Осы шақ
Сабақтың тақырыбы: Осы шақ
Білімділік мақсаты: Оқушыларға етістіктің осы шағының негізін меңгерту.
Дамытушылық мақсаты: Жаттығу жұмыстары арқылы оқушылардың таным қабілетін дамыту, қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
Өзіндік ой - пікірін қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты: Етістіктің шақтарын ажырата білуге үйрете отырып, сабақ мазмұны арқылы патриоттыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдістері: түсіндіру, сұрақ - жауап, баяндау
Көрнекілігі: Слайдтар топтамасы, глобус, сауалнама, плакат
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Қазақ тілі - бал тілім.
Өзің барда шалқыдым.
Тіліммен бірге самалмын,
Тіліме кім тағар мін?!
2. Сабақтың кезеңдерімен таныстыру.
1 - кезең. Өткенге шолу немесе сөз сыры
2 - кезең. Білгенге маржан.
3 - кезең. Ізден, тап
4 - кезең. Не білдім? Не үйрендім?
ІІ. Өткенді пысықтау (1 - кезең. Өткенге шолу немесе сөз сыры)
- 24 - жаттығу
«Біз бейбітшілікті сүйеміз» тақырыбында әңгіме құрау
Сұрақ:- Қазақстанда қандай ұлт өкілдері тұрады екен?
- Біз қандай мемлекетпіз?
- Елбасымыз өз жолдауында: «Біз өткенімізді ұмытпай, келешегімізді ойлауымыз керек. Бүгінімізді бағдарлап, жастарымызға өнегелі тәрбие мен сапалы білім беруіміз керек»деген еді. Осы сөздегі өткеніміз, келешегіміз, бүгінгіміз деп қай кезеңдерді айтып отыр?
ІІІ. Жаңа сабақ:
Осы шақ оның түрлері (2 - кезең. Білгенге маржан)
Нақ осы шақ
Нақ осы шақ қиымыл мен іс - әрекеттің сөйлеп тұрған уақытта өтіп жатқандығын білдіреді
Ауыспалы осы шақ
Істің, процестің, құбылыстың, жаратылыста үзілмей дағдылы түрде болып тұратындығын білдіреді
Етістіктің осы шағы қимыл мен іс - әрекеттің қазір болып жатқанын білдіреді: көріп отыр, өсіп тұр.
Осы шақ етістіктер не істеп отырмын (жатырмын, тұрмын, жүрмін)?, не істеп отырсың (жатырсың, тұрсың, жүрсің)?, не істеп отыр(жатыр, тұр, жүр)? деген сұрақтарға жауап береді.
Мысалы:
Мен достарыммен тәуелсіздік монументінің қасында тұрмын. (Нақ осы шақ)
Біз, қазақ жастары, өміріміздің жақсы болатынына сенеміз. (Ауыспалы осы шақ)
3 - кезең. «Ізден, тап»
1) Көркем жазу
Мен тәуелсіз мемлекетте өмір сүріп жатырмын.
2) Жатқа жазу 25 - жаттығу
Қайрат қайрақ қайрап отыр.
Қайрақпен балта қайрап отыр
- Етістіктің астын сыз, оларға сұрақ қой
- Етістікті үш жақта жекеше, көпше түрде жікте
- Бұлар қашан болған істі білдіріп тұрғанын айт
3) Ойлан, тап. 26 - жаттығу
- Берілген сөздерді пайдаланып, сөйлем құрап оқы
- Етістіктерді тап, оларға сұрақ қой
4) Сергіту сәті
Кез - келген жан - жануарды, табиғат құбылыстарын осы шақтағы қимыл іс - әрекет арқылы бейнелеу.
5) Топтық жұмыс 27 - жаттығу
Берілген сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырып жаз.
І қатар
______ ______ ______ ойнап жүр.
ІІ қатар
______ ______ ______ _______ жинап жатырмын.
ІІІ қатар
______ ______ ______ жаттап отыр.
6) Көру диктанты 28 - жаттығу
Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Қыс. Қатты жел соғып тұр. Әкем малды ыққа байлап жатыр. Асқар оған көмектесіп жүр. Әжем сиыр сауып отыр.
- Сөйлем мүшесіне талда. Баяндауыштың осы шақта тұрғанын дәлелде.
7) Кім жылдам? 29 - жаттығу
- Жұмбақты оқып, шешуін тап
Көк қарбызым қойған жерде биік тұр,
Сол қарбызға бүкіл әлем сиып тұр.
- Етістіктің қай шақта тұрғанын айт.
8) Шығармашылық тапсырма.
Осы шақ жүктеу
Білімділік мақсаты: Оқушыларға етістіктің осы шағының негізін меңгерту.
Дамытушылық мақсаты: Жаттығу жұмыстары арқылы оқушылардың таным қабілетін дамыту, қорытынды жасай білуге дағдыландыру.
Өзіндік ой - пікірін қалыптастыру.
Тәрбиелік мақсаты: Етістіктің шақтарын ажырата білуге үйрете отырып, сабақ мазмұны арқылы патриоттыққа, адамгершілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдістері: түсіндіру, сұрақ - жауап, баяндау
Көрнекілігі: Слайдтар топтамасы, глобус, сауалнама, плакат
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Қазақ тілі - бал тілім.
Өзің барда шалқыдым.
Тіліммен бірге самалмын,
Тіліме кім тағар мін?!
2. Сабақтың кезеңдерімен таныстыру.
1 - кезең. Өткенге шолу немесе сөз сыры
2 - кезең. Білгенге маржан.
3 - кезең. Ізден, тап
4 - кезең. Не білдім? Не үйрендім?
ІІ. Өткенді пысықтау (1 - кезең. Өткенге шолу немесе сөз сыры)
- 24 - жаттығу
«Біз бейбітшілікті сүйеміз» тақырыбында әңгіме құрау
Сұрақ:- Қазақстанда қандай ұлт өкілдері тұрады екен?
- Біз қандай мемлекетпіз?
- Елбасымыз өз жолдауында: «Біз өткенімізді ұмытпай, келешегімізді ойлауымыз керек. Бүгінімізді бағдарлап, жастарымызға өнегелі тәрбие мен сапалы білім беруіміз керек»деген еді. Осы сөздегі өткеніміз, келешегіміз, бүгінгіміз деп қай кезеңдерді айтып отыр?
ІІІ. Жаңа сабақ:
Осы шақ оның түрлері (2 - кезең. Білгенге маржан)
Нақ осы шақ
Нақ осы шақ қиымыл мен іс - әрекеттің сөйлеп тұрған уақытта өтіп жатқандығын білдіреді
Ауыспалы осы шақ
Істің, процестің, құбылыстың, жаратылыста үзілмей дағдылы түрде болып тұратындығын білдіреді
Етістіктің осы шағы қимыл мен іс - әрекеттің қазір болып жатқанын білдіреді: көріп отыр, өсіп тұр.
Осы шақ етістіктер не істеп отырмын (жатырмын, тұрмын, жүрмін)?, не істеп отырсың (жатырсың, тұрсың, жүрсің)?, не істеп отыр(жатыр, тұр, жүр)? деген сұрақтарға жауап береді.
Мысалы:
Мен достарыммен тәуелсіздік монументінің қасында тұрмын. (Нақ осы шақ)
Біз, қазақ жастары, өміріміздің жақсы болатынына сенеміз. (Ауыспалы осы шақ)
3 - кезең. «Ізден, тап»
1) Көркем жазу
Мен тәуелсіз мемлекетте өмір сүріп жатырмын.
2) Жатқа жазу 25 - жаттығу
Қайрат қайрақ қайрап отыр.
Қайрақпен балта қайрап отыр
- Етістіктің астын сыз, оларға сұрақ қой
- Етістікті үш жақта жекеше, көпше түрде жікте
- Бұлар қашан болған істі білдіріп тұрғанын айт
3) Ойлан, тап. 26 - жаттығу
- Берілген сөздерді пайдаланып, сөйлем құрап оқы
- Етістіктерді тап, оларға сұрақ қой
4) Сергіту сәті
Кез - келген жан - жануарды, табиғат құбылыстарын осы шақтағы қимыл іс - әрекет арқылы бейнелеу.
5) Топтық жұмыс 27 - жаттығу
Берілген сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырып жаз.
І қатар
______ ______ ______ ойнап жүр.
ІІ қатар
______ ______ ______ _______ жинап жатырмын.
ІІІ қатар
______ ______ ______ жаттап отыр.
6) Көру диктанты 28 - жаттығу
Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Қыс. Қатты жел соғып тұр. Әкем малды ыққа байлап жатыр. Асқар оған көмектесіп жүр. Әжем сиыр сауып отыр.
- Сөйлем мүшесіне талда. Баяндауыштың осы шақта тұрғанын дәлелде.
7) Кім жылдам? 29 - жаттығу
- Жұмбақты оқып, шешуін тап
Көк қарбызым қойған жерде биік тұр,
Сол қарбызға бүкіл әлем сиып тұр.
- Етістіктің қай шақта тұрғанын айт.
8) Шығармашылық тапсырма.
Осы шақ жүктеу
Жаңалықтар
Дара және күрделі сын есім
Оқушылардың білім - білік дағдыларын қалыптастыра отырып, дара және күрделі сын есім туралы мәліметтер беру.
Осы шақ
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы, №15 Сүлеймен Карабалин атындағы жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жолдыбаева Құндыз Батырқызы
Қазақ тілін терең білгіштер (сайыс)
Ақтөбе облысы, Темір ауданы, Кеңқияқ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Айманова Жадра Жарасовна
Сан есім "Сағаттар"
Ақтөбе облысы, Хромтау ауданы, Дөң орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:Жұмағазина Г. Ш
Қышқылдардың химиялық қасиеттері
Ақтөбе облысы №3 Хромтау орта мектебінің химия пәні мұғалімі Мусина Г. А
Етістік 2 класс
Етістік туралы жыл бойы алған білімдерін пысықтау, қорытындылау. Сөйлемдерден етістікті табуға, етістіктің түрлерін ажырата білуге, дара етістікті күрделі етістікке айналдыруға арналған тапсырмаларды орындау;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.