Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау
Информатика 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: алгоритмдер туралы түсінік алу, теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, программалау тілімен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруды жалғастыру;
2. Дамытушылығы: есте сақтау, логикалық қабілеттерін дамыту, компьютерде жұмыс істеуді қалыптастыру;
3. Тәрбиелігі: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс істеулерін, нәтиже алуға және үнемдеуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Теориялық - практика
Пәнаралық байланыс: Математика, ағылшын
Көрнекілігі:
ДК, проектор, көрнекі материалдар (слайд, суреттер), үлестірмелі тапсырмалар, Блум таксономиясы
Сұрақ - жауап
Компьютердің негізгі бөліктерін ата. (Жүйелі блок, монитор, пернетақта)
Информатика ғылымы нені зерттейді? (Ақпараттық процестерді зерттейді)
Компьютер деген не? (Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал)
Топтық жұмыс. Кодтау.
Бірінші топ “Мектеп” сөзін, екінші топ “Сынып” сөзін екілік кодта кодтайды
М – 8С 10001100
е – А5 10100101
к – АА 10101010
т – Е2 11100010
е – А5 10100101
п – АҒ 10101111
С – 91 10010001
ы – ЕВ 11101011
н - АD 10101101
ы – ЕВ 11001011
п – АF 10101111
Арифметикалық өрнектерді Паскаль программалау тілінде жазу.
ax ²+bx+c -------- a*sqr(x)+b*x+c
a ²+2ab+b ²------- sqr(a)+2*a*b+sqr(b)
x ²+1 -------------- sqr(x)*sqr(x)+1
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділігі: алгоритмдер туралы түсінік алу, теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, программалау тілімен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруды жалғастыру;
2. Дамытушылығы: есте сақтау, логикалық қабілеттерін дамыту, компьютерде жұмыс істеуді қалыптастыру;
3. Тәрбиелігі: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс істеулерін, нәтиже алуға және үнемдеуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Теориялық - практика
Пәнаралық байланыс: Математика, ағылшын
Көрнекілігі:
ДК, проектор, көрнекі материалдар (слайд, суреттер), үлестірмелі тапсырмалар, Блум таксономиясы
Сұрақ - жауап
Компьютердің негізгі бөліктерін ата. (Жүйелі блок, монитор, пернетақта)
Информатика ғылымы нені зерттейді? (Ақпараттық процестерді зерттейді)
Компьютер деген не? (Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал)
Топтық жұмыс. Кодтау.
Бірінші топ “Мектеп” сөзін, екінші топ “Сынып” сөзін екілік кодта кодтайды
М – 8С 10001100
е – А5 10100101
к – АА 10101010
т – Е2 11100010
е – А5 10100101
п – АҒ 10101111
С – 91 10010001
ы – ЕВ 11101011
н - АD 10101101
ы – ЕВ 11001011
п – АF 10101111
Арифметикалық өрнектерді Паскаль программалау тілінде жазу.
ax ²+bx+c -------- a*sqr(x)+b*x+c
a ²+2ab+b ²------- sqr(a)+2*a*b+sqr(b)
x ²+1 -------------- sqr(x)*sqr(x)+1
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдер мен оларды программалау тілінде аудару туралы білім меңгерту
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдерді программалау кезеңіне түсінік беру, сызықтық алгоритмдерді программалауды практикада қолдана білуге үйрету, оқушылардың практикалық және логикалық дағдыларын қалыптастыру, компьютерде жұмыс істей білуін тереңдету, ой - өрісін
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Pascal программалау тіліндегі енгізу және шығару операторлары туралы мағлұматтар қалыптастыру. Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар мен бағдарламалық жабдықтарды қолданып пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласында № 10 орта мектепте информатика пәні мұғалімі Жакипова Анар Тойшибековна
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Подстепный ауылы, Подстепный қазақ ЖОББМ мұғалімі Айткалиева Баян Сабырғалиқызы
Тармақталған алгоритмдер
Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық ауданы, Жаңабұлақ ОЖББМ – нің информатика пәні мұғалімі Хамзина Индира Сабырғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.