Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Астана - арман қала

17 қаңтар 2013, Бейсенбі
Қазақ тілі 9 сынып

Сабақтың тақырыбы: Астана – арман қала.
Мақсаты: тақырып мазмұнын игерту.
1. Білімділік: оқушылардың Астана қаласы туралы білімдерін толықтыру, шылау сөздерді орынды қолдана білуге үйрету.
2. Дамытушылық: оқушылардың танымдық әрекеттерін қалыптастыра отырып, ауызекі сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру.
3. Тәрбиелік: жұптылыққа, адамгершілікке, шыдамдылыққа, тәртіпке тәрбиелеу. Отансүйгіштік сезімдерін ояту.

Сабақтың түрі: құрастырылған
Қолданылатын технология: «Сыни тұрғыдан ойлау», «АҚТ», «Модульдік оқыту»
Әдіс –тәсілдері: «Миға шабуыл», «Синквейн», кластер, ВЕНН диаграммасы.
Жұптық, жеке, екеуара жұмыс
Көрнекілігі: АҚТ- құрылғылары, кестелер, суреттердің қиықтары, стикерлер, түрлі-түсті қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары, оқулық т.б.

Сабақтың кезеңдері
І. Ұйымдастыру кезеңі
1.1. Сәлемдесу
1.2. Психологиялық жағдаят
1.2. Көңіл шеңберінде тұрып жақсы лебіздерін білдіреді
1.3. Топқа бөлу (мозаика)
Топқа мозаика құрастыру арқылы бөлінеді
Топ мүшелері өзін ара топ басшысын сайлайды
Топ басшысы әр кезеңде бағалау парағын толтырып отырады (алдын ала құрастырған критерийлер бойынша)
ІІ. Сабаққа кіріспе
2.1. Интерактивті тақтадан сабақтың ұранын оқиды.
Оқушылар -өлең жолдарын, мұқият тыңдайды
Сән беріп Сарыарқадай гүл өңірге,
Жайнаған Отанымның жүрегінде.
Астанам – бақ ошағым, түп қазығым,
Айналған бар қазақтың тірлігіне,,,

2.2. «Миға шабуыл» бұл өлең жолдарын қалай түсінесіңдер?
Тақтадағы суреттерге қарап, өлең жолдарын оқи отырып өз ойларын ортаға салады. (1-2 минут)
2.3. Осы өлең жолдарын постер немесе кластер арқылы көрсетіңдер.
Постер немесе кластер құрастырады.
(Уақыттары жетпесе)
ІІІ. Негізгі бөлім
3.1. мәтінмен жұмыс
1 – тапсырма, 135-бет. Екеуара диалогты оқып, түсінгендерін өз ара бөліседі.
3.2.Қағаз қиықтарына құрастыруға сұрақтарын жазады оны бір қоржынға салады.
Мұғалімнің рұқсатымен бір-бірлеп сұрақтарды алып, жауап береді. сөйтіп мәтіннің мазмұнын игереді.
3.3. 2 –тапсырма. Шылау сөздерді мәтін ішінен теріп, кесте бағандарын толтыртады.
жалғаулықтар демеуліктер септеуліктер
3.4. 3- тапсырма. Сабақ басында құрастырған постер немесе кластерлеріне оралып, толықтырады.
«Астана» сөзіне алдымен жеке синквейн құрастырып жазады, топ ара ақылдасып топ атынан
«Синквейн» жазады.
3.5. Топ жұмысын қорғау.
IV. Үй тапсырмасы
4.1. РАФТ – рекламалық проспект
4.2. Презентация дайындау
4.3. Сұхбат Оқушылар өз қалаулары бойынша үй тапсырмасын тандайды
V. Рефлексия
Топ басшылары топтастарына қойған бағаларын айтады. «Келісемін», «Келіспеймін» әдісі бойынша мұғалім пікірлерді тыңдап, журналға баға қояды
Шеңбер формасындағы қағаз қиығын таратады
Оқушылар смайл түрін салып, сабаққа өз бағаларын қояды.
Ұнаған-ұнамаған жерлерін айтып, өз ұсыныстарын білдіреді.
9 005
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Астана – бас қала
Астана – бас қала
Қарапайым тілдік құрылымдар мен мәтіндер, суреттер негізінде қала туралы өз ойын толық жеткізе білуге үйрету. Септік жалғауын қайталау.
Астана – әсем қала!
Астана – әсем қала!
Астана қаласының көрікті ғимараттарымен таныстыру және оқушылар бойында ұлтжандылық қасиеттерді қалыптастыру.
Елдің жаңа орталығы – Астана
Елдің жаңа орталығы – Астана
Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Астана - бас қала
Астана - бас қала
[right]Солтүстік Қазақстан, Павлодар қаласы Спортта дарынды балалар үшін мамандандырылған мектеп – интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әлімқұлова Динара Ерсаинқызы
Қазақстан су қоймалары. Тәуелдік жалғау
Қазақстан су қоймалары. Тәуелдік жалғау
Өскемен қаласындағы «№ 26 орта мектеп» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кабдуахитова Назым
Астана – бас қала
Астана – бас қала
Балқаш қаласы, С. Сейфуллин атындағы №7 мектеп – гимназиясы бастауыш сынып мұғалімі Тлеукулова Қымбат Абетовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×