Ақпараттық үдерістер
Тақырыбы: «Ақпараттық үдерістер»
- Ақпараттық үдерістер түсінігін енгізу;
- Ақпараттық үдерістердің түрлі мысалдарын қарастыру;
- Ақпараттық технология түсінігін енгізу
Мұғалімнің атқаратын жұмысы:
- «Ақпараттық үдеріс» түсінігін анықтау;
- Қоғамдағы ақпараттық үдерістерге қатысты мысалдарды қарастыру;
- Табиғаттағы және техникалық құралдардағы ақпараттық үдерістерге қатысты мысалдарды қарастыру;
- «технология» түсінігін анықтау;
- «ақпараттық технология» түсінігін анықтау;
- ақпараттық технология құралдарын ерекшелеу
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Жаңа сабақты түсіндіру
3. Қорытынды
4. Үй тапсырмасы
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабаты түсіндіру.
- «ақпараттық үдеріс» түсінігінің анықталуы
Мұғалім: «Үдеріс» сөзіне қатысты оқушылардың өз ойларын айтуын сұрау және бұл сөзді немен байланыстыратынын білу.
Оқушылар: Тамақ дайындау үдерісі, тарихи үдеріс, өзен және көл суының мұзға айналу үдерісі, емделу үдерісі.
Мұғалім: Тамақтың дайындалуы – бұл төмендегі өнімдердің қайта өндірілу үдерісі (ұн, тұз, су, ет, сәбіз, пияз, картоп) соңында айда болатын өнім (тамақ).
Құлдық дәуірден феодалдық дәуірге өту – бұл тарихи үдеріс. Бұл үдеріс қоғамның экономикалық және қоғамдық өзгерісі ретінде қарастырылады.
Өзендегі және көлдегі судың мұзға айналу - физикалық үдеріс. Ол уақыттың өзгеруіне байланысты судың жағдайының өзгеруін түсіндіреді.
Мұғалімнің оқушыларға сабақтан мәтін жаздыруы – бұл үдеріс ақпараттың ауызша түрден жазбаша түре айналуы. Бұл үдеріс кезінде жазылып отырған мәтіннің келесі өлшемдері өзгереді: көлемі, формасы, мазмұны. Бұл үдерісті ақпараттық үдеріс деп айтуға болады.
- Ақпараттық үдерістер түсінігін енгізу;
- Ақпараттық үдерістердің түрлі мысалдарын қарастыру;
- Ақпараттық технология түсінігін енгізу
Мұғалімнің атқаратын жұмысы:
- «Ақпараттық үдеріс» түсінігін анықтау;
- Қоғамдағы ақпараттық үдерістерге қатысты мысалдарды қарастыру;
- Табиғаттағы және техникалық құралдардағы ақпараттық үдерістерге қатысты мысалдарды қарастыру;
- «технология» түсінігін анықтау;
- «ақпараттық технология» түсінігін анықтау;
- ақпараттық технология құралдарын ерекшелеу
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Жаңа сабақты түсіндіру
3. Қорытынды
4. Үй тапсырмасы
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабаты түсіндіру.
- «ақпараттық үдеріс» түсінігінің анықталуы
Мұғалім: «Үдеріс» сөзіне қатысты оқушылардың өз ойларын айтуын сұрау және бұл сөзді немен байланыстыратынын білу.
Оқушылар: Тамақ дайындау үдерісі, тарихи үдеріс, өзен және көл суының мұзға айналу үдерісі, емделу үдерісі.
Мұғалім: Тамақтың дайындалуы – бұл төмендегі өнімдердің қайта өндірілу үдерісі (ұн, тұз, су, ет, сәбіз, пияз, картоп) соңында айда болатын өнім (тамақ).
Құлдық дәуірден феодалдық дәуірге өту – бұл тарихи үдеріс. Бұл үдеріс қоғамның экономикалық және қоғамдық өзгерісі ретінде қарастырылады.
Өзендегі және көлдегі судың мұзға айналу - физикалық үдеріс. Ол уақыттың өзгеруіне байланысты судың жағдайының өзгеруін түсіндіреді.
Мұғалімнің оқушыларға сабақтан мәтін жаздыруы – бұл үдеріс ақпараттың ауызша түрден жазбаша түре айналуы. Бұл үдеріс кезінде жазылып отырған мәтіннің келесі өлшемдері өзгереді: көлемі, формасы, мазмұны. Бұл үдерісті ақпараттық үдеріс деп айтуға болады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ 3 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3 - сынып білім алушыларына «Ақпараттық коммуникациялық технология «АКТ»» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Тест тапсырмалары 10 сынып (бағыт бойынша)
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Сарыкемер ауылы, Н.К.Киікбаев атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі: Садыкова Бинара
Paint графикалық редакторы
Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Ермекова Айгерім Мұханбетқызы
Азаматтардың ДНК номерін беруде автоматтандырылған интернет жүйесі
Қызылорда қаласы, №187 М. Шоқай атындағы қазақ орта мектебінің 10 сынып оқушысы Өрікбай Айсана Қанатқызы Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Нысанова Нұргүл Қуанышқызы
Операциялық жүйелерді баптау
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Тұрмағамбет ауылы Т.Ізтілеуов атындағы №29 қазақ орта мектебі Информатика пәнінің мұғалімі Мыңжасарова Светлана Кенбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.