Paint графикалық редакторы
Сабақтың тақырыбы: «Paint» графикалық редакторы жазуды қою
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Жазу жазуды үйрету.
Дамытушылық: Есептеу техникасында геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға, еңбекті сүюге, ұқыптылыққа, дәлдікке, адамгершілікке, өзін - өзі басқаруға және өзіндік танымдық қызмет жасай алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Бүгінгі сабақта:
1. “Ғажайып алаң”ойыны
2. Paint графикалық бағдарламасымен танысу.
3. Сергіту сәті
4. Кім жылдам?
5. Практикалық тапсырма.
6. Бағалау
7. Үй тапсырмасы
І. Үй тапсырмасын сұрау «Ғажайып алаң» ойыны (сұрақ - жауап)
1. Терезенің үлкен бос жері қалай аталады?
2. Paint бағдарламасы қалай іске қосылады?
3. Paint - бағдарламасы дегеніміз не?
4. Paint - бағдарламасын іске қосып бер?(практикалық тапсырма)
5. Белгі берсең ұғамын
Жазу бар қағаздың
Құралы боп шығамын. Жұмбақ (Принтер)
6. Бар нәрсеге жетік
Миы бар тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп.(Компьютер)
8. Компьютердің айнасы
Бағдарыңды тыңдашы
Сурет, сөзін көрсетіп
Тиер саған пайдасы.(Монитор)
9. Қанша тетік тізілген
Саусағыңды сезінген
Барлық сенің ойыңды
Компьютерге енгізген.(Пернетақта)
ІІ. Жаңа сабақ: «Paint» графикалық редакторы жазуды қою
Paint графикалық редакторы
Paint бағдарламасы - графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға арналған.
Paint - бағдарламасын іске қосу.
Бастау - бағдарлама - стандартные - Paint бағдарламасы
1. «Paint» редакторын аш.
2. Меню – дегі Вид командасын таңда, Панель Атрибутов Текста жолына белгісін қой.
3. А - Надпись батырмасын шерт.
4. Меңзерді қажетті орынға қойып, тышқанның батырмасын шерт. Қажетті өлшемді тіктөртбұрышты алғанша, батырманы басып тұрып, тышқанды жылжыта бер.
5. Қаріптің көлемі мен кескінін таңда, мысалы, 16, курсив.
6. Енді мәтінді теруге болады.
Мәтіндер атрибуттары тақтасындағы мына батырмаларды басып көр:
- мәтін қаратылған.
- мәтін қисайтылып жазылады.
- мәтіннің асты сызылады.
Мысалы: «Қызықты информатика»
ІІІ. Сергіту сәті
ІV. «Кім жылдам» ойыны
V. Практикалық тапсырма.
1. Paint графикалық редакторын іске қос.
2. Шаршы фигурасын сал.
3. Салған фигураңды боя.
4. Фигураның атын жаз.
5. Жасаған жұмысыңда сақта.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру:
Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.
ІІІ. Сергіту сәті
ІV. «Кім жылдам» ойыны
V. Практикалық тапсырма.
1. Paint графикалық редакторын іске қос.
2. Дөңгелек фигурасын сал.
3. Салған фигураңды боя.
4. Фигураның атын жаз.
5. Жасаған жұмысыңда сақта.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру:
Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Жазу жазуды үйрету.
Дамытушылық: Есептеу техникасында геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға, еңбекті сүюге, ұқыптылыққа, дәлдікке, адамгершілікке, өзін - өзі басқаруға және өзіндік танымдық қызмет жасай алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Бүгінгі сабақта:
1. “Ғажайып алаң”ойыны
2. Paint графикалық бағдарламасымен танысу.
3. Сергіту сәті
4. Кім жылдам?
5. Практикалық тапсырма.
6. Бағалау
7. Үй тапсырмасы
І. Үй тапсырмасын сұрау «Ғажайып алаң» ойыны (сұрақ - жауап)
1. Терезенің үлкен бос жері қалай аталады?
2. Paint бағдарламасы қалай іске қосылады?
3. Paint - бағдарламасы дегеніміз не?
4. Paint - бағдарламасын іске қосып бер?(практикалық тапсырма)
5. Белгі берсең ұғамын
Жазу бар қағаздың
Құралы боп шығамын. Жұмбақ (Принтер)
6. Бар нәрсеге жетік
Миы бар тетік
Ол арқылы сөйлесіп
Кетесің шетелге де өтіп.(Компьютер)
8. Компьютердің айнасы
Бағдарыңды тыңдашы
Сурет, сөзін көрсетіп
Тиер саған пайдасы.(Монитор)
9. Қанша тетік тізілген
Саусағыңды сезінген
Барлық сенің ойыңды
Компьютерге енгізген.(Пернетақта)
ІІ. Жаңа сабақ: «Paint» графикалық редакторы жазуды қою
Paint графикалық редакторы
Paint бағдарламасы - графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға арналған.
Paint - бағдарламасын іске қосу.
Бастау - бағдарлама - стандартные - Paint бағдарламасы
1. «Paint» редакторын аш.
2. Меню – дегі Вид командасын таңда, Панель Атрибутов Текста жолына белгісін қой.
3. А - Надпись батырмасын шерт.
4. Меңзерді қажетті орынға қойып, тышқанның батырмасын шерт. Қажетті өлшемді тіктөртбұрышты алғанша, батырманы басып тұрып, тышқанды жылжыта бер.
5. Қаріптің көлемі мен кескінін таңда, мысалы, 16, курсив.
6. Енді мәтінді теруге болады.
Мәтіндер атрибуттары тақтасындағы мына батырмаларды басып көр:
- мәтін қаратылған.
- мәтін қисайтылып жазылады.
- мәтіннің асты сызылады.
Мысалы: «Қызықты информатика»
ІІІ. Сергіту сәті
ІV. «Кім жылдам» ойыны
V. Практикалық тапсырма.
1. Paint графикалық редакторын іске қос.
2. Шаршы фигурасын сал.
3. Салған фигураңды боя.
4. Фигураның атын жаз.
5. Жасаған жұмысыңда сақта.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру:
Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.
ІІІ. Сергіту сәті
ІV. «Кім жылдам» ойыны
V. Практикалық тапсырма.
1. Paint графикалық редакторын іске қос.
2. Дөңгелек фигурасын сал.
3. Салған фигураңды боя.
4. Фигураның атын жаз.
5. Жасаған жұмысыңда сақта.
Бағалау:
Үйге тапсырма беру:
Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.
Жаңалықтар
Paint графикалық редакторында практикалық жұмыс
Paint графикалық редакторында практикалық жұмыс жасау
Информатикадан қысқа мерзімді жоспалар
Графикалық редактормен жұмыс істеуге үйрету. Оқушылардың сызықтардың түсін, қалыңдығын өзгертуді үйрену.
Paint графикалық редакторы, суретті ашу, сақтау
Paint графикалық редакторы, суретті ашу, сақтау Стандартты Paint редакторымен танысу
Paint графикалық редакторымен жұмыс істеу
Сабақтың тақырыбы: Paint графикалық редакторымен жұмыс істеу
Paint графикалық редакторы
Сабақтың мақсаты: Оқушылар графикалық редакторда жұмыс істеуге үйренеді және графикалық ақпаратты жасау туралы түсінік алады. Сабақтың түрі: Практикум элементтері бар сабақ.
Paint графикалық редакторы
Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Ермекова Айгерім Мұханбетқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.