«Мен не үйрендім?»Тарауды қайталау
Сабақтың тақырыбы: «Мен не үйрендім?»Тарауды қайталау
Сілтеме: Ана тілі. Жалпы білім беретін мектептің 4 - ші сыныбына арналған оқулық. Алматы «Атамұра»2011жыл.
Жалпы мақсаты: Өткен тарауды қайталау
Оқу нәтижесі: Топтық жұмыс арқылы тақырыпты түсіну, ойлану, талқылау.
Мұғалім оқуға бағыттап отыру
Оқушылардың өзін - өзі бағалау мүмкіндіктері
Тапсырмалар: Топқа бөліну, сауалнама, сұрақ - жауап, оқулықпен жұмыс, шығармашылық жұмыс, бағалау парағы.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс -әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену.
Еңбек етіп жұмыла
5 - ке қолды жеткізу
ә) Сыныпты топқа бөлу(қызыл, сары, жасыл, көк стикердің түсіне қарай)
Сынып ережесін құру.
1. Сабақтан қалмау, кешікпеу.
2. Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
3. Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
4. Келесі топтың ойын тыңдау.
5. Уақытты үнемді пайдалану.
Өткен сабақты қорытындылау.
1. Көкшетау өлеңін шумақтарға бөліп мәнерлеп оқу
2. Ілияс Жансүгіров шығармаларын бәйтерек бұтақтарынан оқу
Жаңа сабақ
Тарауды қайталау
а) Өз біліміңді тексер.(10 сұрақтан тұратын тест)
ә) Тест жауабын көрсету
Шығармашылық жұмыс
1-топ. «Көктем»туралы өлеңдерді еске түсіріп, жатқа айту
2-топ. «Көктем»тақырыбына эссе жазу
3-топ. Шатасқан шумақтарды ретке келтіріп жазу
4-топ. Жыл мезгілдері туралы эссе жазу
Сергіту сәті
«Жұмыр қылыш» биін көрсетеді, жасатады.
Тапсырма
5 жол өлең құрастыру
«Сөз ойла, көп ойла»
Негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздер құрастыру қажет
«Көктем»
Сұрақтары бар қорап
Бағалау
Бағдаршам әдісімен оқушылар өздерін бағалайды
Топтарға бір - бірін бағалату
Сілтеме: Ана тілі. Жалпы білім беретін мектептің 4 - ші сыныбына арналған оқулық. Алматы «Атамұра»2011жыл.
Жалпы мақсаты: Өткен тарауды қайталау
Оқу нәтижесі: Топтық жұмыс арқылы тақырыпты түсіну, ойлану, талқылау.
Мұғалім оқуға бағыттап отыру
Оқушылардың өзін - өзі бағалау мүмкіндіктері
Тапсырмалар: Топқа бөліну, сауалнама, сұрақ - жауап, оқулықпен жұмыс, шығармашылық жұмыс, бағалау парағы.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс -әрекеті
Ұйымдастыру бөлімі
а) Психологиялық дайындық
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену.
Еңбек етіп жұмыла
5 - ке қолды жеткізу
ә) Сыныпты топқа бөлу(қызыл, сары, жасыл, көк стикердің түсіне қарай)
Сынып ережесін құру.
1. Сабақтан қалмау, кешікпеу.
2. Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
3. Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
4. Келесі топтың ойын тыңдау.
5. Уақытты үнемді пайдалану.
Өткен сабақты қорытындылау.
1. Көкшетау өлеңін шумақтарға бөліп мәнерлеп оқу
2. Ілияс Жансүгіров шығармаларын бәйтерек бұтақтарынан оқу
Жаңа сабақ
Тарауды қайталау
а) Өз біліміңді тексер.(10 сұрақтан тұратын тест)
ә) Тест жауабын көрсету
Шығармашылық жұмыс
1-топ. «Көктем»туралы өлеңдерді еске түсіріп, жатқа айту
2-топ. «Көктем»тақырыбына эссе жазу
3-топ. Шатасқан шумақтарды ретке келтіріп жазу
4-топ. Жыл мезгілдері туралы эссе жазу
Сергіту сәті
«Жұмыр қылыш» биін көрсетеді, жасатады.
Тапсырма
5 жол өлең құрастыру
«Сөз ойла, көп ойла»
Негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздер құрастыру қажет
«Көктем»
Сұрақтары бар қорап
Бағалау
Бағдаршам әдісімен оқушылар өздерін бағалайды
Топтарға бір - бірін бағалату
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Қысқа мерзімді жоспар ана тілі бастауыш сыныптарына арналған мен не үйрендім Кембридж тәсілі бойынша
Жаңалықтар
Құмырсқа мен бидай дәні
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Мақсатымыз білім алу, Міндетіміз еңбектену, Қолды беске жеткізу.
Сақталу заңдары тарауын қайталау және есептер шығару
формулаларды есеп шығаруда тиімді пайдалану; физикалық шамалардың айырмашылықтарын анықтау;
Кинематика негіздері: І - ІІІ тарауды қайталау.
Кинематика негіздері, оны сипаттайтын шамалар туралы түсініктері тереңдейді. Қозғалыс формулаларын пайдаланып, сапалық, мәтінді және эксперименттік есептер шығару қабілеттерін дамыту.
Жыл мезгілдері. Ескен Елубаев
Бастауыш сынып мұғалімі: Рысқалиева Сандуғаш Асылбековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.