Өткен шақ (күнделікті сабақ жоспары)
Қазақ тілі пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспар, 7 сынып
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 7 сынып.
Тақырыптар:
41. Өткен шақ
42. Жедел өткен шақ
43. Бұрынғы өткен шақ
44. Ауыспалы өткен шақ
45. Диктант
Қазақ тілі 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Өткен шақ
Сабақтың мақсаты:
а) Етістіктің шақтары туралы түсінік беру, оның ішінде өткен шақтың жасалу жолдарын түсіндіру;
ә) өз ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеу, тапқырлыққа баулу, адамгершілік, эстетикалық тәрбие беру;
б) Сабақ барысында оқушыларды сауатты, көркем жазуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі кеспе қағаздар, таблицалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін. Кеспе қағаздарды үлестіріп жауап талап етемін.
1. Мақсатты келер шақ қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
2. Ауыспалы осы шақ пен ауыспалы келер шақты қалай ажыратамыз?
Б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Өткен шақ қимылдың, іс - әрекеттің сөйлеп тұрған сәттен бұрын болып, істеліп кеткенін білдіреді. Мысалы: Ол оқуды бітірді. Мен бұл кітапты оқыдым. Ол кезде сен оннан асқансың.
Берілген мысалдардағы бітірді, оқыдым, асқансың деген етістіктер бітіру, оқу, асу қимылдарының болып кеткенін білдіріп, өткен шақ мағынасын беріп тұр.
Өткен шақ
↓
Жедел өткен шақ
Бұрынғы өткен шақ
Ауыспалы өткен шақ
Жаттығумен жұмыс: 143 - жаттығу. Өткен шақ мағынасын білдіріп тұрған етістіктерді табыңдар.
Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Етістіктің шақтары нешеге бөлінеді?
2. Келер шақ нешеге бөлінеді?
3. Болжалды келер шақ қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
4. Мақсатты келер шақ қандай жолдармен жасалады?
5. Ауыспалы осы шақ пен ауыспалы келер шақты қалай ажыратамыз?
Білімді бағалау: Оқушылардың ынтасына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Өткен шаққа бірнеше мысалдар жазу.
Толық нұсқасын қарау
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 7 сынып.
Тақырыптар:
41. Өткен шақ
42. Жедел өткен шақ
43. Бұрынғы өткен шақ
44. Ауыспалы өткен шақ
45. Диктант
Қазақ тілі 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Өткен шақ
Сабақтың мақсаты:
а) Етістіктің шақтары туралы түсінік беру, оның ішінде өткен шақтың жасалу жолдарын түсіндіру;
ә) өз ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеу, тапқырлыққа баулу, адамгершілік, эстетикалық тәрбие беру;
б) Сабақ барысында оқушыларды сауатты, көркем жазуға дағдыландыру;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі кеспе қағаздар, таблицалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін. Кеспе қағаздарды үлестіріп жауап талап етемін.
1. Мақсатты келер шақ қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
2. Ауыспалы осы шақ пен ауыспалы келер шақты қалай ажыратамыз?
Б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Өткен шақ қимылдың, іс - әрекеттің сөйлеп тұрған сәттен бұрын болып, істеліп кеткенін білдіреді. Мысалы: Ол оқуды бітірді. Мен бұл кітапты оқыдым. Ол кезде сен оннан асқансың.
Берілген мысалдардағы бітірді, оқыдым, асқансың деген етістіктер бітіру, оқу, асу қимылдарының болып кеткенін білдіріп, өткен шақ мағынасын беріп тұр.
Өткен шақ
↓
Жедел өткен шақ
Бұрынғы өткен шақ
Ауыспалы өткен шақ
Жаттығумен жұмыс: 143 - жаттығу. Өткен шақ мағынасын білдіріп тұрған етістіктерді табыңдар.
Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Етістіктің шақтары нешеге бөлінеді?
2. Келер шақ нешеге бөлінеді?
3. Болжалды келер шақ қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
4. Мақсатты келер шақ қандай жолдармен жасалады?
5. Ауыспалы осы шақ пен ауыспалы келер шақты қалай ажыратамыз?
Білімді бағалау: Оқушылардың ынтасына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: Өткен шаққа бірнеше мысалдар жазу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Есімшенің түрленуі
Есімше мына жұрнақтар арқылы жасалады: 1) - ған, - ген, - қан, - кен: ал - ған, көр - ген, айт - қан, кет - кен;
Монолог (күнделікті сабақ жоспары)
Монолог - бір кісінің сөйлеуі немесе ойы. Монологте белгілі бір тақырыпты баяндап, сипаттап, әңгімелеп айтып беру мақсаты көзделеді. Онда адамның ойы, пікірі, көңіл - күйі, психологиялық ішкі толғанысы, саяси, ғылыми көзқарасы, дүниетанымы - бәрі
Жанасу (күнделікті сабақ жоспары)
Жанасу туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру, сөздердің өзге байланысу түрлерінен ажырата білуді үйрету; Өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, сауатты, әдемі жазуға бейімдеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін ажырату;
Бұйрық рай (күнделікті сабақ жоспары)
Бұйрық рай іс - әрекеттің тыңдаушыға я бөгде біреуге қаратылып, бұйыра, талап, тілек етіле айту мағынасын білдіреді. Мысалы: Тыңда, дала, Жамбылды! Бір жаққа қаратылып, қимылдың іс - әрекеттің орындалуын талап ету мағынасын білдіретін етістіктің рай
Осы шақ. Нақ осы шақ (күнделікті сабақ жоспары)
Осы шақ сөйлеп тұрған кездегі іс әрекетті білдіреді. Осы шақ мағынасы мен жасалуына қарай екіге бөлінеді. 1. Нақ осы шақ. 2. Ауыспалы осы шақ Нақ осы шақ қимылдың іс - әрекеттің сөйлеп тұрған сәтте болып жатқанын білдіреді.
Сөз тіркесін білдіретін синтаксистік қатынастар
Атырау облысы, Исатай ауданы, Хамидолла Наубетов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі Қабдығалиева Майра Әбілхасымқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.