Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Азот қышқылы, нитраттар

16 ақпан 2018, Жұма
Категориясы: Химия
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Азот қышқылы, нитраттар.
Мақсаты: Оқушылар тақырып мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру тақырып идеясындағы мәселелерді жан – жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу.
Жалпы мақсат: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұны азот қышқылының металдармен әрекеттесуін және нитраттардың айырылу реакция теңдеуін жазуды меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Кім жылдам, Кім алғыр
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер,

Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу.
Білу
Қызығушылықтарын ояту (2минут)
Үш тілділік «иә, жоқ», «да, нет», yes, now арқылы үй тапсырмасын қайталауға сыныптқа сұрақтар беру
1. Азот периодтық жүйеде V топта, ІІ топта орналасқан (иә)
2. Азоттың салыстырмалы атомдық массасы Ar(N)=15 (жоқ)
2. Азот молекуласында үш байланыс бар (иә)
3. Азот тек қана +5 тотығу дәрежесін көрсетеді (жоқ)
4. Азот ауаның құрамында 78% (иә)
5. Азот табиғатта бос күйінде кездеседі (жоқ)
6. Азот металмен әрекеттесіп аммиак түзеді (жоқ)
7. Азоттың бірнеше оксидтері бар N2O
NO, N2O3, NO2, N2O5 (иә)

Мұнайлы ауданы
№5 орта мектептің химия пәні мұғалімі
Сауытбаева Сулушаш Калдыбаевна

Азот қышқылы, нитраттар. жүктеу
4 027
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Тақырыптардың мазмұнын аша отырып, Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі мен тарихи маңызымен таныстыру Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Оқушылар Кенесары
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Нитраттар. Азоттың табиғаттағы айналымы
Нитраттар. Азоттың табиғаттағы айналымы
Азот қышқылы және оның тұздары нитраттардың қасиеттерін, қолданылуын қарастыру, оқушылардың еске сақтау қабілеттерін дамыту. Нитраттардың айырылу реакциясында шығатын өнімдердің металдың белсенділігіне байланысты екенін түсіндіру.
Азот оксидтері. Азот қышқылы.
Азот оксидтері. Азот қышқылы.
Оксидтердің жіктелуін, құрылысын, қасиеттері мен қолданылуын, байланыс типтері мен кристалдық торын еске түсіру. Азот қышқылының негіздік қасиеттері мен күшті тотықтырғыш ретінде металдармен әрекеттесуін оқып - үйрену.
Химиядан сабақ жоспары 10 сынып
Химиядан сабақ жоспары 10 сынып
Азот оксидтері, қышқылының құрылысы, нитраттардың алынуы, қасиеттері, қолданылуы туралы білімді жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×