Мекеме ұйымдарына қатысты іс - қағаздар
Қазақ тілі 10 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Мекеме ұйымдарына қатысты іс - қағаздар
Сабақтың мақсаты: Іс - қағаздардың түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту, өзіне тән стильдік, лексикалық ерекшеліктері, қолдану аясы, атқаратын қызметі жөнінде толық мәлімет беру.
Оқу нәтижелері: Кеңсе қағаздарын қазақ тілінде жүргізудің тарихын саралайды. Іс жүргізу терминдері мен ресми іс - қағаздары стилін меңгеру арқылы білікті маман болуға талпынып, кәсіпке бейімделеді.
Түйінді идеялар: Оқушылар сыйластыққа, бір - бірінің пікірін тыңдауға тәрбиеленеді
Әдіс - тәсілдер: СТО стратегиялары, диалогтік әдіс, жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Сабақ бойынша жазбалар: сабақ барысы мұғалім мен оқушы немен айналысады?
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сынып оқушыларын түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сыныпты шағын топқа бөліп отырғызу. /Ұшақ, кептер, поезд/
Бағалау кретерийін түсіндіру./Өз бағасы, досының бағасы, мұғалім бағасы, қорытынды/
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Хат туралы түсінік. Түрлеріне байланысты хат жазып келу.
Топтар бір - біріне ашық - жабық сұрақ қояды. Мысалы:
ашық жабық
Хат қандай мақсатта жазылады? Ұсыныс хат пен сұраныс хаттың арасында айырмашылық бар ма?
Әдеби хат қандай хат? Хаттың маңыздылығы бар ма?
Проблемалық сұрақ: - Қазір хаттың қандай түрлері көп қолданылады? /АКТ, электронды почта, sms хат туралы оқушы пікірлері тыңдалады./
9. Өткен сабақты қорыту: Хаттың пайда болғанына 480 жыл болыпты. Эпистолярлық жанр
10. Актуалдау: - Хат қандай іс - қағазы?
- Іс – қағаздар стилінің түрлері нешеге бөлінеді?
Оқушылар қажетті сөздерді топтастырады: өмірбаян, хабарландыру, арыз, түсініктеме, бұйрық, анықтама, күнделік, жеделхат, мәжілісхат, т. б.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылықты ояту.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не?
12. Мағынаны таныту. Түсінік береді.
Терминдер Балама аударма Көп мағына
Виза - Мекен - жай - Бюллетень – сайлау парағы
Дубликат - Төлқұжат - Бюллетень – денсаулық парағы
Ксерокопия - Хаттама –
Түбіртек –
Сауалнама -
Сендер мемлекеттік мекемедегі іс - қағаздармен жұмыс жасап көрдіңдер ме?
Іс – қағаздарды толтыруда қандай қиындықтар туды?
Іс - қағаздарын қазақ тілінде жүргізу мәселесі алғаш рет 1923 жылы 22 қарашада қаралған еді. 1930 жылы Қазақстан автономиялы Кеңес республикасы құрамына қосылған соң да ана тілінде жүргізілді.
Іс - қағаздардың үлгілерін оқушыларға таратып беру арқылы хабарландыру, жарнама, анықтама, хаттама ережелерін шығару.
Оқушылардан күтілетін жауап
Мекеме ұйымдарына қатысты іс - қағаздар жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Мекеме ұйымдарына қатысты іс - қағаздар
Сабақтың мақсаты: Іс - қағаздардың түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту, өзіне тән стильдік, лексикалық ерекшеліктері, қолдану аясы, атқаратын қызметі жөнінде толық мәлімет беру.
Оқу нәтижелері: Кеңсе қағаздарын қазақ тілінде жүргізудің тарихын саралайды. Іс жүргізу терминдері мен ресми іс - қағаздары стилін меңгеру арқылы білікті маман болуға талпынып, кәсіпке бейімделеді.
Түйінді идеялар: Оқушылар сыйластыққа, бір - бірінің пікірін тыңдауға тәрбиеленеді
Әдіс - тәсілдер: СТО стратегиялары, диалогтік әдіс, жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Сабақ бойынша жазбалар: сабақ барысы мұғалім мен оқушы немен айналысады?
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сынып оқушыларын түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сыныпты шағын топқа бөліп отырғызу. /Ұшақ, кептер, поезд/
Бағалау кретерийін түсіндіру./Өз бағасы, досының бағасы, мұғалім бағасы, қорытынды/
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Хат туралы түсінік. Түрлеріне байланысты хат жазып келу.
Топтар бір - біріне ашық - жабық сұрақ қояды. Мысалы:
ашық жабық
Хат қандай мақсатта жазылады? Ұсыныс хат пен сұраныс хаттың арасында айырмашылық бар ма?
Әдеби хат қандай хат? Хаттың маңыздылығы бар ма?
Проблемалық сұрақ: - Қазір хаттың қандай түрлері көп қолданылады? /АКТ, электронды почта, sms хат туралы оқушы пікірлері тыңдалады./
9. Өткен сабақты қорыту: Хаттың пайда болғанына 480 жыл болыпты. Эпистолярлық жанр
10. Актуалдау: - Хат қандай іс - қағазы?
- Іс – қағаздар стилінің түрлері нешеге бөлінеді?
Оқушылар қажетті сөздерді топтастырады: өмірбаян, хабарландыру, арыз, түсініктеме, бұйрық, анықтама, күнделік, жеделхат, мәжілісхат, т. б.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылықты ояту.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не?
12. Мағынаны таныту. Түсінік береді.
Терминдер Балама аударма Көп мағына
Виза - Мекен - жай - Бюллетень – сайлау парағы
Дубликат - Төлқұжат - Бюллетень – денсаулық парағы
Ксерокопия - Хаттама –
Түбіртек –
Сауалнама -
Сендер мемлекеттік мекемедегі іс - қағаздармен жұмыс жасап көрдіңдер ме?
Іс – қағаздарды толтыруда қандай қиындықтар туды?
Іс - қағаздарын қазақ тілінде жүргізу мәселесі алғаш рет 1923 жылы 22 қарашада қаралған еді. 1930 жылы Қазақстан автономиялы Кеңес республикасы құрамына қосылған соң да ана тілінде жүргізілді.
Іс - қағаздардың үлгілерін оқушыларға таратып беру арқылы хабарландыру, жарнама, анықтама, хаттама ережелерін шығару.
Оқушылардан күтілетін жауап
Мекеме ұйымдарына қатысты іс - қағаздар жүктеу
Кеңсе қағаздары мекеме ұйымдарына қатысты іс қағаздар іс қағаздардың түрлері іс жүргізу терминдері мен ресми іс қағаздары стилі
Жаңалықтар
Іс қағаздарының құрылымдық – тілдік ерекшеліктері
Мекеме, ұйым жұмыстарына қатысты іс қағаздарының түрлері мен тілдік - құрылымдық ерекшеліктеріне байланысты келісімшарттың, бұйрықтың, хаттаманың, анықтаманың, жарнаманың, хабарландырудың жазылуы болып табылады.
Іскерлік қатынастағы жазбаша құжаттар
Іс - қағаздардың түрлері мен тілдік құрылымдық ерекшеліктерін меңгерту, өзіне тән стильдік, лексикалық ерекшеліктері, қолдану аясы, атқаратын қызметі жөнінде толық мәлімет беру.
Жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік құрылымдық ерекшеліктері. Өмірбаян, өтініш, арыз
Оқушыларға ресми ісқағаздар стилі, оның ішінде жеке адам өміріне қатысты ісқағаздарының түрлері, оның тілдік, құрылымдық ерекшеліктері туралы түсінік бере отырып, өмірбаян мен өтініш, арыз құрылымдары туралы, қоғамдағы алатын орны туралы мәлімет
Ресми іс қағаздар стилі
«Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі» Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Смадиярова Мадина Нұржігітқызы
Мекемеге қатысты іс-қағаздар
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Ә. Жангелдин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Насамбаева Жанар Темірханқызы
Қатынас қағаздар
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы, М. Әуезов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сағыбаева Айтолқын Жақашқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.