Компьютердің негізгі және ішкі құрылғылары
7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі және ішкі құрылғылары
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютердің негізгі және ішкі құрылғыларымен таныстыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, қоршаған ортаны аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ауызша, жазбаша.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі карточкалар, сызба, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық:
“Әр cұраққа - бір жауап”
«Кім шапшаң?»
ІІІ. Жаңа сабақ.
- слайд бойынша ассоциация жүргізу.
1 слайд
2 - слайд Сабақтың тақырыбы
3 - слайд “Әр cұраққа - бір жауап”
4 - слайд Есептеуіш техникасының даму кезеңдерін жаз:
5 - слайд Б. з. 30 мың жыл бұрын адамдар есептеу үшін нені
6 - слайд Қытайлық есептеу құрылғысы
Жапондықтарда осы құрылғы не деп аталған?
7 - слайд XV ғасырда пайда болған санау құралы қалай аталады?
8 - слайд Блез Паскаль кім? Нені ойлап шығарды?
9 - слайд 1673 жылы Г. В. Лейбниц құрастырған машина қалай аталады?
10 - слайд Аналитикалық машина жобасын жасаған кім?
11 - слайд Джон фон Нейманның архитектурасымен жасалған ЭЕМ қалай аталады?
12 - слайд Ең алғашқы компьютер "Эниак"(ENIAC)
қай жылы, қайда жасалды?
13 - слайд Алғашқы отандық ЭЕМ. КЭЕМ және ҮЭЕМ ойлап шығарған кім?
14 - слайд ЭЕМ буындарын және элементтік базасын атап көрсетіңдер.
15 - слайд «Кім шапшаң?»
16 - слайд Компьютер дегеніміз не?
17 - слайд Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғыларды белгіле.
18 - слайд Негізгі, Қосымша құрылғылар
19 - слайд Жүйелік блок қандай құрылғылардан тұрады?
20 - слайд Жүйелік блок: жад
21 - слайд Үлестірмелі материалдармен жұмыс
22 - слайд Құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін анықта
23 - слайд ПРОЦЕССОР үшін дұрыс тұжырымдарды белгіле:
24 - слайд ТЕСТ
25 - слайд Үйге тапсырма:
ІV. Қорытынды
Сабақты қорытындылау және оқушыларды бағалау.
Сабақ кезінде белсенділік көрсетіп, ерекшеленген оқушыларды сәйкесінше бағалау. Сабақты қорытындылау.
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі және ішкі құрылғылары
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютердің негізгі және ішкі құрылғыларымен таныстыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, қоршаған ортаны аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ауызша, жазбаша.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі карточкалар, сызба, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық:
“Әр cұраққа - бір жауап”
«Кім шапшаң?»
ІІІ. Жаңа сабақ.
- слайд бойынша ассоциация жүргізу.
1 слайд
2 - слайд Сабақтың тақырыбы
3 - слайд “Әр cұраққа - бір жауап”
4 - слайд Есептеуіш техникасының даму кезеңдерін жаз:
5 - слайд Б. з. 30 мың жыл бұрын адамдар есептеу үшін нені
6 - слайд Қытайлық есептеу құрылғысы
Жапондықтарда осы құрылғы не деп аталған?
7 - слайд XV ғасырда пайда болған санау құралы қалай аталады?
8 - слайд Блез Паскаль кім? Нені ойлап шығарды?
9 - слайд 1673 жылы Г. В. Лейбниц құрастырған машина қалай аталады?
10 - слайд Аналитикалық машина жобасын жасаған кім?
11 - слайд Джон фон Нейманның архитектурасымен жасалған ЭЕМ қалай аталады?
12 - слайд Ең алғашқы компьютер "Эниак"(ENIAC)
қай жылы, қайда жасалды?
13 - слайд Алғашқы отандық ЭЕМ. КЭЕМ және ҮЭЕМ ойлап шығарған кім?
14 - слайд ЭЕМ буындарын және элементтік базасын атап көрсетіңдер.
15 - слайд «Кім шапшаң?»
16 - слайд Компьютер дегеніміз не?
17 - слайд Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғыларды белгіле.
18 - слайд Негізгі, Қосымша құрылғылар
19 - слайд Жүйелік блок қандай құрылғылардан тұрады?
20 - слайд Жүйелік блок: жад
21 - слайд Үлестірмелі материалдармен жұмыс
22 - слайд Құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін анықта
23 - слайд ПРОЦЕССОР үшін дұрыс тұжырымдарды белгіле:
24 - слайд ТЕСТ
25 - слайд Үйге тапсырма:
ІV. Қорытынды
Сабақты қорытындылау және оқушыларды бағалау.
Сабақ кезінде белсенділік көрсетіп, ерекшеленген оқушыларды сәйкесінше бағалау. Сабақты қорытындылау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
8 саны және цифры.
- Оқушыларды 8 саны және цифрымен таныстыру. - Танымдылық ойындар ойнату арқылы, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Есептеу дағдылары арқылы, білімділік дағдыларын қалыптастыру.
7 саны және цифры.
Оқушыларды 7 санымен, цифрымен таныстыру. 7 санының құрамын анықтау, өрнек құра білуге үйрету.
8 саны және цифры.
Танымдылық ойындар ойнату арқылы, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Есептеу дағдылары арқылы, білімділік дағдыларын қалыптастыру.
7 саны және цифры
7 санымен, цифрымен таныстыру. 7 санының құрамын анықтау, өрнек құра білуге үйрету.
Дербес компьютердің құрылысы
Қостанай облысы, Амангелді ауданы, Қарасу ауылы, Жасбуын жалпы білім беретін орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Балтамуратов Ардақ Жұмағалиұлы
7 саны және цифры
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы «№122 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Бекбаева Жанар
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.