Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сөз туралы түсінік

25 қаңтар 2017, Сәрсенбі
Сөз туралы түсінік (280 – 284 жаттығулар)
Сабақтың мақсаты: 1. Сөйлемнің сөздерден, сөзді дыбыстан құралатынын, дыбыс әріппен таңбаланатынын оқушылардың есіне түсіре отырып, сөз белгілі бір заттың атауы екенін ұғындыру;
2. Сөздің өзіне тән мағынасы болатынын байқата отырып, сөздерді дұрыс қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру;
3. Дұрыс, орынды сөйлей білуге тәрбиелей отырып, көркемдеп, шебер сөйлей білуге үйрету, сауаттылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, көрнекіліктік, талдау - жинақтау, т. б.
Көрнекілігі: суреттер, сызбалар,

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Балаларды сабаққа дайындау

2. Үй тапсырмасын тексеру: демалыс уақытында берілген тапсырмаларды тексеру, бағалау.
3. Өткенді пысықтау: Дыбыс түрлері, сөйлемдер туралы алған білімдерін еске түсіру;

4. Жаңа сабақ:
- Әлемдегі барлық дүние түрлі нәрселерден құралады. Мысалы: жаңбыр – су тамшыларынан, орман – ағаштардан тұрады. біздің сөйлеу тіліміз – сөйлемдерден тұрады.
- Ал, сөйлемдер неден құралады? (оқушылардың сөз туралы қаншалықты білетіндіктерін тексеру)
- Сөздер неден құралады? Дыбыстар ше?
(оқушылар дыбыс, әріп, сөз, сөйлем туралы ережені естеріне түсіреді.) Енді мына суреттерге назар аударайық: (адамдардың бір - бірімен сөйлесіп тұрған сюжетті суреттері)
- Бұл суреттерде адамдар не істеп отыр? Олардың осы іс - әрекеттерінен олардың қандай қарым - қатынаста екенін аңғаруға болады? Еңбек, сөз мақал - мәтел білесіңдер? (өздері білетін мақалдарын айтады)
280 - жаттығу: әр бағанда не жазылғанын тауып, оқып, бір - бірінен өзгешелігін ажырату:
І баған: әріптер; ІІ баған: қосымшалар; ІІІ баған: сөздер
- Бұл жаттығу бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? (өз ойларын ортаға салады)
- Онда мынандай тұжырымға келейік: (плакатқа жазып ілу)

ДЫБЫСТАР
Т, ү, й, е, м, а, л, д, ы, ң ү, л, к, е, н, і
Әріптер дербес тұрғанда еш мәні жоқ, жазғанда әріптермен таңбаланады.
СӨЗДЕР
Түйе, Мал, Үлкен
Әрқайсысы белгілі бір мағынада айтылады, дыбыстан құралып, буынға бөлінеді.
СӨЙЛЕМДЕР:
Түйе – малдың үлкені.
Белгілі бір ойды бейнелейді. Сөздердің дыбыстық өлшемі әр түрлі болады.

5. Сөздік диктант:
Әйнек - шәйнек, Күрек – жүрек, бүйрек – үйрек, адам – қадам, айту - қайту.
- Бұл сөздер неге өзгерді? Әріптер сөздің қай жеріне жалғанып, сөзді өзгертіп тұр??

6. Сергіту сәті: Көжегім тұршы, бетіңді жушы.
Айнаға қарашы, шашыңды тарашы
Таза боп киінші, Мектепке жүгірші.

283 - жаттығу: Жұмбақты оқып, шешуін табу, қарамен жазылған сөздердің мағынасын талдау, не себепті өзгергендіктерін анықтау

7. Қорытынды: «Кім тапқыр?» ойыны: өздерің көріп отырған
сағатта 12 әріп бар, сол әріптерден 21 сөз шығару керек.
- Сонымен сөз неден құралады екен? Ал сөйлем неден құралады?
- Әріптер дербес тұрғанда мағыналы сөз бола ала ма? Неліктен?
«Не қалады?» өлеңін оқи отырып, сабақты қорытындылау:
7. Бағалау.

Қарағанды облысы, Жаңа арқа ауданы,
Б. Амалбеков атындағы ЖОББ мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Сауытбаева Гульжазира Серикбаевна
Бастауыш сынып мұғалімі Ибикенова Карлыгаш Кылышевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
21 231
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақ тілінен сабақ жоспарлары
Қазақ тілінен сабақ жоспарлары
Қазақ тілі № 1. Тақырыбы: Сөйлем және сөз № 2 Тақырыбы: Дыбыс және әріп (5 - 9 жаттығулар) № 3 Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. 10 - 14 жаттығу. № 4. Тақырыбы: Буын және тасымал. 14 - 18 жаттығулар
Дыбыс және оның түрлері 7 - 9 жаттығулар
Дыбыс және оның түрлері 7 - 9 жаттығулар
Оқушылардың дауысты және дауыссыз дыбыс және дыбыс әріптерін меңгеру барысын пысықтау, 1 - сыныпта өткенді еске түсіру.
Сөз. Буын
Сөз. Буын
Сөз, буын, дыбыс туралы ұғымдарды түсіндіру. Сөздің дыбыстардан құралатынын, сөзді бірнеше бөлікке бөлуге болатынын, ол бөлік «буын» деп аталатынын ұғындыру. Буын ұғымын меңгерту.
Мағынасы жуық сөздер
Мағынасы жуық сөздер
Сөздің өзіне тән мағынасы болатынын байқата отырып, керекті жерде сөздерді дұрыс қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру, ой - өрістерін кеңейту.; Мағынасы жуық сөздерді мәтін арасынан таба білуге үйрете отырып, сөздік қорларын молайту мақсатында
Қарама - қарсы мағыналы сөздер
Қарама - қарсы мағыналы сөздер
Сөз туралы оқушылардың алған білімдерін пысықтай отырып, кейбір сөздердің мағынасы қарама-қарсы болып айтылатынын түсіндіру; Сөздің өзіне тән мағынасы болатынын байқата отырып, сөздерді дұрыс қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру, ой-өрістерін
Сөздер
Сөздер
Сөйлемнің сөздерден, сөздің дыбыстардан құралатынын, дыбыс әріппен таңбалатынын оқушылардың есіне түсіру. Сөйлем белгілі бір заттың, құбылыстың, сын-сапаның, т. б атауы екенін ұғындыру, сөздің өзіне тән мағынасы болатынын байқату.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×