Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» әңгімесі

23 сәуір 2013, Сейсенбі
Сабақтың тақырыбы: Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең»әңгімесі.
Сабақтың мақсаты.
Білімділік. а) шығарманың мазмұнын меңгерту, негізгі идеясын ұғындыру.
Дамытушылық: ә) әңгімеден алған түсініктерін одан әрі дамытып, білімдерін, ой - өрісін кеңейту. оқушының өз ойын жинақтай білуі
Тәрбиелік: б) Оқушыларды топтасып жұмыс істеуге баулу. Отанын елін, жерін сүюге тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Менің Отаным – Қазақстан буклет, нақыл сөздер. интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру..
Сабақтың әдісі: Сұрақ жауап диалог - сұхбат.
Сатылай кешенді талдау.
Салыстырмалы зерделеу
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды үш топқа бөлінеді.
Сабақтың мақсатын ел әдебиетімен тарихымен тағдырымен байланыстырамын.
Сабақ негізінен үш фазадан тұрады.

1.«Қызығушылықты ояту» -
топтастыру стратегиясы үш топқа қағаз таратылады.
Жылқы туралы не білеміз?
Оқушылар өздері жазады.
1. Елестетеді.
2. Бұрынғы біліміне сүйенеді.
3. Еске түсіреді.
4. Жазады.
2. Жаңа сабақ «Мағынаны тану»
Қозыкүрең әңгімесіндегі өзекті оқиғалар.

1. Оқиғаның басталуы.
1. 1. Алатау қазақ пен қырғыздың құт береке қонысы.
1. 2. Сапарға сайланып шығу - ел дәстүрі

2. Оқиғаның байланысы.
2. 1 Ұрпақтар сабақтастығы – ата аманаты.
2. 2 Сән - салтанаты жарасқан елдің татулығы.

3. Оқиғаның дамуы.
3. 1 Текті жылқының жершілдігі. Төреқұл әңгімесі.
3. 2 «Қозыкүрең»жайлы Саяқбай әңгімесіндегі күдікті ойлар.

4. Оқиғаның шиеленісуі
4. 1 Қозыкүреңнің қашып шығуы – жылқышыларға үрей туғызуы
4. 2 Атылған оқ Қозыкүреңге дарымады.

5. Оқиғаның шарықтау шегі.
5. 1 Қозыкүреңнің елге оралуы - жаралы жауынгердің елімен қауышуы тәрізді
5. 2 Суыт жүрістен қызылмай боп зорыққан ат оңалмады.
6. Оқиға шешімі.
6. 1 Қозыкүрең өлімі, адамша арулап, терісін сыпырмай көмеді.
6. 2 сыйластық жарасымы - Ағыбайға Төреқұлдың сыйы.
1. Сауаттылық хаты (5 минут)
Әр топтан топ басшысы шығып өздерінің сауаттылық хаттарын оқиды.
1. Төреқұлға хат
2. Қозыкүреңге хат
3. қырғыз бауырларымызға хат
Ойланады жұппен талдайды.
2/ Үш жақты түсіндірмелі күнделік әдісі.
Оқушылар оқығандарын одан әрі толықтырады.
1. Әңгімедегі таңғалдыратын нәрсені анықтайды.
2. Неліктен қызықтыратынын нақтылайды.
3. Мәселелік сұрақ қояды
4. Сұраққа жауап алады
5. Дәптерге жауабын жазады.
Не таңғалдырады? Неліктен? Сұрақ

Сергіту сәті
Үш топ мақал - мәтел айтып жарысады.
«Ой толғаныс» Қорытындылау
С э н к у э н әдісі бойынша
«5 жол өлең» Оқушылар құрайды
1. Кім? Не? Жылқы. Қозыкүрең.
2. Қандай?
3. Не істейді?
4. Сөйлем.
5. Синоним.

5. Бағалау.
6. Үй тапсырмасын беру.
28 583
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Адасқан бала
Адасқан бала
Қабдеш Жұмаділовтің «Адасқан бала» әңгімесін оқи отырып, жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйеніп, әңгіменің түйінді ойын ашуға жағдай жасау; өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Қ.Жұмаділов «Қозыкүрең»
Қ.Жұмаділов «Қозыкүрең»
Қ. Жұмаділовтің «Қозыкүрең» әңгімесін оқып келгенін тексеру, шығарманың тақырыбын, мазмұнын ашып, сұрақтарға жауап алу, шығарма мазмұнын айтып беруге дағдыландыру.
Қабдеш Жұмаділов. Қаздар қайтып барады
Қабдеш Жұмаділов. Қаздар қайтып барады
Астана қаласы, №56 мектеп - лицейі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің жоғары санатты мұғалімі Какарманова Райгүл Ғалымқызы
Қабдеш Жұмаділов “Қаздар қайтып барады”
Қабдеш Жұмаділов “Қаздар қайтып барады”
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қоңқабаева Гүлсім Қаратайқызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ әдебиеті 7 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары қазақ әдебиеті 7 сынып
Ақмола облысы, Атбасар ауданы, Мариновка қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Тонтакаева Қаламқас Қайыркенқызы
Қозыкүрең
Қозыкүрең
БҚО, Орал қаласы, №20 жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шалқарова Айнұр Жангелдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×