Қожаның қиялы
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қожаның қиялы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5. Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі бөлім және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.
5. Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгі құрастыру.
Құндылықтарға баулу
*Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға шақыру;
*Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға, адамгершілік ізгі қасиеттерге баулу.
Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі, музыка
Алдыңғы білім Автор туралы түсінік, фильмнен көрген үзінділер
Сабақтың басы
Сабақтың басында жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Ұйымдастыру кезеңі. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы оқушылар бір - біріне жақсы тілектер айтады.
Топқа бөлу
1, 2, 3, 4 саны арқылы топқа бөлу.
Ой қозғау. «Болжау» әдісі
1. Қожаның суретін көрсету.
- Кімді көріп отырсыңдар?
2. Кинофильмнен үзінді көрсету
1. Бұл фильм сендерге таныс па? Кім туралы?
2. «Менің атым - Қожа» повесінен үзінді оқығандарың бар ма?
1. Автор туралы таныстырылым көрсету.
2. Үзіндінің аудиожазбасын тыңдату.
Сабақтың ортасы
ІІ. Жаңа материалды меңгерту 1 - тапсырма
Мәтінді оқу
1 - топ. Берілген үзіндіден Қожаның қандай өзіндік әлемі байқалады?
2 - топ. Қожа не себепті атақты, танымал тұлғаға айналғысы келді?
3 - топ. Ол батыр болуды армандағанда тек қана атын шығаруды мақсат ете ме?
4 - топ. Сендердің ойларыңша, оқиға қалай жалғасуы мүмкін?
ҚБ1 Мадақтау арқылы бағалау.
2 - тапсырма Оқулықпен жұмыс
1 – деңгей. Мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерге мысалдар теріп жазыңдар.
2 – деңгей. Мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып, оған көптік жалғауын жалғаңдар
3 - деңгей. Өз армандарыңмен бөлісіп,
Қожаға хат жазыңдар.
Сөздік жұмысы
«Прожектор» әдісі арқылы оқушылар әр сөзді мәтіннен анықтап, мағынасын ашады (ТЖ3
Армиядан келу, орден, нөпір
ҚБ2 «Бас бармақ» әдісі
Сергіту сәті: «Қаражорға» биі
3 - тапсырма
Диалог құру
«Қожа не үшін қиялдады» (4 - 5 сөйлемнен тұратын диалог құру, жазбаша үлгісін дәптерге жазу)
4 - тапсырма. Суретпен топтық жұмыс
1. Тәртіпсіз болуына не себеп болды?
2. Қожа мен Жантасты салыстыр, мінездеме
3. Қожа қандай қателіктер жіберді?
4. Бұл кейіпкер жақсы дос бола ала ма?
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Қиял әлемі
Қарағанды қаласы, «ЖББ № 74 ОМ»
Мұғалімнің аты - жөні: Ходжаев Сабит Антаевич
Қожаның қиялы жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Қожаның қиялы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5. Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі бөлім және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.
5. Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгі құрастыру.
Құндылықтарға баулу
*Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға шақыру;
*Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға, адамгершілік ізгі қасиеттерге баулу.
Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тілі, музыка
Алдыңғы білім Автор туралы түсінік, фильмнен көрген үзінділер
Сабақтың басы
Сабақтың басында жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Ұйымдастыру кезеңі. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы оқушылар бір - біріне жақсы тілектер айтады.
Топқа бөлу
1, 2, 3, 4 саны арқылы топқа бөлу.
Ой қозғау. «Болжау» әдісі
1. Қожаның суретін көрсету.
- Кімді көріп отырсыңдар?
2. Кинофильмнен үзінді көрсету
1. Бұл фильм сендерге таныс па? Кім туралы?
2. «Менің атым - Қожа» повесінен үзінді оқығандарың бар ма?
1. Автор туралы таныстырылым көрсету.
2. Үзіндінің аудиожазбасын тыңдату.
Сабақтың ортасы
ІІ. Жаңа материалды меңгерту 1 - тапсырма
Мәтінді оқу
1 - топ. Берілген үзіндіден Қожаның қандай өзіндік әлемі байқалады?
2 - топ. Қожа не себепті атақты, танымал тұлғаға айналғысы келді?
3 - топ. Ол батыр болуды армандағанда тек қана атын шығаруды мақсат ете ме?
4 - топ. Сендердің ойларыңша, оқиға қалай жалғасуы мүмкін?
ҚБ1 Мадақтау арқылы бағалау.
2 - тапсырма Оқулықпен жұмыс
1 – деңгей. Мәтіннен жалқы есімдер мен жалпы есімдерге мысалдар теріп жазыңдар.
2 – деңгей. Мәтіндегі деректі зат есімдерді тауып, оған көптік жалғауын жалғаңдар
3 - деңгей. Өз армандарыңмен бөлісіп,
Қожаға хат жазыңдар.
Сөздік жұмысы
«Прожектор» әдісі арқылы оқушылар әр сөзді мәтіннен анықтап, мағынасын ашады (ТЖ3
Армиядан келу, орден, нөпір
ҚБ2 «Бас бармақ» әдісі
Сергіту сәті: «Қаражорға» биі
3 - тапсырма
Диалог құру
«Қожа не үшін қиялдады» (4 - 5 сөйлемнен тұратын диалог құру, жазбаша үлгісін дәптерге жазу)
4 - тапсырма. Суретпен топтық жұмыс
1. Тәртіпсіз болуына не себеп болды?
2. Қожа мен Жантасты салыстыр, мінездеме
3. Қожа қандай қателіктер жіберді?
4. Бұл кейіпкер жақсы дос бола ала ма?
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Қиял әлемі
Қарағанды қаласы, «ЖББ № 74 ОМ»
Мұғалімнің аты - жөні: Ходжаев Сабит Антаевич
Қожаның қиялы жүктеу
Жаңалықтар
Қожаның қиялы
Балалар, назарымызды енді фильмге аударайық. «Менің атым Қожа»фильмінен үзіндіні көрсете отырып, «Ой шақыру» стратегиясы бойынша мынадай сұрақтар қоямын.
Менің атым Қожа
Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» атты шығармасымен таныстыру; түсініп оқи отырып, әңгімедегі түйінді ойды ашуға жағдай жасау; шығарма бойынша кейіпкерге мінездеме бере отырып, салыстыруға, олардың бейнесін аша білуге алған білімін қолдана
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Атырау облысы, Атырау қаласы, №13 ұлттық мектеп - гимназиясының бастауыш мектеп мұғалімі:Хамзина Аймангуль
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Ақтөбе облысы,Шалқар қаласы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Дәуітова Гүлзада
Менің атым Қожа
Карағанды облысы, Осакаров ауданы, «Осакаровка кенті, № 1ОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Габдуалиева Жанна Болатовна
Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа»
Шалқар қалалық №8 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бисембаева Ақтоты Жалғасбайқызы Пәні: Әдебиет 6 сынып Сабақ тақырыбы: Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесінің «Түбінде адам болатын бала» бөлімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.