Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ақпараттық технологиялардың қоғамдағы рөлі

17 қаңтар 2014, Жұма
Категориясы: Информатика
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық технологиялардың қоғамдағы рөлі (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Ақпараттық технология туралы оқушылар түсінігін молайтып, қоғамдағы және күнделікті өмірдегі ақпараттық технологияның маңызын ұғындырып, қолдану аясын түсіндіру. Ақпараттық ресурс, ақпарат нарқы, ақпараттық дағдарыс ұғымдарының мағынасын оқыту.
2) Дамытушылық: Оқушылардың жаңа технологиялармен жұмыс істеуге құштарлығын арттыру, ақпараттық технологияға қызығушылығын дамыту.
3) Тәрбиелік: Қоғамды алға жылжытуға, өмірді сүюге, өркениетке ұмтылуға тәрбиелеу. Ұлттық патриотизмді оқушы бойына сіңіру.

Сабақтың көрнекіліктері: Флипчарт, музыка, асық, қағаз, қайшы, плакат, клей
Сабақтың әдісі: Баяндау, түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, математика, дене шынықтыру

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Өткен тарауды қорытындылау
3. Сергіту сәті
4. Жаңа сабақ «Әлеуметтік информатикаға кіріспе»
5. Қызықты тапсырмалар
6. Сабақты қорытындылау: 2 жүрек, 1 тілек
7. Бағалау: Смайликтермен көңіл - күй білдіру

Саламатсыздар ма, оқушылар!!! Бүгінгі сабағымызда өзіміз аяқтаған «Стандартты программалар» тарауын қорытып, жаңа сабағымызда «Әлеуметтік информатика» тарауын бастаймыз. Ал, енді сабағымызды бастамас бұрын 2 топқа бөлініп алайық. Ол үшін ортаға келіп, «Аюлар мен құстар» ойынын ойнайық. Мен сіздерге «Аюлар, жүріңдер» деген кезде ормандағы аюларша қорбаңдап жүресіңдер, ал «құстар, ұшыңдар» деген кезде құстар сияқты қанаттарыңды қағып ұшасыңдар. Құстар болып 5 – 5-тен топтасып ұшып, 2 топқа бөлінесіздер. Әр топ өзіне информатикалық терминдерден ат қояды.
Топ ережесі: I. Тыныштық сақтау.
II. Бірін – бірі тыңдау.
III. Өз ойын ашық айту.

Енді, өткен тарау бойынша білім қорытындылап, практикалық жұмыстар орындайық.
Хан талапай. 10 асық беріледі. Әрбіреуінде 10, 20, 30 балдар жазылған. 2 командадан 2 оқушы шығып, «ХАН ТАЛАПАЙҒА» лақтырылған асықтардан 5 асықтан алады. Қызыл асықты алған командаға 1 тапсырма болмайды, орнына 20 балл сыйлық. Қалған 9 – тапсырма түрінде:
1. 10 балл: Калькулятормен есепте: 50/2+10=35
2. 30 балл: PAINT та гүлдің суретін сал.
3. 20 балл: Блокнотта мына өлең жолдарын альбомдық бетке жаз.
«Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.»
4. 30 балл PAINT та фигуралар арқылы үй құрастыр.
5. 20 балл: WordPad - та өзің туралы мағлұмат жаз.
6. 20 балл: WordPad - та «Информатика сабағы өтіп жатыр» деп жазып, тексттің астына дәл осы уақытты түсір.(күннің жады мен сағатты)
7. 30 балл: PAINT - ты ашып, күннің суретін сал да, қасына келесі өлең жолдарын жаз:
«Жарқырай бер, алтын күн
Нұрыңа әлем жылынсын»
8. 10 балл: Блокнотты ашып: «Білім кілті кітапта» мақалды жаз және осы құжатты «кітаптар» деген атпен сақтап қой.
9. 10 балл: Калькулятормен есепте:
90+40 - 130=0
10. қызыл асық 20 балл сыйлық
Қатені анықтау
1 – топқа: Мен стандартты программалармен жұмысты бастау үшін ПУСК - ПРОГРАММЫ - ИНТЕРНЕТ әрекетін орындаймын. Ашылған қатардан блокнотты таңдап, ол арқылы сурет саламын. PAINT программасы арқылы ән, әуендерді тыңдап, калькулятормен мәтіндерді теремін және дыбыс жазу бағдарламасы арқылы есептерді шығарамын.
2 - топқа: «Мен компьютермен жұмыс істегенде міндетті түрде монитор мен сканерді іске қосамын. Тышқанмен әріптерді теріп, сурет салу керек болса сканерді пайдаланамын. Компьютерге дайын мәтінді қолдан енгізу үшін джойстикті қолданамын. Ал мәтінді басып алу үшін терезелерге қағаз саламын. Принтер арқылы әндерді тыңдап, калонкаға құжаттарымды сақтаймын»
Ал, енді балалар, жаңа сабақ бастамас бұрын азғана сергіту сәтін өткізіп алайық. Балапандар биі.
Жаңа сабақ: Қоғамның ақпараттық ресурстары

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 421
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ақпараттық технологияның қоғамдағы рөлі
Ақпараттық технологияның қоғамдағы рөлі
Электрондық поштаны ашу, хабарды қабылдау, хабар құру және қолдану туралы жан - жақтымағлұмат беру. Оқушылар электрондық пошта туралы білімдерін толықтырады. Білім білік дағдылары қалыптасады.
Ақпараттық үдерістер
Ақпараттық үдерістер
ОҚО, Түркістан қаласы, Ататүрік атыдағы №17 мектеп - гимназиясының информатика пән мұғалімі Мирзараимов Зафар
Paint графикалық редакторы
Paint графикалық редакторы
Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Ермекова Айгерім Мұханбетқызы
Жаңа ақпараттық технологиялар кластан тыс іс шаралар ұйымдастырудың қызықты да тиімді жолы
Жаңа ақпараттық технологиялар кластан тыс іс шаралар ұйымдастырудың қызықты да тиімді жолы
Ақтөбе қаласы, №1 жалпы білім беретін орта мектеп бастауыш класс мұғалімі Мурынова Алия Ордабаевна
Интерактивті тақтаны сабақта пайдалану – білім сапасын арттыру жолы
Интерактивті тақтаны сабақта пайдалану – білім сапасын арттыру жолы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы №3 мектеп – интернатының ағылшын тілі мұғалімі Абибуллаева Жазира
Азаматтардың ДНК номерін беруде автоматтандырылған интернет жүйесі
Азаматтардың ДНК номерін беруде автоматтандырылған интернет жүйесі
Қызылорда қаласы, №187 М. Шоқай атындағы қазақ орта мектебінің 10 сынып оқушысы Өрікбай Айсана Қанатқызы Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Нысанова Нұргүл Қуанышқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×