Калькулятор бағдарламасы
Қызылорда қаласы, Ы. Алтынсарин атындағы
№10 мектеп - лицейдің информатика пәнінің мұғалімі
Малдыбаева Алтынай
Информатика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1) білімділік: Оқушыларға калькулятор бағдарламасын пайдаланып, арифметикалық және алгебралық амалдарды қолданып есептер шығару.
2) тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
3) дамытушылық: Оқушыларды стандартты функциялармен калькулятор қолданбасында жұмысқа дағдыландыру, есептер шығару барысында қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, Калькулятор
Техникалық құралдар: ДК - лер, бейнепроектор, интерактивті тақта
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1. Калькуляторды қалай іске қосамыз?
2. Калькулятордың неше түрі бар?
3. Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады?
4. Арифметикалық өрнек түрлерін ата
5. Тек қосу амалдарын пайдаланып, бес екіліктің көмегімен 28 санын, сегіз сегіздіктің көмегімен 1000 санын жазыңдар?
Жауабы: 1000=888+88+8+8+8; 28=22+2+2+2
ІІІ. Практикалық жұмыс
MC – жадты тазалау
MR – жадтағы санды енгізу өрісіне беру
M+ - жадтағы санға енгізу өрісіндегі санды қосу
MS – енгізу өрісіндегі санды жадқа енгізу
1 тапсырма. Тауардың әр түрінің құнын $ доллар курсы бойынша теңгемен есептеңдер.
Курс 1$=??? Теңге
№10 мектеп - лицейдің информатика пәнінің мұғалімі
Малдыбаева Алтынай
Информатика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1) білімділік: Оқушыларға калькулятор бағдарламасын пайдаланып, арифметикалық және алгебралық амалдарды қолданып есептер шығару.
2) тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
3) дамытушылық: Оқушыларды стандартты функциялармен калькулятор қолданбасында жұмысқа дағдыландыру, есептер шығару барысында қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, Калькулятор
Техникалық құралдар: ДК - лер, бейнепроектор, интерактивті тақта
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1. Калькуляторды қалай іске қосамыз?
2. Калькулятордың неше түрі бар?
3. Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады?
4. Арифметикалық өрнек түрлерін ата
5. Тек қосу амалдарын пайдаланып, бес екіліктің көмегімен 28 санын, сегіз сегіздіктің көмегімен 1000 санын жазыңдар?
Жауабы: 1000=888+88+8+8+8; 28=22+2+2+2
ІІІ. Практикалық жұмыс
MC – жадты тазалау
MR – жадтағы санды енгізу өрісіне беру
M+ - жадтағы санға енгізу өрісіндегі санды қосу
MS – енгізу өрісіндегі санды жадқа енгізу
1 тапсырма. Тауардың әр түрінің құнын $ доллар курсы бойынша теңгемен есептеңдер.
Курс 1$=??? Теңге
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Калькулятормен есептеу
Арифметикалық амалдарды калькулятор көмегімен орындау тәсілдерін таныстыру. Берілген материалды тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Калькуляторды сабақта және үйде дұрыс пайдалануға үйрету. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Стандарттық бағдарламалар. Калькулятор бағдарламасы
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №244 Ы.Жақаев атындағы мектептің информатика пәні мұғалімі Сүгірбаева Ақмарал Есейқызы
Сандық ақпараттарды өңдеу. Калькулятор бағдарламасын іске қосу
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Абай атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Медиева Нургул
Блокнот бағдарламасы. Калькулятормен жұмыс істеу
Айткалиева Баян Сабырғалиқызы Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Подстепный ауылы Подстепный қазақ ЖОББМ мұғалімі
Калькулятор бағдарламасы
Сарсенова Мейрамгул Арыстановна Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ақкемер орта мектебі мұғалімдердің «Шамшырақ» ғылыми - әдістемелік қоғамы «Талапкер» жас ұстаз мектебі
Калькулятор бағдарламасы
Тақырыбы: Калькулятор бағдарламасы. Инженерлік калькулятормен жұмыс істеу. Орындаған: Алиманов Әділ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.