Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Күнделікті сабақ жоспары Қ. Аманжолов «Дауыл»

10 қыркүйек 2016, Сенбі
Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып
Тақырыптар:
41. Қ. Аманжолов «Дауыл»
42. Ж. Молдағалиев «Ар - ұят туралы»
43. Қ. Шаңғытбаев «Сабалақ»
44. М. Мақатаев «Фантазия»
45. М. Мақатаев «Барлығы да сендердікі», «Мен таулықпын»


№8 Сабақ үлгісі:
1. Пән аты: Әдебиет
2. Сыныбы: 5
3. Күні, айы, жылы:
4. Тоқсан: ІІІ
5. Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжолов «Дауыл»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып жаңа мағлұматтар алуына жағдай жасау, «Дауыл» өлеңі жайлы түсінік беру, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
2. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, елжандылыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: өз бетінше талдау, зерттеу жұмыстарына машықтанып, түйінді ой, өзіндік пікір қалыптастыруына жағдай жасау.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: мәнерлеп оқу, әңгімелеу, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: портрет, тірек сызба суреттер, электронды оқулық.
Пәнаралық байланыс: тіл, тарих, география.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.

ІV Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Сабақ эпиграфы: Дейсіңдер – ау Қасымның несі басым?
Қасым солай болмаса несі Қасым?
Ақынмын деп қопаңдап жүргендердің
Әммесінен Қасымның десі басым.
(М. Мұқағали)

1. Тірек сызба арқылы ақын өміріне, шығармашылығына шолу
Қасым Аманжолов (1911 - 1955)
Өмір жолы

Қарқаралыдағы қызыл деген жер
Соғысқа қатысқан
Балалар үйінде тәрбиеленген
Шығармашылығы
Өлеңдері: Поэмалары:
«Сарыарқа», «Ақын өлімі туралы аңыз»
«Ертіс»
«Жайық» «Қытай қызы»
«Орал» «Құпия қыз»
«Мен «Бикеш»
Табиғат бөбегі». «Естай – Қорлығайын».

2. Өлеңді мәнерлеп оқу.
3. ұжымдық жұмыс
• Лирика түрі –
• Тақырыбы –
• Идеясы –
• Лирикалық кейіпкерге мінездеме беру
VІ. Түсінік тексеру:
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей
• Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын айту.
ІІ деңгей
• Өлең құрылысына талдау.
ІІІ деңгей
• Ақынның поэтикалық тіліне талдау.
ІV деңгей
• «Өлді деуге бола ма ойлаңдаршы»... атты эссе жазу.
VІІ. Жаңа сабақты бекіту:

Балалар біз бүгін не білдік, не үйрендік?
VІІІ. Сабақты қорыту:
1. Бағалау
2. Үй тапсырмасын беру.
1. Қ. Аманжолов «Дауыл» өлеңді жаттау.
2. ойтолғау жазу.

41, 42, 43, 44, 45 сабақты жүктеу

Толық нұсқасын көру
2 675
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қасым Аманжолов Көктем
Қасым Аманжолов Көктем
Өлең мазмұнын түсініп, мәнерлеп және нақышына келтіріп оқиды.
Сәкен Сейфуллин "Ақсақ киік"
Сәкен Сейфуллин "Ақсақ киік"
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып жаңа мағлұматтар алуына жағдай жасау, «Ақсақ киік» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу. Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, елжандылыққа тәрбиелеу.
Мәтіндегі негізгі ой мен тақырып (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Мәтіндегі негізгі ой мен тақырып (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 5 сынып. Тақырыптар: 6. Мәтіндегі негізгі ой мен тақырып 7. Сөз бен мағына 8. Сөз мағыналарының сипаты 9. Сөз мағынасының өзгеруі 10. Сөздің тура және ауыспалы мағынасы
Күнделікті сабақ жоспары топтамасы. Ахмет Байтұрсынов Өгіз бен бақа
Күнделікті сабақ жоспары топтамасы. Ахмет Байтұрсынов Өгіз бен бақа
Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып. Тақырыптар: 26. А. Байтұрсынов «Өгіз бен бақа» 27. М. Өтемісұлы Соғыс 28. М. Өтемісұлы «Қызғыш құс» өлең тілі туралы мәлімет. 29. Ы. Алтынсарин «Өзен» 30. Ы. Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» атты
Ғабит Мүсірепов «Жаңа достар»
Ғабит Мүсірепов «Жаңа достар»
Қызылорда қаласы, Н. Ильясов атындағы №9 мектеп – гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Күздеубаева Алия Сайфуллақызы
Тест әдісі арқылы оқушылардың білімін есепке алу
Тест әдісі арқылы оқушылардың білімін есепке алу
Досқазиева Ботагөз Қисамадинқызы Алматы қаласы, Әуезов ауданы, Ғабит Мүсірепов атындағы №86 мектеп - гимназиясы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×