Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәшһүр Жүсіп Көпеев өлеңдері

14 қараша 2014, Жұма
Қазақ әдебиеті 10 cынып
Сабақтың тақырыбы: Мәшһүр Жүсіп Көпеев өлеңдері (слайдымен)
Сабақтың мақсаттары:
а) Білімділік: Мәшһүр Жүсіп Көпеев туралы мәлімет беріп, өлеңдерін талдата отырып, мазмұнын ашу.
ә) Дамытушылық: Топта жұмыс жасату арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілетін, өзіндік ізденісін дамыту.
Оқушылардың ой тұжырымдарын, әдеби тіл байлықтарын, есте сақтау қабілеттерін, көркем сөз оқу шеберлігін дамыту.
б) Тәрбиелік: Жақсы мен жаманды ажырата отырып, жамандықтан аулақ жүруге, сабырлы болуға тәрбиелеу.
Сабақтың міндеттері: Зейін қойып тыңдау, мәнерлеп оқу, өнегелі білім алу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, сатылай кешенді талдау, модульдік талдау, екі жақты күнделік, еркін жазу стратегиясы
Сабақтың көрнекіліктері: Слайд, үлестірмелі қағаздар, бағалау парағы, плакат
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, әдебиет теориясы, өмірмен байланыс

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу, түгендеу.
2. Танысу. Балалар, бүгін мен, ------------------------- сіздерге сабақ өткіземін. Бүгін топпен жұмыс жасаймыз. Топ басшысын сайлаңыздар. Топ басшысы бағалау парағы бойынша өз тобының мүшелерін бағалап отырады. Әр тапсырма сайын топтан бір оқушыдан сөйлейді.
3. Білім туралы мақал - мәтел айтқызу арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын тексеру: Н. Орманбетұлының өлеңін жатқа айту, талдау.

Жаңа сабақ
1. Тақырыпты ашу. Слайдта көрсетілген сурет пен өлең жолдары арқылы ашу.
2. Сабақ мақсатын айтқызу.
3. Мәшһүр Жүсіп Көпеев туралы не білесіңдер? Оқушылар жауабы тыңдалады.
Қосымша мәлімет беру. Мәшһүр Жүсіп Көпеев туралы слайд көрсету.
Топпен жұмыс. Балалар, бүгін біз топпен жұмыс жасай отыра, ақынның «Шайтанның саудасы», «Ғибратнама» өлеңдерін талдаймыз.
1 - топ. «Шайтанның саудасы» өлеңі
2 - топ. «Ғибратнама» өлеңі
1. Рөлге бөліп оқыту.
2. Өлеңге жоспар құру.
3. Модульдік талдау.
Өлеңнің тақырыбы:
Элементтері (кейіпкерлері):
Элементтердің қасиеттері:
Элементтер арасындағы байланыс:
Нәтиже:

4. Сатылай кешенді талдау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
12 860
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабит Мүсірепов "Жаңа достар" әңгімесі 2-сағат
Ғабит Мүсірепов "Жаңа достар" әңгімесі 2-сағат
Оқушылардың шығарма авторы туралы жинаған мәліметтерін білген білімдерін бекіту, шығарманы жан - жақты талдауға үйрете отырып, меңгерту
Ыбырай өлеңдерінің тақырыптары
Ыбырай өлеңдерінің тақырыптары
Атырау қаласы, Геолог селосы, Қ. И. Сәтбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Хисамеденова Айсұлу Сайлаубайқызы
Мәшһүр Жүсіп Көпеев "Гүлшат-Шеризат" дастаны
Мәшһүр Жүсіп Көпеев "Гүлшат-Шеризат" дастаны
Қызылорда қаласы, №138 Абай атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Пірімова Әсем Әбдірахманқызы
Мәшһүр Жүсіп Көпеев. Туған әдебиет жанашыры
Мәшһүр Жүсіп Көпеев. Туған әдебиет жанашыры
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданы, Мамырсу ауылы, С. Ғаббасов атындағы жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнімұғалімі Жамауова Алтынжан
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Мұқағали Мақатаев “Фантазия"
Мұқағали Мақатаев “Фантазия"
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×