Бастауыш сынып сабақ жоспары
Тақырыптар:
1. Жапырақ (дүниетану)
2. Қазақстан (Әдебиеттік оқу)
Тақырыбы: Жапырақ
Сілтеме: Дүниетану 2 - сынып, Атамұра баспасы 2013 К. Жүнісқызы. Н. Жапанбаева
Жалпы мақсаттар: Жапырақтың өсімдік пен адам өміріндегі рөлі туралы білімдерін кеңейту.
Оқыту нәтижесі:
• Оқушыларға өсімдіктердің топтарымен, түрлерімен, мүшелерімен және оның ерекшеліктерімен танысып, білімдерін кеңейтуге қолайлы орта туғызу.
Негізгі идеялар:
• Оқушыларға мәтінмен таныса отырып, саралау, сипаттау, зерттеу, салыстыру жұмыстарын жүргізуге көмектесу.
Тапсырмалар
• «Топтастыру» әдісі
• Сұрақтар шеңбері
• Постер қорғау
• «Шығармашылық жұмыс»
• «Қара - жап - айт - жаз - тексер» стратегиясы
• Тест сұрақтары
Бағалау критерийі
«5» баға – қатесі жоқ жұмыс үшін;
«4» - 1, 2 қате жіберген жұмыс үшін;
«3» - 3, 5 қате жіберген жұмыс үшін;
Мұғалімнің іс - әрекеті
І. Психологиялық дайындық
- «Күн шуағы» - тренинг
- Оқушыларды топқа бөлу
- Топ ережесін еске түсіру
ІІ. Үй тапсырмасы
Сұрақтар шеңбері
«Сабақ» тақырыбы бойынша сабақ тобына сұрақтар қою.
1 - топ: «Тамыр»
2 - топ: «Сабақ»
3 - топ: «Жапырақ»
ІІІ. Мағынаны тану
Ой қозғау орталығы.
Жайқалтса жасыл желек жапырағын,
Ажарланып кетеді - ау атырабым
Табиғаттың осындай сұлулығын,
Сақтауға барша жанды шақырамын.
Жапырақ қоймасы ғой таза ауаның
Таза ауа қазынасы жан дауаның
Ағаш егіп, ұрпаққа мирас етсек,
Алармыз бір Алланың мың сауабын!
Жапыраққа зор мән беріп, қаралық,
Жапырақ тұр Күн нұрымен нәр алып,
Жапырақтан бөлінетін оттегі,
Тазартады ауамызға таралып.
- Мына өлеңде не туралы айтылған?
1. Жапырақ (дүниетану)
2. Қазақстан (Әдебиеттік оқу)
Тақырыбы: Жапырақ
Сілтеме: Дүниетану 2 - сынып, Атамұра баспасы 2013 К. Жүнісқызы. Н. Жапанбаева
Жалпы мақсаттар: Жапырақтың өсімдік пен адам өміріндегі рөлі туралы білімдерін кеңейту.
Оқыту нәтижесі:
• Оқушыларға өсімдіктердің топтарымен, түрлерімен, мүшелерімен және оның ерекшеліктерімен танысып, білімдерін кеңейтуге қолайлы орта туғызу.
Негізгі идеялар:
• Оқушыларға мәтінмен таныса отырып, саралау, сипаттау, зерттеу, салыстыру жұмыстарын жүргізуге көмектесу.
Тапсырмалар
• «Топтастыру» әдісі
• Сұрақтар шеңбері
• Постер қорғау
• «Шығармашылық жұмыс»
• «Қара - жап - айт - жаз - тексер» стратегиясы
• Тест сұрақтары
Бағалау критерийі
«5» баға – қатесі жоқ жұмыс үшін;
«4» - 1, 2 қате жіберген жұмыс үшін;
«3» - 3, 5 қате жіберген жұмыс үшін;
Мұғалімнің іс - әрекеті
І. Психологиялық дайындық
- «Күн шуағы» - тренинг
- Оқушыларды топқа бөлу
- Топ ережесін еске түсіру
ІІ. Үй тапсырмасы
Сұрақтар шеңбері
«Сабақ» тақырыбы бойынша сабақ тобына сұрақтар қою.
1 - топ: «Тамыр»
2 - топ: «Сабақ»
3 - топ: «Жапырақ»
ІІІ. Мағынаны тану
Ой қозғау орталығы.
Жайқалтса жасыл желек жапырағын,
Ажарланып кетеді - ау атырабым
Табиғаттың осындай сұлулығын,
Сақтауға барша жанды шақырамын.
Жапырақ қоймасы ғой таза ауаның
Таза ауа қазынасы жан дауаның
Ағаш егіп, ұрпаққа мирас етсек,
Алармыз бір Алланың мың сауабын!
Жапыраққа зор мән беріп, қаралық,
Жапырақ тұр Күн нұрымен нәр алып,
Жапырақтан бөлінетін оттегі,
Тазартады ауамызға таралып.
- Мына өлеңде не туралы айтылған?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Өсімдіктер
Оқушыларға өсімдіктің тіршілік ортасы туралы білімдерін қалыптастыру; өсімдіктер мен жануарлар әлемі туралы түсініктерін кеңейту.
Диктанттар жинағы. 5 - 11 - сыныптарға арналған
Бұл құрал оқыту орыс тілінде жүретін мектептердің қазақ тілі пәні мұғалімдеріне арналған. Ол 5 - 11 сынып оқушыларына арналған диктанттар жинағы ретінде құрастырылған. Қазақ тілі бойынша қорытынды жазба жұмыстарын жүргізуге арналған.
Қазақстан егеменді - мемлекет
Тақырыпты оқыта отырып тарихи оқиғаның маңызын анықтай білу дағдыларын қалыптастыруға көмектесу, тарихи оқиғаларға баға бере білу қабілеттерін және жан - жақты ойлау қабілеттерін дамыту.
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы туралы білімдерін жетілдіріп, адам өміріндегі маңызын оқып - үйрену
Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер
Дүниетану 3 сынып. Тақырыбы: «Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер»
Өсімдіктер – тірі ағза
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, №158 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Төленова Гүлжан
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.