Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


С.Сейфуллиннің «Тұлпарым» өлеңі

29 наурыз 2012, Бейсенбі
Сабақтың тақырыбы: С.Сейфуллиннің «Тұлпарым» өлеңі
Сабақтың мақсаты:
Ақынның өмірі , шығармашылығына шолу жасай отырып, өлеңнің тақырыбын
идеясын ашуға жағдай жасау.
Сабақтың тақырыбына байланысты міндет:
1.«Тұлпарым» өлеңін мәнерлеп оқи алады.
2.Өлеңнің идеялық мазмұнын аша біледі.
3.Өлеңнің құрылысына талдау жасай алады.
Сын тұрғысына байланысты міндет: Негізгі мәселені жеке, жұппен, топпен анықтай алады.
Көрнекіліктер: интерактивтік тақта , маркер , плакат , портрет , қосымша материалдар .
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлау сабағы
Стратегиялар Стратегиялар «Ой қозғау», « Терминдер арқылы болжау»,
«Ой толғау», «Әдебиет үйірмесі»
Пәнаралық байланыс : Тарих , география , қазақ тілі .
Пайдаланған әдебиеттер :
1.Қазақ әдебиетіне арналған хрестоматия (3-кітап ) С.Т Елікбаев
2. Тарихи тұлғалар
3. Б.Кенжебаев « Жылдар жеңісі»
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
І. Қызығушылығын ояту сатысы «Ой қозғау», «Кластер»
Сакен Сейфуллин жайлы не білесіздер?
1- топ « Ақынның өмірбаяны»
2- топ « Ақынның шығармалары»
3- топ « Ақынның достары, қоршаған ортасы»
Оқушылар ойы тыңдалады

ІІ. Мағынаны таныту сатысы « Терминдер арқылы болжау»

Суреттер бойынша сіз не ойлайсыз? Өз ойыңызды дәлеліңіз? Өлеңдегі ақынның қозғаған өзекті мәселесі

Темір тордағы ақын бостандықты армандайды

1-2-бағандар бойынша оқушы пікірі сұралады.
- мәнерлеп оқу ( бірнеше оқушы ) (суреттер, дыбыс)
- Жоғарыдағы кестенің «Не болды?» бағаны толтырылады, оқушылардың бастапқы пікірі мен өлең мазмұны салыстырылады.
«Әдебиет үйірмесі»
Бейнелеуші: Ақын асау тұлпардың шабысын қалай суреттейді?
Дәнекер: Көз алдарыңа кең даланы, жасыл жайлауды елесте отырып қандай әсер алуға болады?
Іздеуші: Өлең жолдарынан септік жалғауларының ең көп түрін анықтап, өлеңнің бір
шумағын құрылысына қарай талдаңдар.
Топ пікірлері тыңдалады.

Ой-толғаныс сатысы
Ой толғау.
Сендер Сәкен аталарыңның ісін қолдайсыңдар ма ?
Егер қолдасаңдар ақынға ашық хат жазыңдар.
Кері байланыс парағын толтырады
Үйге тапсырма:«Тұлпарым» өлеңін жаттау
Бағалау
11 571
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ардақты ана Ә. Дүйсенбиев
Ардақты ана Ә. Дүйсенбиев
Ана туралы түсініктерін кеңейту, сүйіспеншіліктерін ояту. Өлеңнен мәнерлеп оқу дағдылары қалыптасады.
Абай Құнанбайұлы «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі
Абай Құнанбайұлы «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі
Абай өмірінен қысқаша мәлімет алады, «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңін мәнерлеп оқиды мазмұнын түсінеді
Күнделікті сабақ жоспары Қ. Аманжолов «Дауыл»
Күнделікті сабақ жоспары Қ. Аманжолов «Дауыл»
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып жаңа мағлұматтар алуына жағдай жасау, «Дауыл» өлеңі жайлы түсінік беру, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
Мағжан Жүмабаев «Түркістан» өлеңі
Мағжан Жүмабаев «Түркістан» өлеңі
Өлеңнің көркемдік идеясымен таныстыру, тақырыбын ашу, ақын өлеңін ел тарихымен тұтастықта қарастыру. Тарихи деректер бойынша тұжырым жасай білу дағдысына үйрету, түсініктерді деректермен дәлелдеуге жаттықтыру, өлең талдау дағдысын, өлең оқу
Сәкен Сейфуллин «Тұлпарым»
Сәкен Сейфуллин «Тұлпарым»
Ақтөбе обылысы Алға ауданы Жерұйық негізгі мектебінің қазақ тілі пәнінің мұғалімі Тлеуова Акнур
Малта
Малта
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Үңгітбаева Нұргүл Рамазанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×