Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия
Тақырыбы: Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия
Білімділік мақсаты: Оқушылардың органикалық реакциялардың жіктелуі және механизмі туралы алған білімдерін қайталау;
дамытушылық: түсіндіру біліктілігі мен дағдыларын жетілдіру, көңіл аудару, еске сақтау қабілеттерін дамыту;
тәрбиелік: сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: Қайталау сабағы
Сабақ өткізілу түрі: кітаппен өздік жұмыс, орындау, кестемен жұмыс, мұғалімнің түсіндіруі, кітаппен өздік жұмыс, фронталды сұрақтар;
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, ХЭПЖ, ДДТ - 1
Ұйымдастыру
кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Айналым бойынша жаттығу тексеру.
Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі: 1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.
2. Оқыту проблемалары:
3. Білімді жаңғырту:
Фронталды әңгімелесу:
ОҚҚТ шығуына қандай себептер негіз болды?
ОҚҚТ негізгі қағидаларын тұжырымдап беріңдер.
Органикалық қосылыстарға қандай химиялық байланыс тән?
Коваленттік байланыс қалай түзіледі?
Коваленттік байланысқа сипаттама бер?
Н - Сl, Н - Н, Сl - Сl атомдар арасында байланыс түзілгенде қандай орбитальдар өзара қаптасады?
Химиялық реакцияның қандай белгілері бар?
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия. жүктеу
Білімділік мақсаты: Оқушылардың органикалық реакциялардың жіктелуі және механизмі туралы алған білімдерін қайталау;
дамытушылық: түсіндіру біліктілігі мен дағдыларын жетілдіру, көңіл аудару, еске сақтау қабілеттерін дамыту;
тәрбиелік: сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: Қайталау сабағы
Сабақ өткізілу түрі: кітаппен өздік жұмыс, орындау, кестемен жұмыс, мұғалімнің түсіндіруі, кітаппен өздік жұмыс, фронталды сұрақтар;
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, ХЭПЖ, ДДТ - 1
Ұйымдастыру
кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Айналым бойынша жаттығу тексеру.
Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі: 1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту. (Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.
2. Оқыту проблемалары:
3. Білімді жаңғырту:
Фронталды әңгімелесу:
ОҚҚТ шығуына қандай себептер негіз болды?
ОҚҚТ негізгі қағидаларын тұжырымдап беріңдер.
Органикалық қосылыстарға қандай химиялық байланыс тән?
Коваленттік байланыс қалай түзіледі?
Коваленттік байланысқа сипаттама бер?
Н - Сl, Н - Н, Сl - Сl атомдар арасында байланыс түзілгенде қандай орбитальдар өзара қаптасады?
Химиялық реакцияның қандай белгілері бар?
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия. жүктеу
Жаңалықтар
Химиядан сабақ жоспары 11 сынып
Органикалық химия пәні туралы білімдерін жетілдіру, органикалық заттардың ерекшеліктерімен таныстыру, органикалық химияның ғылым ретінде пайда болуы, органикалық химияның қазіргі замандағы маңызы
Химиядан сабақ жоспарлары (10 сынып)
Оқушыларға s - элементтердің атом құрылысы мен кристалл торларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру
Химиядан күнделікті сабақ жоспары (10 сынып)
Сулы және бейсулы ортада өтетін процестердің ұқсастықтарын байқаған американдық ғалым Франклин. Ол 1915 жылы аквохимия процестеріне ұқсастығына негізделген қосылыстардың сольважүйелер теориясын ұсынды.
Химиядан сабақ жоспарлары (10 сынып)
• Атом – күрделі өте кішкентай бөлшек • Молекула – бұл жай немесе күрделі заттың құрамы мен химиялық қасиетін сақтайтын, кішкентай бөлшектер • Химиялық элемент – ядро зарядтары бірдей атомдардың түрі.
Көмірсулар. Глюкоза
Ақмола облысы, Зеренді ауданы, Қызылтаң ауылы. Химия пәні мұғалімі Серкенова Гулдана Болатханқызы
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Қарасу ОЖББМ - нің химия пәні мұғалімі Досатова Құралай Қыдырқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.