Кім болғым келеді?
Кім болғым келеді?
Сабақтың мақсаты: оқушылар мамандықтардың атауларын біле алады, бұл мамандықтар туралы айтады, сұрақтарға жауап береді, кім не болғым келеді айтады, фонетикалық талдау жасай алады, топпен жұмыс істейді.
Оқушылар:
1. Мамандықтардың атауларын біледі
2. Фонетикалық талдау жасайды
3. Сұрақтар қояды және жауап береді
4. Мамандықтар туралы айтады
Сабақтың барысы:
1. Сәлем бердім досыма
Кел менің құшағыма
Қалың қалай? Жақсы ма?
Жақсы болса? Жасырма!
Сабақта біздің көздеріміздің мұқият
Қарайды және барлық. (көреді).
Құлақ мұқият тыңдайды
Қарамастан және барлық.(естиді).
Бас жақсы. (ойлайды).
2. - Сәлеметсіңдер ме балалар, ұстаздар, қонақтар, әріптестер. Отырыңдар балалар.
3. – Балалар, қараңдар. Бұл мақал мәтелдер не туралы айт?
Адамды еңбек көркейтедi.
Человека труд красит.
Бақыт кілті – еңбекте.
Ключ к счастью – в труде.
Шеберлiкке шек жоқ.
Мастерству нет предела.
Еңбек ет те, мiндет ет.
Сперва потрудись, потом возгордись.
- Бүгін сабақта біз қандай тақырыпты қайталаймыз?
- Бүгін сабақта біз не істейміз?
- Бүгін біз не туралы сөйлейміз?
- Сабақтың соңында біз не білеміз?
Мен сендерге сәттілік тілеймін.
Жақсы балалар. Сегодня на уроке вы будете оценивать свою работу и работу своего товарища. Для этого у вас есть листы оценивания
Менің бағам
Досымның бағасы
Мұғалімнің бағасы
Сендерде үш дөңгелек бар - қызыл, сары, және жасыл. Бұл “Бағдаршам”. Егер сендер тапсырманы түсінесіңдер – жасыл дөңгелекті көтересіңдер, егер сендер тапсырманы толық түсінбесеңдер, тағы да түсіндіремін - сары дөңгелекті көтересіңдер, егер сендер тапсырманы түсінбесеңдер - қызыл дөңгелекті көтересіңдер.
Көрсетіңдер, тапсырманы қалай түсіндіңдер.
4. Балалар, тақтаға қараңдар. Бұл жұлдыздар – сары түсте - жеңіл сұрағы бар, көк түсте - орташа сұрағы, қызыл түсте - күрделі сұрақ. Бұл деңгейлерге сұрақтар. Кім сұраққа жауап береді?
1. Сен қандай мамандықтар білесің?
2. Мамандықтарды ата?
1. Құрылысшылар не салады?
2. Мамандықтың атауы шығу үшін қандай жұрнақтар керек?
– шы,- ші бұл жұрнақтар қайда керек?
1. Неге наубайшы мамандығы адамдарға керек?- Өйткені өте маңызды мамандық. Наубайшы нан пісіреді, нан адамдарға өте керек.
2. Неге аспаз мамандығы адамдарға керек?- Өйткені аспаз адамдарға тамақ пісіреді. Тамақ өте дәмді.
Сабақтың мақсаты: оқушылар мамандықтардың атауларын біле алады, бұл мамандықтар туралы айтады, сұрақтарға жауап береді, кім не болғым келеді айтады, фонетикалық талдау жасай алады, топпен жұмыс істейді.
Оқушылар:
1. Мамандықтардың атауларын біледі
2. Фонетикалық талдау жасайды
3. Сұрақтар қояды және жауап береді
4. Мамандықтар туралы айтады
Сабақтың барысы:
1. Сәлем бердім досыма
Кел менің құшағыма
Қалың қалай? Жақсы ма?
Жақсы болса? Жасырма!
Сабақта біздің көздеріміздің мұқият
Қарайды және барлық. (көреді).
Құлақ мұқият тыңдайды
Қарамастан және барлық.(естиді).
Бас жақсы. (ойлайды).
2. - Сәлеметсіңдер ме балалар, ұстаздар, қонақтар, әріптестер. Отырыңдар балалар.
3. – Балалар, қараңдар. Бұл мақал мәтелдер не туралы айт?
Адамды еңбек көркейтедi.
Человека труд красит.
Бақыт кілті – еңбекте.
Ключ к счастью – в труде.
Шеберлiкке шек жоқ.
Мастерству нет предела.
Еңбек ет те, мiндет ет.
Сперва потрудись, потом возгордись.
- Бүгін сабақта біз қандай тақырыпты қайталаймыз?
- Бүгін сабақта біз не істейміз?
- Бүгін біз не туралы сөйлейміз?
- Сабақтың соңында біз не білеміз?
Мен сендерге сәттілік тілеймін.
Жақсы балалар. Сегодня на уроке вы будете оценивать свою работу и работу своего товарища. Для этого у вас есть листы оценивания
Менің бағам
Досымның бағасы
Мұғалімнің бағасы
Сендерде үш дөңгелек бар - қызыл, сары, және жасыл. Бұл “Бағдаршам”. Егер сендер тапсырманы түсінесіңдер – жасыл дөңгелекті көтересіңдер, егер сендер тапсырманы толық түсінбесеңдер, тағы да түсіндіремін - сары дөңгелекті көтересіңдер, егер сендер тапсырманы түсінбесеңдер - қызыл дөңгелекті көтересіңдер.
Көрсетіңдер, тапсырманы қалай түсіндіңдер.
4. Балалар, тақтаға қараңдар. Бұл жұлдыздар – сары түсте - жеңіл сұрағы бар, көк түсте - орташа сұрағы, қызыл түсте - күрделі сұрақ. Бұл деңгейлерге сұрақтар. Кім сұраққа жауап береді?
1. Сен қандай мамандықтар білесің?
2. Мамандықтарды ата?
1. Құрылысшылар не салады?
2. Мамандықтың атауы шығу үшін қандай жұрнақтар керек?
– шы,- ші бұл жұрнақтар қайда керек?
1. Неге наубайшы мамандығы адамдарға керек?- Өйткені өте маңызды мамандық. Наубайшы нан пісіреді, нан адамдарға өте керек.
2. Неге аспаз мамандығы адамдарға керек?- Өйткені аспаз адамдарға тамақ пісіреді. Тамақ өте дәмді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Мамандықтар əлемінде
Сабақтың мақсаты: Білімділік – бұл тақырып мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыруға, мамандықтар жөнінде мәліметтермен бөлісуге, еңбек нарығында енді ғана пайда болған мамандықтар жөнінде мағлұмат беруге көмектеседі;
Мамандықтар
Астана қаласы, №63 «Әсем - Ай» балабақшасының «Алпамыс» шағын орталығының тәрбиешісі Нұрманова Гүлжан Орынбайқызы
Шона Смаханұлы "Он саусақ"
Қарағанды облысы, Сатпаев қаласындағы №5 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймұханова Бақыткүл Издібайқызы
Ғажайып әлемге саяхат
Ортаңғы тобында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Кім болғым келеді?
Шымкент қаласы №30 ЖОМ қазақ тілі мұғалімі Нажиметова Анар Мәлікайдарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.