Салынған циклдер. Циклдік алгоритм
Информатика пәні мұғалімі: Зайнуллина Гүлжан Бейсембайқызы
Информатика 9 сынып
Сабақ тақырыбы: Салынған циклдер. Циклдік алгоритм
Мақсаты: Оқушылар циклдық алгоритмдерді блок – схема түрінде өрнектеуді және программа құруды үйренеді.
Логикалық ойлау қабілеті, компьютерлік сауаттылығы дамыту;
Оқушылар ақпараттық мәдениеттілікке, жауапкершілікке тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтиже: А. Циклдік алгоритм ұғымын біледі.
Ә) Циклдік алгоритмдерді Паскаль тілінде жазады.
Б) Компьютерде Паскаль тілімен есептер шығарады.
Сабақ әдісі: Жеке, топтық жүмыс. АКТ, диалогтық оқыту, 9 ромб, тест жұмысы, алма ағашы әдісі, инсерт әдісі.
Қажет жабдықтар: ДК, оқулық, дәптер, презентация, (көзге арналған жаттығу), таратпа карточкалар, постер, маркер, стикер.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері: Уақыты Мұғалім әрекеті
Кіріспе
2мин І. Ұйымдастыру. «Жан жылуы» жаттығуы. Қолдарынан ұстап бір - біріне төмендегі сөздерді хормен айтады.
Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды)
Жүрегіме саламын (тура қарайды)
Досыма сыйлаймын (оңға қарайды)
Сәттілік тілеймін (тура қарайды)
Тұсаукесер 2мин
ІІ. Компьютердің құрылғылары суреттерін таңдау арқылы топқа бөлу
Әр топқа бағалау парақшалары таратылып береді.
Негізгі бөлім 5мин
Үй тапсырмасын қайталау
«9 - ромб» әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау.
1. Алгоритм атауы қайдан шыққан?
2. Алгоритм дегеніміз не?
3. Алгоритмнің жазылуының неше түрі бар?
4. Алгоритмнің түрлерін атаңдар?
5. Алгоритммен Паскаль программалау тілінің қандай байланысы бар?
6. Паскаль программалау тілін ұсынған ғалым?
7. Паскаль тілінің программасы неше бөліктен тұрады?
8. Кез - келген программа қандай сөзден басталады?
9. Операторлар бөлімі қандай сөздермен беріледі?
Информатика 9 сынып
Сабақ тақырыбы: Салынған циклдер. Циклдік алгоритм
Мақсаты: Оқушылар циклдық алгоритмдерді блок – схема түрінде өрнектеуді және программа құруды үйренеді.
Логикалық ойлау қабілеті, компьютерлік сауаттылығы дамыту;
Оқушылар ақпараттық мәдениеттілікке, жауапкершілікке тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтиже: А. Циклдік алгоритм ұғымын біледі.
Ә) Циклдік алгоритмдерді Паскаль тілінде жазады.
Б) Компьютерде Паскаль тілімен есептер шығарады.
Сабақ әдісі: Жеке, топтық жүмыс. АКТ, диалогтық оқыту, 9 ромб, тест жұмысы, алма ағашы әдісі, инсерт әдісі.
Қажет жабдықтар: ДК, оқулық, дәптер, презентация, (көзге арналған жаттығу), таратпа карточкалар, постер, маркер, стикер.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері: Уақыты Мұғалім әрекеті
Кіріспе
2мин І. Ұйымдастыру. «Жан жылуы» жаттығуы. Қолдарынан ұстап бір - біріне төмендегі сөздерді хормен айтады.
Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды)
Жүрегіме саламын (тура қарайды)
Досыма сыйлаймын (оңға қарайды)
Сәттілік тілеймін (тура қарайды)
Тұсаукесер 2мин
ІІ. Компьютердің құрылғылары суреттерін таңдау арқылы топқа бөлу
Әр топқа бағалау парақшалары таратылып береді.
Негізгі бөлім 5мин
Үй тапсырмасын қайталау
«9 - ромб» әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталау.
1. Алгоритм атауы қайдан шыққан?
2. Алгоритм дегеніміз не?
3. Алгоритмнің жазылуының неше түрі бар?
4. Алгоритмнің түрлерін атаңдар?
5. Алгоритммен Паскаль программалау тілінің қандай байланысы бар?
6. Паскаль программалау тілін ұсынған ғалым?
7. Паскаль тілінің программасы неше бөліктен тұрады?
8. Кез - келген программа қандай сөзден басталады?
9. Операторлар бөлімі қандай сөздермен беріледі?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдерді программалау кезеңіне түсінік беру, сызықтық алгоритмдерді программалауды практикада қолдана білуге үйрету, оқушылардың практикалық және логикалық дағдыларын қалыптастыру, компьютерде жұмыс істей білуін тереңдету, ой - өрісін
Циклдік алгоритмдерді программалауға есептер шығару
Паскаль тіліндегі циклдік алгоритмдер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, циклдік алгоритмдерге программа құруды үйрету. Ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін шыңдап, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Алгоритм типтері (сызықтық, тармақталған, циклдік)
Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Алгоритм типтері (сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдер)
Жуалы ауданы, Ертай ауылы, №18 М.Ғабдуллин атындағы орта мектебінің информатика мұғалімі Қиясова Гүлнұр Жаңбырбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.