Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мәтін

13 желтоқсан 2021, Дүйсенбі
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
 Сабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар

Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз».
Шеңберге жиналып, бір - біріне жылы лебіз, тілек айту
«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері
Балалар бір - бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.
Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т. б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады
әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір - бірін тауып, бір топ құрайды
Жұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір - бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты, дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Отшашу арқылы бір - бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Ширату тапсырмасы.
3. 1. 2. 1 (Ұ; Т; Қ) Мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер
бойынша мəтіннің мазмұнын болжау.
24 - жаттығу. Тақырып пен суретке қарап, өлең мазмұнын болжайды. Өлеңді мəнерлеп оқиды. Оқыған өлеңінің сипаттау мəтіні екенін дəлелдейді.
Ой сергек! Бұл кім?
Бір оқушы сыныптасының есімін айтпай, оны сипаттайды. Қалғандары жасырынып тұрған кейіпкердің кім екенін табуы тиіс.
25 - жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Оны жоғарыда берілген мəтін түрімен салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтап, дəлелдеулер жасайды. Қай мəтінде нақты, қай мəтінде бейнелі суреттелгенін ажыратып, ой қорыту жасайды.
26 - жаттығу. Жаңылтпашты жатқа жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.
1 - топ. Бүркіт туралы дереккөздерден ақпарат алу.
2 - топ. Бүркіт туралы жұмбақ құрастыру.
  3 - топ. Бүркіт туралы сөзжұмбақ құрастыру.

Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге жабыстыру.
«Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия жасау.
Дескриптор:
  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.
  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.
Бас бармақ арқылы бір - бірін бағалау
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау 
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
-
Белсенді оқу тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


 
Бағалау
Үйге тапсырма
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Бағдаршам көздері арқылы бір - бірін бағалау.
Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)
28 - жаттығу
Тапсырма орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
820
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Файлдар мен бумалар
Файлдар мен бумалар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 1. 2. 3 файл және бума ұғымдарын түсіндіру; 3. 2. 4. 2 арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Компьютерде ақпаратты сақтап үйрен
96:6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу
96:6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға
17х5, 84:4 түріндегі кестеден тыс ауызша көбейту және бөлу
17х5, 84:4 түріндегі кестеден тыс ауызша көбейту және бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3. 1. 2. 7. кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5, 96: 6, 75: 15, 84: 4 ауызша көбейту және бөлуді орындау. 3. 1. 2. 9. 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту және бөлуді
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыс көбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалы санға
Зат есімнің тәуелденуі
Зат есімнің тәуелденуі
өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×