Циклдік алгоритм. 8 - сынып
Маңғыстау ауданы, Шетпе кенті,
Алшын Меңдалыұлы атындағы орта мектептің
І санатты информатика пәні мұғалімі
Ахметова Шаттық Өтешқалиқызы
Сабақтың тақырыбы: Циклдік алгоритмдер.
Сабақтың мақсаты:
Циклдік операторларды қайталау;
While, REPEAT – UNTIL, FOR – TO оператор түсініктерін енгізу. Айырмашылықтарын көрсету.
Оқушылар білуі тиіс: Қайталану операторларын қолдану ержелерін, қызметтерін, бір – бірінен айырмашылықтарын.
Оқушылар меңгеруі тиіс: ДК, проектор, экран, презентация.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін айқындау.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Берілген санға дейінгі жұп сандардың көбейтіндісін есептейтін бағдарлама құру.
Санның жұптығын бізге белгілі MOD функциясының көмегімен анықтаймыз.
Есепте Р = 1 деп аламыз, өйткені, Р – ол көбейтінді, егер 0 – ге тең болса, есептелетін көбейтіндіміз 0 – ге тең болып кете береді, ал кез келген санды 1 – ге көбейтсек, сол сан шығады.
Бағдарламасы:
program kobeit;
var P, I, n: integer;
begin
P:=1;
write ( ‘бүтін сан енгіз’ );
read ( n );
for i:=1 to n do
if i mod 2 = 0 then
begin
P:= p * 1;
end;
write ( ‘ P = ‘, P );
end.
IV. Білімді өзектендіру.
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Есептерді шешуде біртипті әрекеттерді көп рет қайталау қажеттілігі жиі кездеседі. Бұл әрекеттерді анықтайтын параметрлердің мәндері әртүрлі болады. Осындай әрекеттерді жүзеге асыратын алгоритмдер циклдік, ал әрекеттердің көп рет қайталантын бірізділігі циклдер деп аталады.
Толық нұсқасын жүктеу
Алшын Меңдалыұлы атындағы орта мектептің
І санатты информатика пәні мұғалімі
Ахметова Шаттық Өтешқалиқызы
Сабақтың тақырыбы: Циклдік алгоритмдер.
Сабақтың мақсаты:
Циклдік операторларды қайталау;
While, REPEAT – UNTIL, FOR – TO оператор түсініктерін енгізу. Айырмашылықтарын көрсету.
Оқушылар білуі тиіс: Қайталану операторларын қолдану ержелерін, қызметтерін, бір – бірінен айырмашылықтарын.
Оқушылар меңгеруі тиіс: ДК, проектор, экран, презентация.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін айқындау.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Берілген санға дейінгі жұп сандардың көбейтіндісін есептейтін бағдарлама құру.
Санның жұптығын бізге белгілі MOD функциясының көмегімен анықтаймыз.
Есепте Р = 1 деп аламыз, өйткені, Р – ол көбейтінді, егер 0 – ге тең болса, есептелетін көбейтіндіміз 0 – ге тең болып кете береді, ал кез келген санды 1 – ге көбейтсек, сол сан шығады.
Бағдарламасы:
program kobeit;
var P, I, n: integer;
begin
P:=1;
write ( ‘бүтін сан енгіз’ );
read ( n );
for i:=1 to n do
if i mod 2 = 0 then
begin
P:= p * 1;
end;
write ( ‘ P = ‘, P );
end.
IV. Білімді өзектендіру.
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Есептерді шешуде біртипті әрекеттерді көп рет қайталау қажеттілігі жиі кездеседі. Бұл әрекеттерді анықтайтын параметрлердің мәндері әртүрлі болады. Осындай әрекеттерді жүзеге асыратын алгоритмдер циклдік, ал әрекеттердің көп рет қайталантын бірізділігі циклдер деп аталады.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Циклдік алгоритмдерді программалауға есептер шығару
Паскаль тіліндегі циклдік алгоритмдер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, циклдік алгоритмдерге программа құруды үйрету. Ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін шыңдап, есте сақтау, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Циклдің алғы шарты
Маңғыстау ауданы, Тұщықұдық ауылы. Информатика пәні мұғалімі Кенебаева Ж.
Алгоритм типтері (сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдер)
Жуалы ауданы, Ертай ауылы, №18 М.Ғабдуллин атындағы орта мектебінің информатика мұғалімі Қиясова Гүлнұр Жаңбырбайқызы
Алгоритм типтері (сызықты, тармақталу және циклдік алгоритмдер)
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Садыбаева Назкен Жақсылыққызы
Шарттарды ұйымдастыру операторлары
Қызылорда қаласы, №138 Абай атындағы орта мектептің математика және информатика пәні мұғалімі Әбдіғапбарова Мереке
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.