Мақалдардың ғибраттық, өсиеттік мәні. Қатемен жұмыс
Павлодар облысы, Май ауданы, Көктөбе ауылы
Көктөбе жалпы орта білім беретін мектепте
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Солтанова Анар Амирғалиқызы
Тақырыбы: Мақалдардың ғибраттық, өсиеттік мәні. Қатемен жұмыс.
Мақсаты: 1. Оқушылардың мақалдардың ғибраттық, өсиеттік мәні туралы білім, білігін тереңдету, жіберген қателеріне байланысты жұмыстар жүргізу.
2. Оқушылардың логикалық ойлауын, ойларын дамытып, түсініксіз жерлеріне көмектесу.
3. Ана тілін ардақтап бағалай білуге, сауатты жазуға және әдемі жазуға.
Типі: Шығармашылық ізденіс.
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, іздендіру.
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі.
Оқытудың қолайлы жағдайларын жарату.
II Үй тапсырмасын сұрау.
Ауызша сұрап шығу. Жіберген қателіктерін түзету енгізу.
ы - ұ
қыс – құс, жымыртқасын – жұмыртқасын, жұмырқаны – жұмыртқаны, құс, көкек – құс - көкек, баубақша – бау - бақша, орман тоғай - орман - тоғай, ұайсына - ұясына, арашасы - арашашы, қауыпке - қауіпке.
1. Зымыран сұрақтар.
1. Тұрақты тіркес деген не?
2. Тұрақты тіркесті ғылым тілінде басқаша не деп атаймыз?
3. Мақал - мәтел дегеніміз не?
4. Мақал мен мәтелді қалай ажыратамыз?
2. Суреттерге қарап (қас, көз, құлақ, мұрын) тұрақты тіркестер табу.
3. Шығармашылық деңгей. Кестені толтыру
Тұрақты тіркестер----------------мағына--------------- сұрақтар
Тілі шығу
Ит арқасы қиянда
Таяқ тастам
Қоян жүрек
Толық нұсқасын жүктеу
Көктөбе жалпы орта білім беретін мектепте
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Солтанова Анар Амирғалиқызы
Тақырыбы: Мақалдардың ғибраттық, өсиеттік мәні. Қатемен жұмыс.
Мақсаты: 1. Оқушылардың мақалдардың ғибраттық, өсиеттік мәні туралы білім, білігін тереңдету, жіберген қателеріне байланысты жұмыстар жүргізу.
2. Оқушылардың логикалық ойлауын, ойларын дамытып, түсініксіз жерлеріне көмектесу.
3. Ана тілін ардақтап бағалай білуге, сауатты жазуға және әдемі жазуға.
Типі: Шығармашылық ізденіс.
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, іздендіру.
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі.
Оқытудың қолайлы жағдайларын жарату.
II Үй тапсырмасын сұрау.
Ауызша сұрап шығу. Жіберген қателіктерін түзету енгізу.
ы - ұ
қыс – құс, жымыртқасын – жұмыртқасын, жұмырқаны – жұмыртқаны, құс, көкек – құс - көкек, баубақша – бау - бақша, орман тоғай - орман - тоғай, ұайсына - ұясына, арашасы - арашашы, қауыпке - қауіпке.
1. Зымыран сұрақтар.
1. Тұрақты тіркес деген не?
2. Тұрақты тіркесті ғылым тілінде басқаша не деп атаймыз?
3. Мақал - мәтел дегеніміз не?
4. Мақал мен мәтелді қалай ажыратамыз?
2. Суреттерге қарап (қас, көз, құлақ, мұрын) тұрақты тіркестер табу.
3. Шығармашылық деңгей. Кестені толтыру
Тұрақты тіркестер----------------мағына--------------- сұрақтар
Тілі шығу
Ит арқасы қиянда
Таяқ тастам
Қоян жүрек
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Зат есім. Түзете – дамыта оқыту
Сауатты жазуға төселдіру, көркем жазуға тәрбиелеу. Ұжымдық жұмысқа үлес қосу үстінде өз бетінше ойлау, іздену әрекетіне баулу.
Мақал - мәтелдер. Айырмашылығы мен ерекшеліктері
Мақал - мәтелдер халықтың рухани қазынасы екендігі, олардың өзара ұқсастығы мен ерекшеліктерін, мақалдың ғибраттық, өсиеттік мәні, мәтелдің ишара, меңзеу тұрғысында қолданылатындығын түсіндіру
Диктант «Сауысқанның белгісі»
ШҚО, Аягөз қаласы. Бастауыш сынып мұғалімі: Ожанова Айғаным Сымбатқызы
Мақал - мәтелдер
ОҚО, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Мақал - мәтелдер
Павлодар қаласы, Инновациялық үлгідегі гимназиялық сыныптары бар №39 жалпы орта білім беру мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Минап Гүлбарша Қазақ тіліндегі мақал – мәтелдер, олардың өзара айырмасы, қамтитын тақырыптары, оларды орынды
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.