Жұбан Молдағалиев «Мен – қазақпын» поэмасы
Сабақтың тақырыбы: Жұбан Молдағалиев «Мен – қазақпын» поэмасы
Мақсаты Жалпы мақсаты: Ж. Молдағалиев өмірі, шығармашылығымен танысу. Ақиық ақынның «Мен – қазақпын» поэмасына талдау жасау. Ж. Молдағалиевтың қалам өнеріндегі асқан дарынын, шеберлігін таныту, ақынның шығармашылығына сүйіспеншіліктерін арттыру, оқушылардың поэзия туралы түсініктерін дамыту.
Оқушыларды елін, жерін сүюге, Отанға деген сүйіспеншілік сезімге баулу, халқын қастерлеуге, патриоттыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1) поэманың тақырыбы мен идеясын ашады, мазмұнын толық меңгереді..
2) зерттеу жұмысымен айналысып, поэманы қазіргі заманмен байланыстырады.
Көрнекілігі. Әдіс - тәсілдері Әдебиет оқулығы, кітаптар, слайд, видео роликтер, интерактивті тақта, маркерлер, портрет, қима және үлестірмелі қағаздар т. б.
Қ. Бітібаеваның конструкторлық технологиясы, СТО бағдарламасы, АКТ, сұрақ - жауап, интервью
Пәнаралық байланыс тарих, өзін - өзі тану, қазақ тілі, география, музыка
Топқа бірігу
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Мақал - мәтел, жаңылтпаш, жұмбақ, тұрақты сөз тркестері арқылы топқа бөлу
ҚР Әнұранын айту арқылы жағымды атмосфера қалыптастырады және «Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін» ұраны айтылады.
бағалау а) Топпен бірлесе жұмыс жасай біледі;
ә) тақырыпты аша алады;
б) топпен бірлесе отырып өздерінің тың идеяларын ұсына алады;
в) жеке тапсырмаларда белсенділік көрсетеді;
г) көшбасшылық танытады.
д) ұжымда өз ойларын еркін және терең жеткізе біледі.
Мұғалімге тірек Блум таксономиясы
Қызығушылықты ояту ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» (KAHOOT бағдарламасымен)
1. Мұқан Иманжановтың өмір сүрген жылдары?
Б) 1916 - 1958 жж
1. Мұқан Иманжанов қайда дүниеге келді?
А) Қарағанды облысы
1. «Алғашқы айлар» повесі қай жылы жарық көрді?
А) 1950 ж
1. «Алғашқы айлар» повесінің бас кейіпкері кім және ол қандай мамандық иесі?
В) Жақыпбек Әділбеков – мұғалім
1. Жақыпбек өз ортасына әсер ете алды ма?
А) иә
1. Жазушының жинағын көрсетіңіз?
В) «Таныс қыз»
1. Пейзаж дегеніміз не?
Г) табиғатты бейнелеу
1. «Алғашқы айлар» повесіндегі Бектай кім?
В) Жақыпбектің оқушысы
1. «Алғашқы айлар» повесі үшін М. Иманжанов қандай жүлдеге ие болды?
Б) Жамбыл атындағы жүлде
1. М. Иманжанов кімдердің шығармасын аударды?
Г) Л. Н. Толстой, М. Горький
2. «Тумалы бейне» стратегиясы бойынша білімгерлер «Алғашқы айлар» повесіндегі Жақыпбек пен Бектай арасындағы қарым - қатынасты жан бітіре орындайды
3. «Еркін ой» стратегиясы бойынша Ұстазт уралы эссе жазу тапсырылады.
Мағынаны таны
ІІІ. Жаңа сабақ
Ой шақыру.
Картадан оқушылар Қазақстан жерін табады.
Осы жерде қазақ жері қандай жер? (Қазақстан жерін картадан көрсетеді)
Қазақ деген қандай халық? (Әр топтан жауап береді)
Мұғалімнің кіріспе сөзі. «Қазақ деген қандай халық?» деген сұраққа Жұбан Молдағалиевтың "Мен — қазақпын" поэмасымен (1964) толық жауап бере аламыз.
Жұбан шығармашылығынан қазақтың нағыз ұлттық поэзиясын көреміз. Қазақ жері мен суынан, желі мен көгінен нәр алған даладай тынысты, пәрменді поэзияны танимыз.
М. Базарбаев.
Бейнероликтен Ж. Молдағалиевтың «Мен – қазақпын» поэмасынан үзінді тыңдалады.
1. Оқулықпен жұмыс «Тереңнен маржан терейік»
Ж. Молдағалиев өмірі, шығармашылығы. Қ. Бітібаеваның конструкторлық технологиясы арқылы жаңа сабақты меңгерту ( Білімгерлерге жаңа тақырыпты түсініп оқуға уақыт беріледі).
Тараз қаласы
Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық колледжі
Баялиева Айжан Жанатбаевна
Жұбан Молдағалиев «Мен – қазақпын» поэмасы. жүктеу
Мақсаты Жалпы мақсаты: Ж. Молдағалиев өмірі, шығармашылығымен танысу. Ақиық ақынның «Мен – қазақпын» поэмасына талдау жасау. Ж. Молдағалиевтың қалам өнеріндегі асқан дарынын, шеберлігін таныту, ақынның шығармашылығына сүйіспеншіліктерін арттыру, оқушылардың поэзия туралы түсініктерін дамыту.
Оқушыларды елін, жерін сүюге, Отанға деген сүйіспеншілік сезімге баулу, халқын қастерлеуге, патриоттыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1) поэманың тақырыбы мен идеясын ашады, мазмұнын толық меңгереді..
2) зерттеу жұмысымен айналысып, поэманы қазіргі заманмен байланыстырады.
Көрнекілігі. Әдіс - тәсілдері Әдебиет оқулығы, кітаптар, слайд, видео роликтер, интерактивті тақта, маркерлер, портрет, қима және үлестірмелі қағаздар т. б.
Қ. Бітібаеваның конструкторлық технологиясы, СТО бағдарламасы, АКТ, сұрақ - жауап, интервью
Пәнаралық байланыс тарих, өзін - өзі тану, қазақ тілі, география, музыка
Топқа бірігу
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Мақал - мәтел, жаңылтпаш, жұмбақ, тұрақты сөз тркестері арқылы топқа бөлу
ҚР Әнұранын айту арқылы жағымды атмосфера қалыптастырады және «Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін» ұраны айтылады.
бағалау а) Топпен бірлесе жұмыс жасай біледі;
ә) тақырыпты аша алады;
б) топпен бірлесе отырып өздерінің тың идеяларын ұсына алады;
в) жеке тапсырмаларда белсенділік көрсетеді;
г) көшбасшылық танытады.
д) ұжымда өз ойларын еркін және терең жеткізе біледі.
Мұғалімге тірек Блум таксономиясы
Қызығушылықты ояту ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» (KAHOOT бағдарламасымен)
1. Мұқан Иманжановтың өмір сүрген жылдары?
Б) 1916 - 1958 жж
1. Мұқан Иманжанов қайда дүниеге келді?
А) Қарағанды облысы
1. «Алғашқы айлар» повесі қай жылы жарық көрді?
А) 1950 ж
1. «Алғашқы айлар» повесінің бас кейіпкері кім және ол қандай мамандық иесі?
В) Жақыпбек Әділбеков – мұғалім
1. Жақыпбек өз ортасына әсер ете алды ма?
А) иә
1. Жазушының жинағын көрсетіңіз?
В) «Таныс қыз»
1. Пейзаж дегеніміз не?
Г) табиғатты бейнелеу
1. «Алғашқы айлар» повесіндегі Бектай кім?
В) Жақыпбектің оқушысы
1. «Алғашқы айлар» повесі үшін М. Иманжанов қандай жүлдеге ие болды?
Б) Жамбыл атындағы жүлде
1. М. Иманжанов кімдердің шығармасын аударды?
Г) Л. Н. Толстой, М. Горький
2. «Тумалы бейне» стратегиясы бойынша білімгерлер «Алғашқы айлар» повесіндегі Жақыпбек пен Бектай арасындағы қарым - қатынасты жан бітіре орындайды
3. «Еркін ой» стратегиясы бойынша Ұстазт уралы эссе жазу тапсырылады.
Мағынаны таны
ІІІ. Жаңа сабақ
Ой шақыру.
Картадан оқушылар Қазақстан жерін табады.
Осы жерде қазақ жері қандай жер? (Қазақстан жерін картадан көрсетеді)
Қазақ деген қандай халық? (Әр топтан жауап береді)
Мұғалімнің кіріспе сөзі. «Қазақ деген қандай халық?» деген сұраққа Жұбан Молдағалиевтың "Мен — қазақпын" поэмасымен (1964) толық жауап бере аламыз.
Жұбан шығармашылығынан қазақтың нағыз ұлттық поэзиясын көреміз. Қазақ жері мен суынан, желі мен көгінен нәр алған даладай тынысты, пәрменді поэзияны танимыз.
М. Базарбаев.
Бейнероликтен Ж. Молдағалиевтың «Мен – қазақпын» поэмасынан үзінді тыңдалады.
1. Оқулықпен жұмыс «Тереңнен маржан терейік»
Ж. Молдағалиев өмірі, шығармашылығы. Қ. Бітібаеваның конструкторлық технологиясы арқылы жаңа сабақты меңгерту ( Білімгерлерге жаңа тақырыпты түсініп оқуға уақыт беріледі).
Тараз қаласы
Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық колледжі
Баялиева Айжан Жанатбаевна
Жұбан Молдағалиев «Мен – қазақпын» поэмасы. жүктеу
Жаңалықтар
Ж. Молдағалиев «Мен қазақпын» поэмасы
Мен - қазақпын поэмасының мазмұнын түсіну, поэманы бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау
Ж. Молдағалиев «Мен қазақпын» поэмасы
Мен - қазақпын поэмасының мазмұнын түсіну, поэманы бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау
Жұбан Молдағалиев «Ар - ұят туралы»
Ж. Молдағалиев туралы мағлұмат алады. Ар – ұят туралы өлеңнің негізгі идеясын түсінеді. Балалардың ой - өрісінің, сана - сезімдерінің қалыптасуына ықпал етіп, дүниетанымы кеңейеді, білім дәрежесі көтеріледі. Оқушылар адамгершілікке, абыройлы болуға
Мәңгілік ел идеясы - Жұбан жыры
Жайық өңірінің перзенті, ел тарихында биіктен көрінер ұлы тұлға, «қазақпын» деуге ұлтшыл атанудан қорқып, көбі жалпақтап жүретін заманда, «Мен қазақпын» деп жариялап келген, өмірде де, поэзияда да оңай жол іздемеген, қазақтың халық жазушысы, КСРО
Жұбан Молдағалиев. Ар – ұят туралы
Қазаққа ар - ұят ең жоғары саналады. Ар - ұят - парыздың бақылаушысы, адам өмірін реттеуші. Арлы, ұятты, намысты адам өз елін, жерін, ұрпағын мәңгі қорғайды.
Жұбан Молдағалиевтің өмірі мен шығармашылығы
ШҚО, Көкпекті тауданы, Тассай ауылы, «М. Әуезов атындағы орта мектебі»КММ Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Бибаракова Маруаш Шарипхановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.