Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Абай Құнанбаев «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»

20 наурыз 2016, Жексенбі
Павлодар облысы, Железин ауданы,
Железин № 3 жалпы білім беру орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Зеймуллаева Торгынай Сабитовна

Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбаев «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
Сабақтың мақсаты: Ән мен күй жайындағы өлеңді оқи отырып, әннің, күйдің құдіреттілігін түсіндіру;
Міндеті: 1. Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуге баулу арқылы поэзия, саз өнеріне сүйіспеншілігін арттыру;
2. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлануға үйрету арқылы өзінше ой қорытуға, шығармашылық жұмысқа баулу.
Күтілетін нәтиже: Ән өнеріне қызығушылығы артады;
Шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады.
Өз ойын еркін жеткізе алады.
Сабақтың әдісі: жеке, жұптық, топтық, әңгімелеу, түсіндіру, пікір алысу, диалог, талдау, салыстыру, ой толғау.
Сілтеме: Қазақ әдебиеті оқулығы. Қ. Әбдезұлы, С. Тұрсынғалиева. – Астана: «Арман - ПВ», 2012ж. Хрестоматия. Қ. Әбдезұлы, С. Тұрсынғалиева. – Астана: «Арман - ПВ», 2012ж. Жұмыс дәптері. Қ. Әбдезұлы, С. Тұрсынғалиева. – Астана: «Арман - ПВ», 2012ж..
Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, доп, гүлдер, флипчарт, қазақ әдебиеті оқулығы

Ұйымдастыру кезеңі ОЖЕСО 2 мин
Психологиялық ахуал жасау. Оқушыларға әр елдің сәлемдесу үлгісін көрсету.
Сыныпты сан арқылы екі топқа бөлу.
Білім АКТ 7 мин
Ой - толғаныс. Абайдың мұражайы арқылы бейнефильм көрсету
“Серпілген сауал” стратегиясы.
1. Абайдың балалық шағы туралы не білесіңдер?
2. «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңнің негізгі идеясы қандай?
3. Шендестіру дегеніміз не?
4. Қараңғы түнде тау қалғып» өлеңді кім аударған?

Түсіну СТО 7 мин
Абайдың “Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа” өлеңін мәнерлеп оқыту
Ән адамның көңіл күй көлеңкесі дегенді қалай түсінесіңдер?
«Әннің естісі бар, есері бар» деген тіркестің мағынасын ашып түсіндір.

Қолдану СТО, ОЖЕСО, 7 мин
Ән адамның ойлау қабілетіне, сезім күйіне әсері орындаушыға байланысты екенін ақын қай шумақта білдіреді?
Әннің адам өмірінен алатын орнын ақын қалай суреттеген?

Талдау ТжДОО, ОжОК 7 мин
Сергіту сәті ОЖЕСО 2 мин
Семантикалық кесте толтыру
Абайдың «Желсіз түнде жарық - ай» әнін орындатқызу.

Жинақтау СТО ОЖТ 7 мин
Салыстыру
“Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа”, “Қараңғы түнде тау”, өлеңдерін салыстыру

Бағалау СТО, ОЖТ 6 мин
«Жүректен жүрекке жеткен Абай әндері» эссе жазу

Толық нұсқасын жүктеу
4 014
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Топтық жұмыс түрлерін енгізе отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Топтық жұмыс түрлерін енгізе отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ынтымақтастықта жұмыс істеуге дағдыландыру
С. Торайғыров «Шілде» өлеңі
С. Торайғыров «Шілде» өлеңі
Оқушыларды С. Торайғыровтың өмірімен танысып, өлеңінің идеясын ашу, білімдерін жан-жақтылы кеңейтеді, сөз байлығы кеңейеді, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді, өз ойын толық жеткізіп, өлеңнен негізгі түйінді таба білуге дағдыланады.
Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға»
Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға»
Ата - бабамыздың сүйікті кәсібінің бірі – тазы жүгіртіп, қыран құс салу екендігі, әрі аң - құстарды бей - берекет ауламағандығы туралы айтады.
Қазақша сөйлейміз
Қазақша сөйлейміз
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Абай Құнанбаев «Жазғытұры» өлеңі
Абай Құнанбаев «Жазғытұры» өлеңі
Бастауыш сынып мұғалімі Парменова Маржан
Ертегілер
Ертегілер
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Заградовка ауылы, Заградовка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×