Есімдіктен өткенді қайталау
Есімдіктен өткенді қайталау (6 - сынып)
Сабақтың мақсаты: Есімдіктің түрлері бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сілтеме: орта мерзімді жоспар, әдістемелік құрал.
Міндеттері:- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
- Оқушының сыни ойлауы дамиды;
- Шығармашылығы, ізденісі артады.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы дамып, тілдік (сөздік) мәнері қалыптасады;
Мәтіндерді талдап, қорытынды шығара алады;
Жеке ой - пікірінің құндылығы артады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: топтық жұмыс, сұрақ - жауап, зерттеушілік әңгіме, суреттеу, ассоциация
Құрал - жабдықтар: кестелер мен сызбалар, маркер, стикер, постер, (А4) бағалау парақтары
Түйінді идея: Оқушылар сөйлемдерді құрастыру арқылы мозайка әдісімен үш топқа бөлінеді.
Сергіту сәті: Не? Қалай? Қашан?
1 - тапсырма: Есімдіктің мағыналық түрлеріне үш топ ассоциация жасап, постер қорғайды.
2 - тапсырма:
1 - топ. Есімдіктің мағыналық түрлерін кірістіре отырып «Біздің сынып қызықтары» деген тақырыпта шағын әңгіме жазады.
2 - топ 175 – жаттығу. Есімдіктердің астын сызып, морфологиялық талдау жасайды.
3 - топ. 194 - жаттығу. Есімдіктерді мағыналарына қарай топтап, бөліп жазады.
Топ мүшелері: 2 ұсыныс, 1 тілекпен баяндайды.
3 - тапсырма: Сыни ойлауға бағытталған «Есімдік әлемінде» атты шығармашылық көрме.
1 - топ: Суреттер арқылы мәтін құрастырады.
2 - топ: Есімдіктерге байланысты өлең, жұмбақтар ойлап табады.
3 - топ: Есімдіктерді қатыстырып, сөйлемдер жазады. (бірдеме, әлдекім, әрнені, әркімге, қайбір)
Топ мүшелері «бағдаршамды» көтеру арқылы белсенді топты марапаттайды. (қызыл, жасыл, сары)
Ойыл ауданы. Ш. Берсиев атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Максиова Гүлден
Сабақтың мақсаты: Есімдіктің түрлері бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сілтеме: орта мерзімді жоспар, әдістемелік құрал.
Міндеттері:- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
- Оқушының сыни ойлауы дамиды;
- Шығармашылығы, ізденісі артады.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы дамып, тілдік (сөздік) мәнері қалыптасады;
Мәтіндерді талдап, қорытынды шығара алады;
Жеке ой - пікірінің құндылығы артады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: топтық жұмыс, сұрақ - жауап, зерттеушілік әңгіме, суреттеу, ассоциация
Құрал - жабдықтар: кестелер мен сызбалар, маркер, стикер, постер, (А4) бағалау парақтары
Түйінді идея: Оқушылар сөйлемдерді құрастыру арқылы мозайка әдісімен үш топқа бөлінеді.
Сергіту сәті: Не? Қалай? Қашан?
1 - тапсырма: Есімдіктің мағыналық түрлеріне үш топ ассоциация жасап, постер қорғайды.
2 - тапсырма:
1 - топ. Есімдіктің мағыналық түрлерін кірістіре отырып «Біздің сынып қызықтары» деген тақырыпта шағын әңгіме жазады.
2 - топ 175 – жаттығу. Есімдіктердің астын сызып, морфологиялық талдау жасайды.
3 - топ. 194 - жаттығу. Есімдіктерді мағыналарына қарай топтап, бөліп жазады.
Топ мүшелері: 2 ұсыныс, 1 тілекпен баяндайды.
3 - тапсырма: Сыни ойлауға бағытталған «Есімдік әлемінде» атты шығармашылық көрме.
1 - топ: Суреттер арқылы мәтін құрастырады.
2 - топ: Есімдіктерге байланысты өлең, жұмбақтар ойлап табады.
3 - топ: Есімдіктерді қатыстырып, сөйлемдер жазады. (бірдеме, әлдекім, әрнені, әркімге, қайбір)
Топ мүшелері «бағдаршамды» көтеру арқылы белсенді топты марапаттайды. (қызыл, жасыл, сары)
Ойыл ауданы. Ш. Берсиев атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Максиова Гүлден
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сын есімнің мағыналық түрлері
Сын есімнің мағыналық түрлерін біледі, сөйлем ішінен таба алады.
Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Оқушыларды халқымыздың материалдық мәдениетінің түрлерімен таныстыру, жалпы материалдық мәдениет туралы мәлімет бере отырып Қазақ халқының мәдениетінің өшпес құндылық екеніне көздерін жеткізу.
Қазақ тілінен ұзақ мерзімдік жоспар (7сынып)
Павлодар қаласы, №19 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Каденова Жансұлу Журсиновна
Есімдіктен өткенді қайталау
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Есімдіктен өткенді қайталау
[right]Алматы облысы, Райымбек ауданы, Жамал Ермегияев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Қуатбекова Асылхан Тұрсынқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.