтардың, судың, тірі организімдердің әсерінен бұзылу үрдісін үгілу дейміз.
4. Үгілудің үш түрі бар:......,............ және...........
5. Тау жыныстары биогендік жолмен үгілгенде организмдер өзіне қажетті...... заттарды сіңіріп алады
6. Топырақ жердің үстіңгі ------- қабаты
Дескриптор:
- көп нүктенің орнына дұрыс жауабын береді.
- терминдердің мағынасын береді.
Өткен тақырыпты қайталау:
1. Жер бедерін зерттейтін ғылым -......... деп атайды.
(геоморфология)
2. Таулардың пайда болуы,........ және жанартаулардың атқылауынан пайда болады.
(Жер сілкіну)
3. Тау жыныстарының температурасының,......, мұздықтардың, судың, тірі организімдердің әсерінен бұзылу үрдісін үгілу дейміз.
(Жауын - шашын)
4. Үгілудің үш түрі бар:......,............ және...........
(физикалық, химиялық, биогендік).
5. Тау жыныстары биогендік жолмен үгілгенде организмдер өзіне қажетті...... заттарды сіңіріп алады
(минералды заттарды).
6. Топырақ жердің үстіңгі ------- қабаты
( құнарлы ).
Дескриптор:
- көп нүктенің орнына дұрыс жауабын береді.
- терминдердің мағанасын береді.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
«Ормандағы нөсер» жаттығуы. Қанекей барлығымыз тығыз шеңбер бойына тұрамыз. Өздеріңізді орманда қалып қойдық деп елестетіңіздер. Ауа райы өте тамаша, күн шуағын шашып тұр, өте ыстық қапырық. Кенет жеңіл самал жел тұрды. Алдарыңызда тұрған адамның арқасына қолыңызды тигізіңіз де, жеңіл қимылдар жасаңыздар. Жел үдей түсті - арқаға түскен қысымды күшейтеміз. Дауыл басталды арқаға қолды шеңбер бойымен дөңгелете жүргіземіз. Сосын ұсақ жауын басталды - жеңіл соққылар. Кенеттен нөсер басталды - саусақтармен жоғары - төмен қозғалыстар жасау. Найзағай жарқылдады - барлық саусақпен қатты соққылар жасаймыз. Тағыда нөсер, дауыл, қатты жел. Нөсер біртіндеп басыла бастайды. Табиғат толық тынышталды. Қайтадан жарқырап күн шықты.
- Бұл жаттығу сіздерге тақырып туралы қандай ой шақырады?
- Бүгін біздің ауылда қандай ауа райы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар?
Климаттық үдерістер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
5. 4. 1. 1 - өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
1. Климат деген не?
2. Қандай жағдайда су сұйық күйінен қатты күйге айналады?
3. Сен тұратын аумақта осындай табиғат құбылысын жылдың қай мезгілінде бақылауға болады?
Презентациясын жүктеу
Географиялық диктантты «миға шабуыл» әдісі
1. Жер бедерін зерттейтін ғылым -......... деп атайды.
2. Таулардың пайда болуы,........ және жанартаулардың атқылауынан пайда болады.
3. Тау жыныстарының температурасының,......, мұздықтардың, судың, тірі организімдердің әсерінен бұзылу үрдісін үгілу дейміз.
4. Үгілудің үш түрі бар:......,............ және...........
5. Тау жыныстары биогендік жолмен үгілгенде организмдер өзіне қажетті...... заттарды сіңіріп алады
6. Топырақ жердің үстіңгі ------- қабаты
Дескриптор:
- көп нүктенің орнына дұрыс жауабын береді.
- терминдердің мағынасын береді.
Өткен тақырыпты қайталау:
1. Жер бедерін зерттейтін ғылым -......... деп атайды.
(геоморфология)
2. Таулардың пайда болуы,........ және жанартаулардың атқылауынан пайда болады.
(Жер сілкіну)
3. Тау жыныстарының температурасының,......, мұздықтардың, судың, тірі организімдердің әсерінен бұзылу үрдісін үгілу дейміз.
(Жауын - шашын)
4. Үгілудің үш түрі бар:......,............ және...........
(физикалық, химиялық, биогендік).
5. Тау жыныстары биогендік жолмен үгілгенде организмдер өзіне қажетті...... заттарды сіңіріп алады
(минералды заттарды).
6. Топырақ жердің үстіңгі ------- қабаты
( құнарлы ).
Дескриптор:
- көп нүктенің орнына дұрыс жауабын береді.
- терминдердің мағанасын береді.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
«Ормандағы нөсер» жаттығуы. Қанекей барлығымыз тығыз шеңбер бойына тұрамыз. Өздеріңізді орманда қалып қойдық деп елестетіңіздер. Ауа райы өте тамаша, күн шуағын шашып тұр, өте ыстық қапырық. Кенет жеңіл самал жел тұрды. Алдарыңызда тұрған адамның арқасына қолыңызды тигізіңіз де, жеңіл қимылдар жасаңыздар. Жел үдей түсті - арқаға түскен қысымды күшейтеміз. Дауыл басталды арқаға қолды шеңбер бойымен дөңгелете жүргіземіз. Сосын ұсақ жауын басталды - жеңіл соққылар. Кенеттен нөсер басталды - саусақтармен жоғары - төмен қозғалыстар жасау. Найзағай жарқылдады - барлық саусақпен қатты соққылар жасаймыз. Тағыда нөсер, дауыл, қатты жел. Нөсер біртіндеп басыла бастайды. Табиғат толық тынышталды. Қайтадан жарқырап күн шықты.
- Бұл жаттығу сіздерге тақырып туралы қандай ой шақырады?
- Бүгін біздің ауылда қандай ауа райы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар?
Климаттық үдерістер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
5. 4. 1. 1 - өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
1. Климат деген не?
2. Қандай жағдайда су сұйық күйінен қатты күйге айналады?
3. Сен тұратын аумақта осындай табиғат құбылысын жылдың қай мезгілінде бақылауға болады?
Презентациясын жүктеу
Жаңалықтар
Адамның тірі табиғаттағы жүйелік орны
1. Жер шарында тіршілік қашан пайда болды? 2. Тіршіліктің пайда болуы туралы қандай теориялар бар?
Таулардың биіктігіне қарай жіктелуі. Таулардың пайда болуы. Ескі және жас таулар.
Таулардың пайда болуы жайлы сипаттама беру, қатпарлы және қатпарлы - жақпарлы таулар, таулардың өзгеруі туралы білімдерін кеңейту
Географиядан күнделікті сабақ жоспары. Мұхит түбіндегі таулар мен жазықтар
Мұхит түбіндегі таулар мен жазықтар жайлы ұғымдарын қалыптастыру. Мұхит түбін зерттеу әдістерімен таныстыру.
Гоеграфиядан күнделікті сабақ жоспары. Қайталау. Жер қыртысының қозғалысы. Жел сілкіну
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Танымдық қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Өздігінен жұмыс істеуді үйрету.
Құрлықтағы таулар
Таулар жайында, тау қыраты, үстірт, өлке, аңғар деген сөздердің ерекшеліктері мен маңыздылығы жайында білім беру.
Жазықтар. Жазықтардың пайда болуы және өзгеруі
Абдиев Ербол Сейсенбекұлы №197 орта мектептің география пәнінің мұғалімі Қызылорда қаласы.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.