Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Абай Құнанбайұлы «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі

09 қаңтар 2017, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі.
Мақсат: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Идеясын ашу. Өлең құрылысына талдау. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашады, өлеңнің қандай болу керек екенін түсінеді. Өлеңді талдайды
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Миға шабуыл, топтастыру стратегиясы
Қолданылатын ресурстар: маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, стикерлер тарату арқылы топқа бөлу
Алтын ережені еске түсіру туралы айту.
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Үй тапсырмасын тексеру:
Зымыран сұрақтар арқылы
1. Майлықожа Сұлтанқожаұлы кім? Қайда дүниеге келген?
2. Қандай шығармалары бар?
3.«Ілімге толса көкірек»толғауында ақын нені жырлайды?
4. М. Сұлтанқожа шығармаларының жарық көруі.
5. Ақынға көрсетілген құрмет
6. Ақынның әкесі жайында не білдік?
7. Ақынның балалық шағы.
8. Отбасы, отау құруы
9. Кімдермен айтысқан
10. Толғау жанрының ерекшелігі неде?

Білім
Қызығушылықтарын ояту
Бүгінгі сабақта Блум таксаномиясы жүйеленеді.
Автордың өмірі мен шығармашылығымен танысамыз. Өлеңнің мазмұнымен танысып, идеясын ашамыз. Өлеңде айтылған ойды ұғынып, құрылысына талдаймыз.
Миға шабуыл.
«Топтастыру стратегиясы»

Түсіну
Абай өмірінен қысқаша мәлімет алады,
«Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңін мәнерлеп оқиды мазмұнын түсінеді
Қолдану
Өлеңнің идеясын ашуда жұппен, топпен жұмыс істетеді.
Сөздікпен жұмыс
Даңдақ – мәнсіз, бос сөз.
Бишара – бейшара
Надан – пайымсыз, қараңғы, білімсіз.
Кісімсін – өзін - өзі жоғары, асқақ ұстап дандайсыну, менсінбеу.
Ынсап – қанағат, тойымдылық, ұят, ар - намыс.

Толық нұсқасын жүктеу
2 745
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы
Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы
Шығарма кейіпкерлеріне талдау жасай отырып, іс - әрекетері туралы өзіндік пікірлерін қалыптастыру, идеясын ашу.
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Тақырыптардың мазмұнын аша отырып, Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі мен тарихи маңызымен таныстыру Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Оқушылар Кенесары
Азот қышқылы, нитраттар
Азот қышқылы, нитраттар
Тақырып мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру тақырып идеясындағы мәселелерді жан – жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Оралхан Бөкей: «Тортай мінген ақ боз ат» әңгімесі
Оралхан Бөкей: «Тортай мінген ақ боз ат» әңгімесі
Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, өзіне таныс мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×