Көңілді асық ойыны
Көңілді асық ойыны
Сабақтың мақсаты
Білімділігі: Компьютер құрылғылары бойынша оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып, қорытындылау.
Тәрбиелігі: Оқушылар өз ойларын тиянақты жете айта біліп, өздерін сабырлы, әрі тәртіпті ұстауды ескерту.
Дамытушылығы: Асық ойыны арқылы оқушылардың ептілікке, мергендікке тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыруға, оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Әдіс - тәсілдері: Кубизм, топтастыру, ойқозғау, салыстыру, сұрақ - жауап, пікірталас, ойын түрлері.
Түрі: Оқушылардың білімі мен іс - әрекетін жетілдіру сабағы.
Көрнекілік: Компьютер, интержылжымалы тақта, жарнамадан үзінді.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, оқушы назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын пысықтау: Қазақша оюларды салу.
Кубизм әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау
Кубик лақтыру
Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал
Дүниежүзілік компьютерлік желі?
Компакт - диск оқу құрылғысы
Жаңа сабақ
Қарапайым графикалық редакторы
Оқушыларды топқа бөлу әдісі
1 - топ Алшы
2 - топ Тәйке
3 - топ Бүк
4 - топ Шік
Сайыс шарты мен өтуі
Сайыс 4 кезеңнен тұрады:
PAINT редакторын пайдаланып тапсырмаларды орындау
Байқағыштығыңды байқат
Сөзжұмбақ шешу
Күтілетін нәтиже
Тапсырма №1
Сызық /Линия/ құралын пайдаланып, өрмекшінің торын сал.
Жұмыс істеп ұзақ,
Өрмекші құрды тұзақ,
Болмады бірақ күткені,
Оған ешкім түспеді.
Тапсырма №2
Әр түрлі типті дөңгеленген тік төртбұрыш құралын пайдаланып, ПИРАМИДА сал.
Тапсырма №3
Тік төртбұрыш құралын қолдана отырып, поездың суретін сал.
Байқағыштығыңды байқат
Бұл кезеңде берілген суреттерден
10 айырмашылықты
2 минут ішінде табу қажет
«Сөзжұмбақ шешу» кезеңі
ө ш і р г і ш
т ү р
э к р а Н
ф а й л
п р и н т е р
к ө р у
а н ы қ т а м а
Күтілетін нәтиже
Бағалау
Оқушылардың жауаптарына қарай бағалаймын
“№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің информатика пәні мұғалімі
Джанпайзова Гүлдана Курбаналиевна
Сабақтың мақсаты
Білімділігі: Компьютер құрылғылары бойынша оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып, қорытындылау.
Тәрбиелігі: Оқушылар өз ойларын тиянақты жете айта біліп, өздерін сабырлы, әрі тәртіпті ұстауды ескерту.
Дамытушылығы: Асық ойыны арқылы оқушылардың ептілікке, мергендікке тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыруға, оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Әдіс - тәсілдері: Кубизм, топтастыру, ойқозғау, салыстыру, сұрақ - жауап, пікірталас, ойын түрлері.
Түрі: Оқушылардың білімі мен іс - әрекетін жетілдіру сабағы.
Көрнекілік: Компьютер, интержылжымалы тақта, жарнамадан үзінді.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, оқушы назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын пысықтау: Қазақша оюларды салу.
Кубизм әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау
Кубик лақтыру
Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал
Дүниежүзілік компьютерлік желі?
Компакт - диск оқу құрылғысы
Жаңа сабақ
Қарапайым графикалық редакторы
Оқушыларды топқа бөлу әдісі
1 - топ Алшы
2 - топ Тәйке
3 - топ Бүк
4 - топ Шік
Сайыс шарты мен өтуі
Сайыс 4 кезеңнен тұрады:
PAINT редакторын пайдаланып тапсырмаларды орындау
Байқағыштығыңды байқат
Сөзжұмбақ шешу
Күтілетін нәтиже
Тапсырма №1
Сызық /Линия/ құралын пайдаланып, өрмекшінің торын сал.
Жұмыс істеп ұзақ,
Өрмекші құрды тұзақ,
Болмады бірақ күткені,
Оған ешкім түспеді.
Тапсырма №2
Әр түрлі типті дөңгеленген тік төртбұрыш құралын пайдаланып, ПИРАМИДА сал.
Тапсырма №3
Тік төртбұрыш құралын қолдана отырып, поездың суретін сал.
Байқағыштығыңды байқат
Бұл кезеңде берілген суреттерден
10 айырмашылықты
2 минут ішінде табу қажет
«Сөзжұмбақ шешу» кезеңі
ө ш і р г і ш
т ү р
э к р а Н
ф а й л
п р и н т е р
к ө р у
а н ы қ т а м а
Күтілетін нәтиже
Бағалау
Оқушылардың жауаптарына қарай бағалаймын
“№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің информатика пәні мұғалімі
Джанпайзова Гүлдана Курбаналиевна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Асық технологиясын пайдалана отырып балаларды қазақтың әдеп-ғұрпы мен салт-дәстүріне баулу
Асық ойыны көздiң көру қабiлетiн және қолдың ептiлiгiн арттырады. Асықтың атып ойнайтын түрі үнемі қимыл-қозғалысты қажет ететіндіктен, денені қыздырып, бойдағы қан айналымын жақсартады.
PAINT - қа саяхат
Оқушылардың алған білімдерін нығайту, өз ойларын тиянақты жете айта біліп, қарсыластарын тыңдай білуге тәрбиелеу. Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау
Информатика пәні мұғалімі: Ташходжаев Султанмурат Акмалович
Инженерлік калькулятор
Атырау облысы, Құлсары қаласы, №18 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Бозшиева А. К
MS Word мәтіндік редакторында жұмыс істеу
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Нұрлыкент ауылы, №5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Абдуллаева Феруза
Компьютер құрылғылары
№39 «Қызылөзек» орта мектебінің математика және информатика пәндері мұғалімі Ләззат Сарманова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.