Публицистикалық стиль (3 сағ) Жаттығу жұмысы
Сабақ тақырыбы: Публицистикалық стиль (3 сағ)
Жаттығу жұмысы.
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Топпен жұмыс жасата отырып публицистикалық стильде орындалатын жұмыстарды пайдалана білуге үйрету.
Дамытушылық: Топтасып отырып бірігіп ізденуге баулу, шығармашылық қабілеттерін шыңдау.
Тәрбиелік: Достыққа, сыйластыққа, бірауыздылыққа, намысты қолдан бермеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Сайыс сабағы.
Сабақ әдісі: Сұрақ - жауап.
Пайдаланатын көрнекілік: Интерактивті тоқта, слайдтар, суреттер.
Сабақтың жүрісі: I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен тақырыпты еске түсіріп, схема бойынша оқушы түсінігі сұралады.
І слайд. ''Ескіні есіңе алмай,
Жаңа жадыңа түспейді''.
Мақсаты Стильдік сипаты
Публицистикалық стиль
Қолдану аясы Тілдік амал тәсілдері.
Сабақтың ерекшелігі мен мақсаты түсіндіріліп, топпен жұмысты бастау.
III. Жаңа сабақ бойынша жүргізілетін жұмыстар:
(Тақырып бойынша топтарға ұсынылатын тапсырмалар)
ІІ слайд. «Ой түбі алтын,
Ойлай берсең аларсың».
Үй тапсырмасына берілген 75 - жаттығу бойынша сұрақтарға жауап беру.
III слайд. «Білімдіден ақыл шығар,
Ақылды қарттан нақыл шығар».
Тақырыбына сай даналық...
І топ: Білім туралы нақыл сөздер тауып жазу.
ІІ топ: Еңбек туралы нақыл сөздер тауып жазу.
Синтаксистік талдауға бір - бір мақалдан ұсынып, тақтаға орындату.
ІV слайд. ’’Алтынды ала білген,
Бөле де біледі ‘’.
Бауыржан Ол туралы білгендерін ортаға салады.
Момышұлы ----> 100 жылдығы айтылады.
суреті Сұхбат жүргізуге сұрақ дайындау.
Мақаш Ол туралы сұралады.
Бекмағамбетов ----> 180 жылдығы, мектептегі шара туралы мақала жазу.
V слайд. ’’Білім - қымбат,
Білу - қиын’’.
Сұрақтар жасырылады.
10. Қазақ тілінде стильдің неше түрі бар?
10. Стиль сөзінің мағынасын айтыңыз.
10. Ауызекі сөйлеу стилінің қызметі қандай?
20. Тіл туралы заң неше тарау, неше баптан тұрады?
20. Қазақ тілімен туыстас тілдерді атаңыз. Қай тілдер тобына жатады?
20. Тіл туралы мақал - мәтелдер айтыңыз.
30. Берілген тұрақты тіркестердің мағынасын ашыңыз.
Қанына тарту -
Қызыл сөзден бал жағу -
Сөздің тігісін жатқызу -
Тепсе темір үзеді -
Үріп ауызға салғандай -
Шаңырақ көтереді -
30. ’’Терлеп еңбек етпегенің тілегіне жеткенін көргенім жоқ’’,- дейді Б. Момышұлы.
Қандай ой қоса аласыз?
30. Сыныптарыңа мінездеме беріңіздер.
IV. Сабақты қорытындылау.
IV слайд. ''Әркімнің шыққан тауы биік''
Публицистикалық стильде жазылған шығарма:
- Қоғамдық өмірмен тығыз байланысты болады.
- Жұртшылықты көптен хабардар етеді.
- Өте жинақы, тұжырымды болып құралады.
- Шешендік сөзді көп қолданады.
V. Үйге тапсырма беру.
VII слайд. ’’Ойлай берсе, ой да көп, сана да көп,
Ойнай берсең, ой да жоқ, сана да жоқ’’.
17 - жаттығу.
VI. Бағалау.
VIII слайд. ’’Талап таудан да асырар’’.
Сабақ барысында талаптанып жақсы жауап берген оқушыларды топ алдында мадақтау, бағалау. Сынып ішінен болашақта тілші болуға қабілеті бар оқушыларға бағыт - бағдар беру.
Жаттығу жұмысы.
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Топпен жұмыс жасата отырып публицистикалық стильде орындалатын жұмыстарды пайдалана білуге үйрету.
Дамытушылық: Топтасып отырып бірігіп ізденуге баулу, шығармашылық қабілеттерін шыңдау.
Тәрбиелік: Достыққа, сыйластыққа, бірауыздылыққа, намысты қолдан бермеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Сайыс сабағы.
Сабақ әдісі: Сұрақ - жауап.
Пайдаланатын көрнекілік: Интерактивті тоқта, слайдтар, суреттер.
Сабақтың жүрісі: I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен тақырыпты еске түсіріп, схема бойынша оқушы түсінігі сұралады.
І слайд. ''Ескіні есіңе алмай,
Жаңа жадыңа түспейді''.
Мақсаты Стильдік сипаты
Публицистикалық стиль
Қолдану аясы Тілдік амал тәсілдері.
Сабақтың ерекшелігі мен мақсаты түсіндіріліп, топпен жұмысты бастау.
III. Жаңа сабақ бойынша жүргізілетін жұмыстар:
(Тақырып бойынша топтарға ұсынылатын тапсырмалар)
ІІ слайд. «Ой түбі алтын,
Ойлай берсең аларсың».
Үй тапсырмасына берілген 75 - жаттығу бойынша сұрақтарға жауап беру.
III слайд. «Білімдіден ақыл шығар,
Ақылды қарттан нақыл шығар».
Тақырыбына сай даналық...
І топ: Білім туралы нақыл сөздер тауып жазу.
ІІ топ: Еңбек туралы нақыл сөздер тауып жазу.
Синтаксистік талдауға бір - бір мақалдан ұсынып, тақтаға орындату.
ІV слайд. ’’Алтынды ала білген,
Бөле де біледі ‘’.
Бауыржан Ол туралы білгендерін ортаға салады.
Момышұлы ----> 100 жылдығы айтылады.
суреті Сұхбат жүргізуге сұрақ дайындау.
Мақаш Ол туралы сұралады.
Бекмағамбетов ----> 180 жылдығы, мектептегі шара туралы мақала жазу.
V слайд. ’’Білім - қымбат,
Білу - қиын’’.
Сұрақтар жасырылады.
10. Қазақ тілінде стильдің неше түрі бар?
10. Стиль сөзінің мағынасын айтыңыз.
10. Ауызекі сөйлеу стилінің қызметі қандай?
20. Тіл туралы заң неше тарау, неше баптан тұрады?
20. Қазақ тілімен туыстас тілдерді атаңыз. Қай тілдер тобына жатады?
20. Тіл туралы мақал - мәтелдер айтыңыз.
30. Берілген тұрақты тіркестердің мағынасын ашыңыз.
Қанына тарту -
Қызыл сөзден бал жағу -
Сөздің тігісін жатқызу -
Тепсе темір үзеді -
Үріп ауызға салғандай -
Шаңырақ көтереді -
30. ’’Терлеп еңбек етпегенің тілегіне жеткенін көргенім жоқ’’,- дейді Б. Момышұлы.
Қандай ой қоса аласыз?
30. Сыныптарыңа мінездеме беріңіздер.
IV. Сабақты қорытындылау.
IV слайд. ''Әркімнің шыққан тауы биік''
Публицистикалық стильде жазылған шығарма:
- Қоғамдық өмірмен тығыз байланысты болады.
- Жұртшылықты көптен хабардар етеді.
- Өте жинақы, тұжырымды болып құралады.
- Шешендік сөзді көп қолданады.
V. Үйге тапсырма беру.
VII слайд. ’’Ойлай берсе, ой да көп, сана да көп,
Ойнай берсең, ой да жоқ, сана да жоқ’’.
17 - жаттығу.
VI. Бағалау.
VIII слайд. ’’Талап таудан да асырар’’.
Сабақ барысында талаптанып жақсы жауап берген оқушыларды топ алдында мадақтау, бағалау. Сынып ішінен болашақта тілші болуға қабілеті бар оқушыларға бағыт - бағдар беру.
Жаңалықтар
Қазақ әдеби тілінің стилі
Қазақ тіліндегі стильдер туралы түсінік беру. Ертеңгі ел азаматтарын жұмыс стильдерінен хабардар ету. Сөз қолдану аясын кеңейту
Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбы бойынша мәтінмен жұмыс
Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбынан алған білімдерін пысықтау; мәтіннің құрылысына, негізгі ойына талдау жасату; Оқушыларды топпен жұмыс істеуге баулу, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру;
Ауызекі сөйлеу стилі
Қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Мәтін және стиль
Мәтінді танып, талдау. Әр мәтіннің тілдік сипатымен өзіндік құрылым, түзілім ерекшелігін білуге үйрету
Кітаби тілдің стильдік тармақтары (орта мерзімді жоспарлау)
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Солнечный поселкесі, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Көшкенбаева Жамал Солтанхановна
Жылдық күнтізбелік жоспар (әдебиет)
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп- лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мұхтарова Гүлдана Сәрсенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.