Инженерлік калькулятор
Сабақтың тақырыбы: Инженерлік калькулятор
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Ақпарат және ақпараттық технологияға байланысты оқушылардың алған білімдерін тиянақтау, бір жүйеге келтіру, тексере отырып, қорытындылау.
2. Тәрбиелілігі: Оқушылардың өз ойларын тиянақты жеткізе білуге, сабырлы, әрі тәртіпті, болуға үйрету.
3. Дамытушылығы: Оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру. Оқушыларды тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру. Шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Көрнекіліктер: Кітап, дәптер, интербелсенді тақта, тірек-сызбалар
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Ұжымдық
Ұжымдық жұмысты ұйымдастырудың мақсаты:
- Оқушыларды бірін – бірі тыңдай отырып, ұжымда жұмыс істей білуге үйрету.
- Оқушыларды сенімділікке, тапқырлыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.
Үй жұмысын тексеру.
Көбейту ------------------ Бөлу
331*17= ----------------- 18 358: 2 =
57635 * 14= ------------- 156: 12 =
315*9= ------------------- 875: 25=
1023*30= ---------------- 6072=
Мына сандардың квадрат түбірлерін табыңдар.
49 =
144=
529=
119 =
0қушылар блокнот программасын пайдаланып өздері шығарған 1 шумақ өлеңдерін жазады.
Қайталау сұрақтарын беру арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын тауып аламыз
Сөзжұмбақ шешу
1. Интернетті ең алғаш ойлап тапқан ел?
2. 8 биттен туратын код?
3. Компьютер экранына ақпаратты шығаратын құрылғы?
4. Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал?
5. Диск салатын орын?
6. Enter пернесінің қазақша атауы?
7. Принтердің ең қарапайым түрі?
8. Темір тілден компьютер тіліне аударатын құрал?
9. Ақпараттық процестерді зерттейтін ғылым?
10. Логарифм сызғышын ойлап тапқан ғалым?
11. Бір орыннан екінші орынға апару?
КАЛЬКУЛЯТОР
Жаңа сабақ.
Инженерлік калькулятор
Инженерлік калькуляторды іске қосу үшін
Жіберу Бағдарламалар Қалыпталған Түр Инженерлік калькулятор.
Мысалы: Ондық санау жүйесінде 585 санын теріп, Bin(екілік) батырмасын шертсе, онда индикация өрісінде 100 100 100 01 көрінеді, ал Oct (сегіздік) батырмасын шертсе, онда индикация өрісінде 11 11 пайда болады, одан соң Hex( он алтылық) батырмасын шертсе, 249 саны шығады.
Мысал:
5 адам тұратын шағын бөлменің қызметкерлерінің орта жалақысын есептейік:
1 - ші қызметкердің жалақысы - 7500
2 - ші қызметкердің жалақысы - 6500
3 - ші қызметкердің жалақысы - 6000
4 - ші қызметкердің жалақысы - 4000
5 - ші қызметкердің жалақысы - 3500
Орта жалақыны есептеу үшін мына әрекеттерді орындау керек
1. Инженерлік калькуляторды ашыңдар.
2. батырмасын басу керек
3. Статистика терезесі ашылады, оны калькулятордың терезесін жаппайтындай етіп тасымалдып, шетке шығарып қой.
4. Калькуляторға бірінші санды енгізіп, батырмасын шерт, берілген сан Статистика терезесінде пайда болады.
5. Батырмасын шертіп отырып, қалған төрт санды калькуляторға енгіз.
6. Барлық сандар статистика терезесіне енгізіліп болғаннан кейін батырмасын шерту керек.
Калькулятордың индикация өрісінде жалақының орта мәні 5500 теңге көрінеді.
Сергіту сәті.
1. Нәтижесінде 100 санын алу үшін, 987654321 санындағы цифрлардың арасына +, -, *,:, белгісін қою керек.
9 8 7 6 5 4 3 2 1 = 100
2. Нәтижесінде 100 санын алу үшін жеті санның арасына + белгісін қойыңдар.
1 2 3 4 5 6 7 = 100
Сандардың қатарын өзгертуге болмайды.
Есеп
№1 ----------- №2
37*(3+7)= -------------- 32+72=
48*(4+8)= -------------- 43+83=
147*(14+7)= ----------- 143+73=
148*(14+8)= ----------- 143+83 =
111*(11+1)= ----------- 113+13=
12*3*(1+2+3)= -------- 13+23+33=
Сабақты қорытындылау
1. Инженерлік калькуляторды қалай ашамыз?
2. Қарапайым калькулятор мен инженерлік калькулятордың айырмашылығы?
3. Сандардың орта мәнін қалай табамыз?
4. SUM қандай қызмет атқарады?
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: Инженерлік калькулятор
189 беттегі есеп. Мата шығынын есептеу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: Ақпарат және ақпараттық технологияға байланысты оқушылардың алған білімдерін тиянақтау, бір жүйеге келтіру, тексере отырып, қорытындылау.
2. Тәрбиелілігі: Оқушылардың өз ойларын тиянақты жеткізе білуге, сабырлы, әрі тәртіпті, болуға үйрету.
3. Дамытушылығы: Оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру. Оқушыларды тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру. Шығармашылыққа баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Көрнекіліктер: Кітап, дәптер, интербелсенді тақта, тірек-сызбалар
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Ұжымдық
Ұжымдық жұмысты ұйымдастырудың мақсаты:
- Оқушыларды бірін – бірі тыңдай отырып, ұжымда жұмыс істей білуге үйрету.
- Оқушыларды сенімділікке, тапқырлыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.
Үй жұмысын тексеру.
Көбейту ------------------ Бөлу
331*17= ----------------- 18 358: 2 =
57635 * 14= ------------- 156: 12 =
315*9= ------------------- 875: 25=
1023*30= ---------------- 6072=
Мына сандардың квадрат түбірлерін табыңдар.
49 =
144=
529=
119 =
0қушылар блокнот программасын пайдаланып өздері шығарған 1 шумақ өлеңдерін жазады.
Қайталау сұрақтарын беру арқылы жаңа сабағымыздың тақырыбын тауып аламыз
Сөзжұмбақ шешу
1. Интернетті ең алғаш ойлап тапқан ел?
2. 8 биттен туратын код?
3. Компьютер экранына ақпаратты шығаратын құрылғы?
4. Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал?
5. Диск салатын орын?
6. Enter пернесінің қазақша атауы?
7. Принтердің ең қарапайым түрі?
8. Темір тілден компьютер тіліне аударатын құрал?
9. Ақпараттық процестерді зерттейтін ғылым?
10. Логарифм сызғышын ойлап тапқан ғалым?
11. Бір орыннан екінші орынға апару?
КАЛЬКУЛЯТОР
Жаңа сабақ.
Инженерлік калькулятор
Инженерлік калькуляторды іске қосу үшін
Жіберу Бағдарламалар Қалыпталған Түр Инженерлік калькулятор.
Мысалы: Ондық санау жүйесінде 585 санын теріп, Bin(екілік) батырмасын шертсе, онда индикация өрісінде 100 100 100 01 көрінеді, ал Oct (сегіздік) батырмасын шертсе, онда индикация өрісінде 11 11 пайда болады, одан соң Hex( он алтылық) батырмасын шертсе, 249 саны шығады.
Мысал:
5 адам тұратын шағын бөлменің қызметкерлерінің орта жалақысын есептейік:
1 - ші қызметкердің жалақысы - 7500
2 - ші қызметкердің жалақысы - 6500
3 - ші қызметкердің жалақысы - 6000
4 - ші қызметкердің жалақысы - 4000
5 - ші қызметкердің жалақысы - 3500
Орта жалақыны есептеу үшін мына әрекеттерді орындау керек
1. Инженерлік калькуляторды ашыңдар.
2. батырмасын басу керек
3. Статистика терезесі ашылады, оны калькулятордың терезесін жаппайтындай етіп тасымалдып, шетке шығарып қой.
4. Калькуляторға бірінші санды енгізіп, батырмасын шерт, берілген сан Статистика терезесінде пайда болады.
5. Батырмасын шертіп отырып, қалған төрт санды калькуляторға енгіз.
6. Барлық сандар статистика терезесіне енгізіліп болғаннан кейін батырмасын шерту керек.
Калькулятордың индикация өрісінде жалақының орта мәні 5500 теңге көрінеді.
Сергіту сәті.
1. Нәтижесінде 100 санын алу үшін, 987654321 санындағы цифрлардың арасына +, -, *,:, белгісін қою керек.
9 8 7 6 5 4 3 2 1 = 100
2. Нәтижесінде 100 санын алу үшін жеті санның арасына + белгісін қойыңдар.
1 2 3 4 5 6 7 = 100
Сандардың қатарын өзгертуге болмайды.
Есеп
№1 ----------- №2
37*(3+7)= -------------- 32+72=
48*(4+8)= -------------- 43+83=
147*(14+7)= ----------- 143+73=
148*(14+8)= ----------- 143+83 =
111*(11+1)= ----------- 113+13=
12*3*(1+2+3)= -------- 13+23+33=
Сабақты қорытындылау
1. Инженерлік калькуляторды қалай ашамыз?
2. Қарапайым калькулятор мен инженерлік калькулятордың айырмашылығы?
3. Сандардың орта мәнін қалай табамыз?
4. SUM қандай қызмет атқарады?
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: Инженерлік калькулятор
189 беттегі есеп. Мата шығынын есептеу
Жаңалықтар
Есеп шығару. Қайталау. «Сақталу заңдары»
Оқушының өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін дамыту, оқу материалын өңдеудің жекеленген тәсілдері арқылы жұмыс істей білуге үйрету.
Атаулы сөйлем
Жай сөйлемнің құрамдық түрлерінен сөздердің білімдерін жетілдіру, жай сөйлемнің бір түрі атаулы сөйлем және оның жасалу жолдарын түсіндіру, атаулы сөйлемнің ерекшеліктерін меңгерту. үйрету
Көңілді асық ойыны
Компьютер құрылғылары бойынша оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып, қорытындылау.
Калькулятор бағдарламасы
Сарсенова Мейрамгул Арыстановна Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ақкемер орта мектебі мұғалімдердің «Шамшырақ» ғылыми - әдістемелік қоғамы «Талапкер» жас ұстаз мектебі
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Математика – информатика пәні мұғалімі Жекенова Акмарал Канатбаевна
Атаулы сөйлем
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Өтегенова Несіпкүл Жақсымұратқызы Сабақтың тақырыбы: Атаулы сөйлем. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік.Оқушыларға атаулы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.