Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Мұғалжар ауданы, Қандыағаш қалалық
№2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрмағамбетова Роза Қылышбайқызы
(8-сынып)
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Сабақтың тақырыбы: «Жоғын толықтырып, барын анықтайтын, дұрысын пысықтайтын»- қорытындылау сабағы.
Сабақтың мақсаты: білімділік – тұрлаусыз мүшелер бойынша алған білімдерін жинақтау, тұрлаусыз мүшелерді ажырата білуге дағдыландыру;
дамытушылық – оқушылардың байқампаздығын, ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру, тіл байлығына үлес қосуға жол ашу;
тәрбиелік – деңгейлік тапсырмалар арқылы ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ұлттық құндылықтарды сүйе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді қорытындылау.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, салыстыру, топтастыру, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, тірек сызбалар, көмекші құралдар.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, әдеп.
Сабақтың өту барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
1.Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойларын бір ортаға топтастыру.а) сыныпты үш топқа бөлу;
1-топ «Толықтауыш» - жоғын толықтырады
2-топ «Анықтауыш» - барын анықтайды
3-топ «Пысықтауыш» - дұрысын пысықтайды
ә) «Топтастыру» сызбаларын алдарына үлестіріп қоямын.
№2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрмағамбетова Роза Қылышбайқызы
(8-сынып)
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Сабақтың тақырыбы: «Жоғын толықтырып, барын анықтайтын, дұрысын пысықтайтын»- қорытындылау сабағы.
Сабақтың мақсаты: білімділік – тұрлаусыз мүшелер бойынша алған білімдерін жинақтау, тұрлаусыз мүшелерді ажырата білуге дағдыландыру;
дамытушылық – оқушылардың байқампаздығын, ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру, тіл байлығына үлес қосуға жол ашу;
тәрбиелік – деңгейлік тапсырмалар арқылы ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ұлттық құндылықтарды сүйе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білімді қорытындылау.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, салыстыру, топтастыру, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, тірек сызбалар, көмекші құралдар.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, әдеп.
Сабақтың өту барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
1.Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойларын бір ортаға топтастыру.а) сыныпты үш топқа бөлу;
1-топ «Толықтауыш» - жоғын толықтырады
2-топ «Анықтауыш» - барын анықтайды
3-топ «Пысықтауыш» - дұрысын пысықтайды
ә) «Топтастыру» сызбаларын алдарына үлестіріп қоямын.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Тұрлаусыз мүшелер
Тұрлаусыз мүшелер туралы алған білімдерін толықтыру, сөйлем мүшелері туралы пысықтау, таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру.
Тұрлаусыз мүшелер
Тұрлаусыз мүшелер туралы түсінік беру, сөйлем ішінен тұрлаусыз мүшелерді тауып, сұрақ қоя білуге үйрету
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Сөйлем, сөйлем мүшелері, олардың дара және күрделі түрлері туралы білімдерін нығайта отырып, оларды сөйлем ішінен дара және күрделі сөйлем мүшелерін табу арқылы сұрақ қоюға үйрету.
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Қызылорда қаласы, М. Мәметова атындағы Қызылорда гуманитарлық колледжі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимханкызы Актоты
Тұрлаусыз мүшелер. Толықтауыш
Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, Новорыбин орта мектебі - бақшасы Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Хажат Алма
Сөйлем мүшелерін қайталау
Исмагулова Бекзат Мейрамқызы Петропавл қаласындағы №17 ұлттық өркендеу орта мектеп-кешені
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.