Көмірсулар. Глюкоза
Тақырыб: Көмірсулар. Глюкоза
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: оқушыларға көмірсулар, олардың табиғаттағы таралуы, жіктелуі, глюкоза, тотығу, глюкозаның 2 түрі туралы білімді қалыптастыру;
құрылысының қасиеттеріне тәуелділігін көрсету, туралы алған білімдерін жетілдіру, химиялық қасиеттерін, алыну әдістерін сипаттайтын химиялық реакциялардың теңдеулерін құру дағдыларын ары қарай қалыптастыра отырып дамыту, талдау, қорытындылау біліктіліктерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ өткізілу түрі: мұғалімнің түсіндіруі (ауызша), кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау.
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, майдың түрлері, синтетикалық жүғыш заттар, сабын және ыдыстар.
Ұйымдастыру
кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.
2. Оқыту проблемалары:
1. Білімді жаңғырту:
Көмірсулар
Қандай көмірсуларды білесіңдер?
Глюкоза туралы не білесіңдер?
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
- оқушылардың білімді қабылдауына, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелеуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету;
- оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.
1. Мұғалімнің түсіндіруі:
Көмірсулар табиғатта кең таралған қосылыстар ретінде барлық өсімдік және жануарлар организмдеріне кіреді. Өсімдіктердің құрғақ затының 80%- і, жануарлар клеткаларындағы заттардың 2%- і көмірсулар үлесіне тиеді. Кейбір тағамдық заттар қант, бал, т. б. тек көмірсулардан тұрады.
Көмірсулардың құрамы өзінің атауы айтып тұрғандай, Сn(Н2О) m деген жалпы формуламен белгіленеді. Көмірсуларды құрамына қарай: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер деп бөледі.
Құрамында алты көміртек атомы бар көмірсуларды гексозалар деп атайды.
Гексозалардың маңызды өкілі - глюкоза немесе жүзім қанты С6Н12О6.
Глюкозаның құрылымдық формуласы:
Толық нұсқасын жүктеу
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік: оқушыларға көмірсулар, олардың табиғаттағы таралуы, жіктелуі, глюкоза, тотығу, глюкозаның 2 түрі туралы білімді қалыптастыру;
құрылысының қасиеттеріне тәуелділігін көрсету, туралы алған білімдерін жетілдіру, химиялық қасиеттерін, алыну әдістерін сипаттайтын химиялық реакциялардың теңдеулерін құру дағдыларын ары қарай қалыптастыра отырып дамыту, талдау, қорытындылау біліктіліктерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ өткізілу түрі: мұғалімнің түсіндіруі (ауызша), кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау.
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, майдың түрлері, синтетикалық жүғыш заттар, сабын және ыдыстар.
Ұйымдастыру
кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.
2. Оқыту проблемалары:
1. Білімді жаңғырту:
Көмірсулар
Қандай көмірсуларды білесіңдер?
Глюкоза туралы не білесіңдер?
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері
Білімділік міндеттері: Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
- оқушылардың білімді қабылдауына, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелеуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету;
- оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.
1. Мұғалімнің түсіндіруі:
Көмірсулар табиғатта кең таралған қосылыстар ретінде барлық өсімдік және жануарлар организмдеріне кіреді. Өсімдіктердің құрғақ затының 80%- і, жануарлар клеткаларындағы заттардың 2%- і көмірсулар үлесіне тиеді. Кейбір тағамдық заттар қант, бал, т. б. тек көмірсулардан тұрады.
Көмірсулардың құрамы өзінің атауы айтып тұрғандай, Сn(Н2О) m деген жалпы формуламен белгіленеді. Көмірсуларды құрамына қарай: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер деп бөледі.
Құрамында алты көміртек атомы бар көмірсуларды гексозалар деп атайды.
Гексозалардың маңызды өкілі - глюкоза немесе жүзім қанты С6Н12О6.
Глюкозаның құрылымдық формуласы:
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия
Оқушылардың органикалық реакциялардың жіктелуі және механизмі туралы алған білімдерін қайталау;
Күнделікті жоспар химия 11 сынып
Жай эфирлердің кездесуі, изомериясы, номенклатурасы алынуы, қолданылуы, қасиеттері туралы білімді қалыптастыру;
Химиядан сабақ жоспары 11 сынып
Көмірсулар табиғатта кең таралған қосылыстар ретінде барлық өсімдік және жануарлар организмдеріне кіреді. Өсімдіктердің құрғақ затының 80%- і, жануарлар клеткаларындағы заттардың 2%- і көмірсулар үлесіне тиеді. Кейбір тағамдық заттар қант, бал, т.
Химиядан сабақ жоспарлары (10 сынып)
Оқушыларға s - элементтердің атом құрылысы мен кристалл торларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру
Химиядан сабақ жоспарлары (10 сынып)
• Атом – күрделі өте кішкентай бөлшек • Молекула – бұл жай немесе күрделі заттың құрамы мен химиялық қасиетін сақтайтын, кішкентай бөлшектер • Химиялық элемент – ядро зарядтары бірдей атомдардың түрі.
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Қарасу ОЖББМ - нің химия пәні мұғалімі Досатова Құралай Қыдырқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.