Диаграммалар
Long term plan unit: Ұзақ мерзімді жоспарлау бөлімі: Chapter №2 Spreadsheets Глава №2 Электрондық кесте | School: M. AbenovaМектеп: М. Әбенова атындағы жалпы орта мектеп | |||||||||||||||||||
Teacher name: Аrysbekova Balzhan Мұғалімнің аты - жөні: Арысбекова Балжан | ||||||||||||||||||||
Date:. Мерзімі:. | Grade: 8 Сынып: 8 | Number present: №13 Сабақ №13 | ||||||||||||||||||
Theme of the lesson: Charts Сабақтың тақырыбы: Диаграммалар | ||||||||||||||||||||
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): | Exsel knows about table references in formulas, table calculations and tables | |||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессорда диаграммалар туралы біледі, кестелік процессорда диаграммалардың түрлерімен таныстыру | ||||||||||||||||||||
You will: |
| |||||||||||||||||||
Lesson objectives: Сабақ мақсаттары: | 1. All learners will be able to: | |||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессор диаграммалар туралы біледі | ||||||||||||||||||||
1. Барлық оқушылар: | ||||||||||||||||||||
The Exsel tabular processor knows the links in the formulas. The scheduling processor can run calculations and dates within a table | ||||||||||||||||||||
2. Most learners will be able to: | ||||||||||||||||||||
Exsel performs practical work | ||||||||||||||||||||
2. Оқушылардың көбісі: | ||||||||||||||||||||
Кестелік процессорда диаграммалардың түрлерімен жұмыс жасай алады | ||||||||||||||||||||
3. Some learners will be able to: | ||||||||||||||||||||
Exsel performs practical tasks for complex reports using a table processor | ||||||||||||||||||||
3. Кейбір оқушылар: | ||||||||||||||||||||
Exsel кестелік процессордың көмегімен практикалық жұмысты орындайды | ||||||||||||||||||||
Key words and phrases: Негізгі сөздер мен тіркестер: | Exsel, баған, жол, ұяшық, диапазон, деректер, безендіру, теңестіру, есептеу, функция, және, немесе, диаграмма | |||||||||||||||||||
Points for discussion: Талқылауға арналған тармақтар: | Кестелік процессорды ашпай, диаграмманы мәтіндік процессор құжатына енгізуді көрсетіңдер | |||||||||||||||||||
Terminology Терминология | chart - диаграмма to analyze - талдау slice - тілім to execute - орындау | statement - бекіту to compare - салыстыру region - аймақ score - есеп | ||||||||||||||||||
Interdisciplinary contacts: Пәнаралық байланыстар: | Russian, English, Mathematics, Physics Орыс тілі, Ағылшын тілі, математика, физика | |||||||||||||||||||
Previous learning: Алдыңғы оқу: | Электрондық кестені жасау (Creating your spreadsheets) | |||||||||||||||||||
Plan Жоспар | ||||||||||||||||||||
Time Уақыты | Planned activities Жоспарланған жаттығулар | Resources Ресурстар | ||||||||||||||||||
Beginning (Басы) 2 min Checking homework Үй тапсырмаларын тексеру 7 min Eliciting Бағыттаушы сұрақ 1 min | The teacher will greet the learners and try to create a positive learning atmosphere: Good morning! Tell me how are you? I’m glad to see you. Let’s start! Our lesson. Mозайка арқылы топқа бөлемін Bar chart, Line chart Greetings, divisions, definition of group leader.
S: 10 - What is a cell? 20 - Column and row 30 - What is a spreadsheet? F: 10 - What is өрнек an English? 20 - What is a formulas? 30 - Mathematical operations F: 10 - SUM and Average functions 20 - What is кіріс пен шығыс an English? 30 - What is a functions? What is graphical representation of data? A chart, also called a graph, is a graphical representation of data. | Geometric shapes. Evaluation sheet Personal work Interactive board Examination | ||||||||||||||||||
Middle (Ортасы) Main text (Жаңа тақырып мазмұны) 1 мин Practice Тәжірибе 10 мин 4min 5 min | Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. You will:
“Charts” Диаграммалар Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. 1 - group. Bar cart and Pie chart 2 - group. Charts and Line chart 2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды. Постер қорғайды Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Practice №1 Practice №2 Practice №3 Keep in mind! Есіңізде болсын! | Group work Funny smileys, stickers, A4 sheets, markers, appraisals, 8th grade textbook Highest Score '5' Interactive board Couple work level tasks, evaluation sheet 3rd level - «5» 2nd level - "4" Level 1 - '2' | ||||||||||||||||||
End Formation of competence 8 мин Соңы Құзырлылық қалыптастыру Бекіту | Terminology chart - диаграмма to analyze - талдау slice - тілім to execute - орындау statement - бекіту to compare - салыстыру region - аймақ score - есеп Literacy: 1. You have got several exams and now you want to analyse them all. Which chart is the best for doing this task? 2. Asset rides a bicycle only when he is in a hurry to school. Even when it rains outside, he usually walks (he hates riding a bicycle in the rain). Today it is raining and Asset is very late for the exam. What should Asset do? | Personal work evaluation sheet, 8th grade textbook Жеке жұмыс бағалау парағы, 8 сынып оқулығы | ||||||||||||||||||
Cheat - appraisal Reflexes (2 min) Бағалау Рефлексия (2 мин) | Knowledge Tree. What Did I Learn? What do I want to know? Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? | |||||||||||||||||||
Evaluation (2 min) Бағалау 2мин) | The leader of the group fill in the assessment sheet and pass it to the teacher (accumulation, evaluation) Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау, бағалау) | 15 - 12 - 5 11 - 8 – 4 8 - 5 – 3 4 - 1 - 2 | ||||||||||||||||||
Additional informationКелесі оқу | Functions and formulasФункция және формулалар. |
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Диаграммалар информатика ағылшын тілінде информатикадан сабақ қмж Charts ексел бағдарламасы қмж 8 сынып информатика
Жаңалықтар
Entertainment and Media
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to 7. UE1 begin to use basic abstract nouns and compound nouns and noun phrases describing times and location on a growing range of familiar general and curricular topics
Past simple
Learning objectives (s) that this lesson is contributing to 8. C6 organise and present information clearly to others
The natural environment
Language objective Learners get acquainted with new words and can translate them into native language and correctly used in written and spoken language. Subject - specific vocabulary and terminology
Helping Hands
respond to basic supported questions giving personal and factual information
My family and friends. Helping hands
form lower and upper case letters of regular size and shape recognise, sound and name the letters of the alphabet
Health and body. Let’s measure
Learning objectives that this lesson is contributing to 2. UE2 use cardinal numbers 1 - 50 to count L1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly W3 write familiar words to identify
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.