Менің мектебім
Астана қаласындағы №27 мектеп - лицейінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Бакакова Айсулу Кожанбердыевна
Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша өткен материалды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін жүйелеп, бекіту, оларды өз ойын айта білуге үйрету, тақырыптың негізгі идеясын ашу.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: өткенді еске түсіру, көрген, естіген, оқығандарын қолдана білуге дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ой - өрістерін кеңейту.
б) Тәрбиелік: білім алуға ынталандыру, оқуға шақырып, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, интерактивті оқыту әдісі, тізбектеу әдісі, қорғау, қайталау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт парағы, бағалау парағы, қабырға газеті, семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1) оқушыларды түгендеу
2) психологиялық тренинг «Жүректен жүрекке».
II. Үй жұмысын тексеру.
Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.
1 топ - мектеп туралы жалпы мәлімет
2 топ - презентация дайындайды
3 топ - қабырға газетін қорғайды
III. Жаңа сабақ.
Ал енді жаңа топқа бөлінейік.
1) а - Сонымен, мектебіміз қандай болу керек? (1 топқа сұрақ)
Ә - Мектепке не үшін келеміз? (2 топқа сұрақ)
Б - Білім алған адам қандай болады? (3 топқа сұрақ)
2) Жобаны қорғау. Болашақта біздің мектеп қандай болады, қандай болсын деп қалайсыңдар? (Болашақ мектебінің суретін салып қорғау)
3) Сергіту сәті (видеоролик)
4) Болашақ мектеп туралы әңгімелегенде етістіктің қай шағын қолдандыңдар?
Дұрыс, келер шақтағы етістіктерді.
Етістіктің тағы қандай шақтары бар?
Нақ осы шақ және жедел өткен шақ.
Осы үш шақ қалай жасалады?
5) Осы тақырып бойынша сендерге семантикалық кесте ұсынғым келеді
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Бакакова Айсулу Кожанбердыевна
Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім
Сабақтың мақсаты: тақырып бойынша өткен материалды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін жүйелеп, бекіту, оларды өз ойын айта білуге үйрету, тақырыптың негізгі идеясын ашу.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: өткенді еске түсіру, көрген, естіген, оқығандарын қолдана білуге дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ой - өрістерін кеңейту.
б) Тәрбиелік: білім алуға ынталандыру, оқуға шақырып, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, интерактивті оқыту әдісі, тізбектеу әдісі, қорғау, қайталау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, флипчарт парағы, бағалау парағы, қабырға газеті, семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1) оқушыларды түгендеу
2) психологиялық тренинг «Жүректен жүрекке».
II. Үй жұмысын тексеру.
Әр топ өз тапсырмасын қорғайды.
1 топ - мектеп туралы жалпы мәлімет
2 топ - презентация дайындайды
3 топ - қабырға газетін қорғайды
III. Жаңа сабақ.
Ал енді жаңа топқа бөлінейік.
1) а - Сонымен, мектебіміз қандай болу керек? (1 топқа сұрақ)
Ә - Мектепке не үшін келеміз? (2 топқа сұрақ)
Б - Білім алған адам қандай болады? (3 топқа сұрақ)
2) Жобаны қорғау. Болашақта біздің мектеп қандай болады, қандай болсын деп қалайсыңдар? (Болашақ мектебінің суретін салып қорғау)
3) Сергіту сәті (видеоролик)
4) Болашақ мектеп туралы әңгімелегенде етістіктің қай шағын қолдандыңдар?
Дұрыс, келер шақтағы етістіктерді.
Етістіктің тағы қандай шақтары бар?
Нақ осы шақ және жедел өткен шақ.
Осы үш шақ қалай жасалады?
5) Осы тақырып бойынша сендерге семантикалық кесте ұсынғым келеді
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Менің мектебім. Тәуелдік жалғау
Оқушылардың ойлау, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту; ой түйіндеуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге жұмылдыру; мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге дағдыландыру, ой - өрісін кеңейту.
Күнделік - менің құжатым
Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу.
Ашық және қысаң дауыстылар
Дауысты дыбыстардың жасалу жолдары, оның ішінде жақтың қатысына қарай бөлінуі жайлы білім беру, білімдерін тереңдету. Тіл қадірін сезіне білуге, сөз мағынасын терең түсінуге, дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу.
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып қайталауға есептер шығару
Бирманова Күнсұлу Насырқызы Ақтөбе қаласы, №41 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Логарифмнің қасиеттерін есеп шығаруда қолдану
БҚО, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Математика – информатика пәні мұғалімі Жекенова Акмарал Канатбаевна
Қазақстан су қоймалары. Тәуелдік жалғау
Өскемен қаласындағы «№ 26 орта мектеп» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кабдуахитова Назым
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.